4 kwietnia 2017

#2/17 Stosik - trochę po polsku, trochę po angielsku.

    Dzień Dobry, dzisiaj postanowiłam pokazać wam co ''fizycznie'' (czyli bez ebooków) do mnie dotarło w marcu. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona, bo jeśli chodzi o mnie to naprawdę jest to wielki stosik :D.
Zatem nie przedłużając, zapraszam :).



Zacznę od góry, czyli od najnowszych:

1. ''Nothing more'' Anna Tood - Nie wiem czy pamiętacie, ale ja serię ''After'' bardzo lubię, więc obowiązkowo musiałam zamówić historię Landona. Niestety (albo raczej stety) będzie druga część, więc poczekam jeszcze z czytaniem :). Zamówiona już pod koniec stycznia, bo wyszła dobra promocja, zatem pomyślałam, że i tak będę zamawiać, więc czemu nie zrobić tego 2 miesiące wcześniej :D.
2. ''Podbój'' Elle Kennedy - Zamówiłam tę książkę z tą powyższą, też przed premierą. Myślałam, że rozbiją mi przesyłki i ta przyjdzie dużo wcześniej, ale niestety. Odebrałam ją parę dni temu. I się cieszę, bo póki co mam wszystkie książki z tej serii.
3. ''O wiele więcej'' Kim Holden - Czy muszę coś pisać? Za świetnego ''Promyczka'' i jeszcze lepszego ''Gusa'', biorę książki tej Pani w ciemno :).
4. ''To, co najważniejsze'' Samantha Young - Kocham autorkę, więc bardzo cieszyłam się na tę książkę. Wygrałam ją w konkursie na fanpage Literatura Kobieca - o czytać?
5. ''Piętno'' Sierra Cartwright - Jak wyżej, wygrana z tego samego konkursu.
6. ''Ku niebu'' Rebecca Yarros - Mam trzeci i czwarty tom, więc w końcu udało mi się uzupełnić serię. Cieszę się bardzo, bo dorwałam te książki za ok 13zł.
7. ''Wszystkimi zmysłami'' Rebecca Yarros - Tak jak wyżej.
8. ''Mała Frankie'' Maeve Binchy - Za dyszkę w supermarkecie. Pamiętałam tytuł, że chciałam przeczytać, więc wylądowała w koszyku :D.



    Kolejny stosik to książki po angielsku. Zrobiłam na nich największy deal życia, mianowicie każdą z tych książek nabyłam za całe 1,50zł!!! Jak mogłam nie wziąć? Może nie jest to stan idealny, ale książka to książka! Co prawda za większość chcę się wymienić, ale ludzie, za cały stos nie wyszła mi suma taka jak za jedną książkę polską. 
Jeśli interesuje was wymiana to piszcie na maila, którego znajdziecie na górze na banerze i pod banerem :).

Nie przedłużając po raz drugi:


Od góry:
1. ''A Brother's Journey'' - Richard B. Pelzer
2. ''Grey'' - E.L. James
3. ''Fifty Shades Darker'' - E.L. Jamer
4. ''Abandoned'' - Anya Peters
5. ''Grace Williams Says It Loud'' - Emma Henderson
6. ''Second Glance'' - Jodi Picoult
7. ''The Secrets Between Us'' - Louis Douglas
8. ''Harry Potter and the Half-Blood Prince'' - J.K. Rowling
9. ''Harry Potter and the Deathly Hallows - J.K. Rowling (twarda oprawa)
10. '' A Dance with Dragons'' - George R.R. Martin




Ja ze zbiorów jestem bardzo zadowolona :).


15 komentarzy:

  1. Wiem, że dużo ludzi na grupach sprzedażowych szuka tych wydań Pottera po angielsku, może spróbuj tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, sporo dobroci ;P "Podbój", "To, co najważniejsze" i "O wiele więcej" mam za sobą i przyjemnie się je czytało, ale żadna mnie nie zachwyciła. Ta ostatnia mocno różni się od "Promyczka" czy "Gusa" - bohaterowie nie do końca przypadli mi do gustu, ale jak to bywa u Holden powieść jest wyjątkowo emocjonalna.
    Przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie zachwyciły cię te, co do których mam największe wymagania :(. Ciekawe jak będzie ze mną. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Z chęcią też sięgnę po ''Nothing more''. Mam w planach też O wiele więcej i Podbój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli książki, które najbardziej mnie też ciekawią :)

      Usuń
  4. O widzę że ty też chcesz przeczytać podobne książki mnie zainteresowały nothing more, podbój i to co najważniejsze.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne stosiki ;) Muszę sobie sprawić coś po angielsu... Może książkę Pratchetta? Ma dość przystępny styl... Chyba

    OdpowiedzUsuń
  6. Greya to ja w żadnym języku nie zdzierżę XDD
    Ale podkradłabym ci trochę książek :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grey akurat jest dobry na zaczęcie czytania po angielsku, bo ma bardzo prosty język :D

      Usuń
  7. Zazdroszczę takich stosików! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik! Najbardziej ciągnie mnie do książki Holden, chociaż jeszcze nie przeczytałam "Promyczka", ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny stosik :) kilka z powyższych sama mam ochotę przeczytać! :) jedyne co czytałam to Greya...

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń