26 września 2017

#10/17 Zapowiedzi książkowe października.

   Jesień do nas dotarła, a to oznacza nowości książkowe. W październiku i listopadzie szykują nam  się naprawdę świetne książki. Jak już wspominałam - mój portfel płacze..
Zapraszam na październikowe premiery książkowe. Wybrałam aż 19 książek, które najbardziej mnie interesują.



Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.



3 października:

5 października:



11 października:





12 października:

15 października:

20 października:
23 października:




25 października:




27 października:

30 października:



Na jakie książki najbardziej czekacie w październiku? :)




18 komentarzy:

  1. Z tych przedstawionych to najbardziej ciekawi mnie Córka pedofila..

    Bookeater Reality

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile wspaniałych nowości! I weź tu znajdź czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najgorsze. Zawsze mam w jednym momencie ochotę na kilkanaście książek i potrafię 2 godziny wybierać co zacząć. A patrząc na zapowiedzi, lista się ciągle powiększa.

      Usuń
  3. "Consolation" już do mnie leci, nową Kasie West chyba sprawię sobie na urodziny, a tak poza tym to ciekawi mnie jeszcze "Cel" i "Cała prawda o szczęściu" <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, czekam na niemal wszystkie podane przez Ciebie :) Ciekawi mnie nowa Reichter czy West, Zappia pisze całkiem przyjemnie. Z polskiego podwórka - w sieci głośno o "Córce pedofila", ale ja podziękowałam za egzemplarz. Obawiam się po prostu, że to już byłoby za ciężkie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię czytać takie książki, dlatego bardzo na nią czekam. Mimo trudnej treści, mam nadzieję, że będzie to wartościowa książka.

      Usuń
  5. Widząc takie posty zawsze mówię sobie 'nie wchodź, nie wchodź, bo pożałujesz", ale diabełek zwycięża i i tak to robię i później oczywiście żałuję ;P Tyle piękności, a portfel świeci pustkami. Najbardziej czekam na trzy: "Szczęście w miłości", "It end with us" oraz "Cel". Nie wiem kiedy je przeczytam, ale na pewno będę musiała kiedyś to zrobić.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również na nie czekam! Też nie wiem kiedy przeczytam, ale na półce muszę je mieć jak najszybciej :D

      Usuń
  6. Widzę mój patronat (Szczęście w miłości) :)
    Lubię takie lekkie, młodzieżowe historie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Październik ogołoci nasze portfele. Dosłownie. Już nie pamiętam, kiedy ostatnio widziałam taki ogrom ciekawych premier. Te, które tu przedstawiłaś mam na oku wszystkie. To dokładnie moja ulubiona tematyka. Nie miałam jedynie pojęcia o "Mirror, mirror". Ale resztę mam już dawno zanotowaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, a najlepsze jest to, że listopad będzie podobny :D Jeśli chodzi o ''Mirror, mirror'' to ja pewnie odłożę ją ''na później'', bo inne książki bardziej mnie interesują :)

      Usuń
  8. najbardziej czekam na Dwór skrzydeł i zguby, ilustrowanego Harry'ego i nową książkę Dinah Jefferies :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu muszę chyba kupić pierwszą część ilustrowanego Harrego :D

      Usuń
  9. ooo wiele dobrych książek :D starczy nam czasu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, bo listopad zapowiada się podobnie :D Obawiam się, że nie starczy nam życia na przeczytanie wszystkiego co chcemy :)

      Usuń