Hej, od razu na wstępie napiszę, że podsumowanie miało pojawić się jak zawsze, pierwszego dnia miesiąca. Niestety ostatni tydzień w pracy mnie wykończył. Cały dzień po za domem, wracałam i nie miałam nawet ochoty myśleć, więc o pisaniu nie było mowy. Co wiąże się również z tym, że zaniedbuję wasze blogi. Mam nadzieję, że rozumiecie jak to czasem po całym dniu nic się nie chce.
Wracając do kwietnia - udało mi się przeczytać 9 książek. Nawet jestem zadowolona.
1. ''Pocketful of Sand'' M. Leighton - 251
ocena: 8/10
2. ''W poświacie księżyca'' tom 4 - Samantha Young - 432
ocena: 6/10
3. ''The Paper Swan'' Leylah Attar - 369
ocena: 5/10
4. ''Tak słodko...'' tom 3 - Tammara Webber - 398
ocena: 7/10
5. ''Obsydian'' tom 1 - Jennifer L. Armentrout - 442
ocena: 7/10
6. ''Tempting Bad'' - M. Robinson - 439
ocena: 7/10
7. ''Onyks'' tom 2 - Jennifer L. Armentrout - 522
ocena: 7/10
8. ''Grając w miłość'' tom 1 - Abbi Glines - 320
ocena: 8/10
9. ''Daj nam ostatnią szansę'' tom 2 - Abbi Glines - 336
ocena: 7/10
Łącznie: 3509 stron. Średnio 113 stron dziennie.
Niezły wynik
OdpowiedzUsuńBardzo dobry wynik. Mam ochotę na serię "Lux" i "Tak blisko".
OdpowiedzUsuńU mnie było tak źle, że przeczytałam 2,5 książki... Zapewne byłyby 3 gdyby nie fakt iż jedną zgubiłam :(
Pozdrawiam serdecznie ^^
Tak blisko'' podobało mi się średnio i trochę mi się ciągnęła. Jeśli chodzi o dwa pierwsze tomy Lux to zdecydowanie błyskawicznie się czyta. Pewnie dlatego, że jest mało opisów, przeważają dialogi ;)
UsuńDobre 2 książki, zawsze to lepiej niż miałoby nie być wcale ;D
Przyznam, że książki zgubić mi się jeszcze nie zdarzyło ;D
Piękny wynik! Żadnej z tych książek nie czytałam, ale mam w planach serię Lux. :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,
Geek of books&tvseries&films
Dziękuję ;) Jak lubisz te klimaty to pewnie ci się spodoba ;)
Usuń