2 stycznia 2015

''Buntownik'' Jay Crownover







Tytuł: Buntownik
Cykl: Naznaczeni mężczyźni
Autor: Jay Crownover
Wydawnictwo: Amber
Liczba stron: 304
Moja ocena: 9/10












Trzy lata temu dziewiętnastoletni Remy Archer zginął w wypadku. Od tego dnia Rule, jego brat bliźniak, czuje się winny. Gdyby tylko nie zadzwonił wtedy do Remy’ego… Remy był jego drugą połową, jego jasnym, lepszym odbiciem. Był doskonały. 
Kochali go wszyscy – rodzice, którzy zawsze żałowali, że Rule nie jest taki jak Remy. I kochała go jego dziewczyna – Shaw.

Remy nie żyje, lecz Shaw jest nadal częścią rodziny Archerów, która ofiarowała jej bez warunkową miłość, jakiej nigdy nie zaznała od własnych rodziców. Ta piękna, dobra dziewczyna jest im bliższa niż Rule, wieczny buntownik z tatuażami.
Śmierć Remy’ego zdruzgotała ich i jeszcze bardziej oddaliła od Rule'a, lecz Shaw jest zdecydowana połączyć tę rodzinę na nowo. Dla nich i dla siebie. Bo tylko ona wie, że zawsze kochała tylko Rule’a. I tylko ona zna sekret, który wreszcie musi wyjawić…

źródło opisu: http://www.wydawnictwoamber.pl/ksiazka/1555/buntownik




Jeśli mam mówić szczerze to wcale nie miałam ochoty czytać tej książki. Nie czytałam żadnych recenzji ani opisów. Ściągając całkiem co innego, przypadkowo natknęłam się na tę i postanowiłam przeczytać.

Książka jest przedstawieniem losów przyjaciół bohaterów serii ''Zaryzykuj ze mną'' i ''Zaryzykuj miłość''. Miła odmiana, bo zdążyłam już też przeczytać ''Zaryzykuj ze mną'' , zaraz biorę się za drugą część i miło spotkać w innej książce bohaterów z książki, którą się czytało wcześniej.

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, bo zarwałam noc, aby ja przeczytać. Po prostu nie da się oderwać od niej, bo ciągle w głowie pojawia się pytanie ''co dalej?''

Prosta i raczej przewidywalna, ale poruszyła mną, więc co z tego, że można się było domyśleć zakończenia. Faceci wytatuowani, z piercingiem tym bardziej przykuli moją uwagę. Od namiętności po płomienny seks. Bohaterowie wchodzą w przyszłość, oboje mają już spory bagaż doświadczeń.

Shaw od młodych lat zakochana w Rulu, która pomaga mu w relacjach z rodzicami. Jest bardzo mile widziana w domu Rula, rodzice jak i przyjaciele nawet 3 lata po śmierci Roma, myślą że byli parą, kiedy tak naprawdę tylko i wyłącznie się przyjaźnili. Shaw dodatkowo dźwiga sekret Roma - brata bliźniaka Rula, który zginął w wypadku. Sekret będzie musiała wyjawić, ale czy dobrze zrobi?

Rule to wytatuowany buntownik. Obwiniany przez matkę za śmierć brata. Nieświadomy miłości jaką darzy go Shaw. Wszystko się zmienia w urodziny Shaw.

Jay posługuję się prostotą. Jest to książka, którą czyta się na jednym tchu. Mnie się podobała i to bardzo, na pewno sięgnę po inne książki tej autorki jak i również po gatunek New Adult.

5 komentarzy:

  1. Po każdej takiej opinii mam ochotę rzucić wszystko i kupić "Buntownika". Mam słabość do facetów z tatuażami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie książka nie wywarła dużego wrażenia. Była okej i nic więcej (albo po prostu jestem za młoda na takie książki :P)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, myślę że nie tyle co o wiek (bo taka stara też nie jestem ;d) tylko o gust. Spotkałam już się z negatywnymi opiniami tej książki, więc jak się mówi - ile ludzi, tyle opinii ;)

      Usuń
  3. Pewnie kiedyś sięgnę po tę książkę, bo lubię od czasu do czasu sięgnąć po coś z New//Young Adult. Robię to jednak raczej dla odprężenia, niżeli poznania fascynującej i oryginalnej historii, ponieważ nie da się ukryć, że cała seria pisana jest pod jeden schemat. :)

    OdpowiedzUsuń