31 maja 2015

Premiery Czerwca.

Hej, w końcu po trzech tygodniach wracam. Niestety złożyło się tak nie inaczej, że nie mogłam nic pisać na blogu, co nie znaczy, że nie czytałam waszych ;D i że nie czytałam książek! Bo zdradzę, że wynik maja jest bardzo dobry ;)

Czerwiec zapowiada się bardzo fajnie pod względem premier, i niektórych nie mogę się już doczekać ;)





''Toxic'' Rachel Van Dyken
Premiera: 3 czerwiec 2015.


Pierwsza część cyklu podobała mi się bardzo i mam nadzieję, że ta będzie utrzymana na podobnym poziomie.

















''Zakręceni'' Emma Chase
Premiera: 3 czerwiec 2015.


Co prawda nie czytałam części pierwszej, ale tyle szumu było że mam oczywiście w planach. Myślę jednak aż będą wydane wszystkie tomy i dopiero wezmę się za tą historię ;)
















''Przypadki Callie i Kaydena'' Jessica Sorensen
Premiera: 8 czerwiec 2015.


Jak wiecie (albo i nie) jestem miłośniczką gatunku New/Young Adult, więc ta pozycja jest obowiązkowa do przeczytania.

















''After. Ocal Mnie'' Anna Tood
Premiera: 15 czerwca 2015



Właśnie jestem w połowie pierwszej części i chcę je wszystkie!

















''Niezłomni'' C. J. Daugherty
Premiera: 15 czerwca 2015



Na tę serię mam wielką ochotę i też słyszałam dużo pozytywnych opinii na jej temat. Tylko czemu ta okładka tak bardzo odbiega od pozostałych?
















''Co jeśli...'' Rebecca Donovan
Premiera: 17 czerwiec 2015



Tu chyba dużo pisać nie muszę. Panią Donovan uwielbiam za serię ''Oddechy'' i chcę przeczytać każdą jej książkę.
















''Collide'' Gail McHugh
Premiera: 17 czerwiec 2015



Sama okładka przyciąga plus opis. Czyli pozycja must have.

















''Lato koloru wiśni'' Carina Bartsch
Premiera: 17 czerwiec 2015


Literatury Niemieckiej nie czytam, ale ta pozycja bardzo przyciąga opisem.


















''Mara Dyer. Zemsta'' Michelle Hodkin
Premiera: 17 czerwiec 2015


Pierwszy tom na półce i czeka na przeczytanie. Z tego co słyszałam seria jest dobra, więc z  czytaniem poczekam aż zdobędę wszystkie części.

















''Dziewczyna z zegarkiem zamiast serca'' Peter Swanson
Premiera: 19 czerwiec 2015


Pierwszy raz spotykam się z podobną fabułą i muszę przyznać, że opis potrafi przyciągnąć.















Czekacie na którąś książkę szczególnie, a może mieliście już z którąś kontakt przed premierowo? ;)



3 komentarze:

  1. Czekam na prawie wszystkie wymienione przez Ciebie pozycje, dołączając do tego "Kochając Pana Danielsa". Nie wiem czy słyszałaś, ale myślę, że to może być cudowne spotkanie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak słyszałam i jeszcze pamiętałam też o niej, a pisząc post zapomniałam ;)

      Usuń
  2. Oczywiście czekam na ostatnią część Mary Dyer ;). Poza tym inne tytuły też wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń