31 maja 2017

#5/17 Podsumowanie Maja

   Dzień Dobry, zapraszam dzisiaj na podsumowanie czytelnicze maja. Przyznam szczerze, że jestem sobą lekko zawiedziona. Przeczytałam 6 książek i z jednej strony się cieszę, no bo to w końcu 6 książek :D. Nie jest najgorzej, ale z drugiej strony jestem nieco rozczarowana, bo wiem, że stać mnie na dwa razy tyle. W każdym razie, nie przedłużając, zapraszam :).




1. ''Purple Orchids'' - Samantha Christy - 434
ocena: 8/10






2. ''Gracz'' - Vi Keeland - 392
ocena: 8/10






3. ''Dziewczyna w rozsypce'' - Katheen Glasgow - 376
ocena: 9/10






4. ''Do utraty tchu'' - Cherrie Lynn - 304
ocena: 7,5/10






5. ''Some Sort of Happy'' tom 1 - Melanie Harlow - 344
ocena: 7/10






6. ''Wszystkimi zmysłami'' tom 1 - Rebecca Yarros - 320
ocena: 9/10








Łącznie: 2170 stron. Średnio 70 stron dziennie.


Jeśli chodzi o strony, to wynik podobny jak w poprzednim miesiącu.


Czytaliście którąś z tych książek? :)











5 komentarzy:

  1. Niestety nie czytałam żadnej z nich. W każdym razie gratuluję wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Gracza i książka bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 6 książek to bardzo przyzwoity wynik, ale skoro nie jesteś usatysfakcjonowana, to życzę Ci bardziej zaczytanego czerwca!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń