4 lutego 2017

#1/17 Mini stosik.

Książki, które udało mi się zdobyć w styczniu.




1. ''Chłopak na zastępstwo'' Kasie West - z wymiany. Już przeczytana, niedługo recenzja. Teraz mogę napisać tylko, że bardzo mi się podobała :)
2. ''Coś mojego'' Marci Lyn Curtis - 9,99zł w Biedronce. Chciałam przeczytać tę książkę i szkoda mi było nie wziąć za dychę.
3. ''Błąd'' Elle Kennedy - 21,09zł, część mojego zamówienia z empiku. Udało mi się załapać na dwie promocje, więc jak na empik książki wyszły mi naprawdę tanio. W tym zamówieniu znalazły się jeszcze 2 książki, ale jedna ma premierę 13 lutego a druga 30 marca, więc poczekam sobie trochę na nie :D.
4. ''Czy musimy udawać?'' Courtney C. Stevens - 18,71zł, zamówienie z nieprzeczytane.pl - ''Sprawy do zapomnienia'' podobały mi się tak bardzo, że musiałam zamówić kolejną książkę autorki. Mam nadzieję, że doczekamy się ich więcej. Dodatkowo załapałam się na promocję -50% na książki Wydawnictwa Amber.
5. ''Ponad marzenia'' Rebecca Yarros - 19,70zł, zamówienie z nieprzeczytane.pl - mam już 4 część, teraz mam 3, więc jeszcze brakuje 2 i 1 :D. Nie pytajcie czemu od końca ją uzupełniam, ja też tego nie wiem :D. Skorzystałam z promocji podobnie jak wyżej.





6 komentarzy:

  1. "Chłopak na zastępstwo" i mi bardzo się podobał ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam właśnie, że pisałaś, że bardzo ci się podobała ta książka :)

      Usuń
  2. "Chłopak na zastępstwo" też mi się podobał - lubię takie urocze i lekkie powieści :)
    A "Błąd" bardzo polecam :) Ja niedługo zacznę się rozglądać za trzecim tomem.
    Pozdrawiam! ❤
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Błąd'' czytałam już dawno, dawno temu, ale skoro wygrałam kiedyś ''Układ'' to postanowiłam skompletować serię, tym bardziej, że bardzo mi się podobała i na pewno przeczytam ją jeszcze raz :). Trzeci tom też już mam zamówiony :D.

      Usuń
  3. Czytałam Chłopak na zastępstwo i bardzo mi się podobała :) I jestem ciekawa twórczości Courtney C. Stevens :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam Courtney C. Stevens. Jej książki to coś co bardzo lubię, więc mi podpasowały bardzo.

      Usuń