30 września 2017

#9/17 Podsumowanie września.

   Nie wiem jakim cudem czas tak szybko pędzi, ale mam wrażenie, że ciągle robię podsumowania. We wrześniu udało mi się przeczytać 5 książek, czyli jedną więcej niż w sierpniu. 
Jeśli chodzi o mniej książkowe sprawy - zaczęłam oglądać dramy. A właściwie obejrzałam jedną, a drugą zaczęłam. Miałam w planach napisać o moich wrażeniach po obejrzeniu, ale nie wiem czy umiałabym coś napisać :D Jeszcze się waham.
Przechodząc do książek:





1. ''MMA Fighter. Walka'' tom 1 - Vi Keeland - 342
ocena: 7/10






2. ''Bez uczuć'' - Mia Sheridan - 360
ocena: 7/10







3. ''Chłopak z sąsiedztwa'' - Kasie West - 350
ocena: 8/10






4. ''Najtwardsza stal'' tom 1 - Scarlett Cole - 352
ocena: 9/10







5. ''Ty przeciwko mnie'' - Jenny Downham - 400
ocena: 8/10












Łącznie: 1804 stron. Średnio 60 stron dziennie.


Najlepsza książka: ''Najtwardsza stal''
Najgorsza książka: -


Nie satysfakcjonuje mnie jakoś specjalnie ten wynik, ale cieszę się i tak z tych pięciu książek.


Ile wam udało się przeczytać we wrześniu? :)






18 komentarzy:

  1. Czytałam jedynie "Chłopaka z sąsiedztwa" i choć nie jest to moja ulubiona książka autorki to dalej jest wciągająca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie też zostaję przy ''Chłopaku na zastępstwo'', ale przede mną jeszcze kilka jej powieści.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wow! Gratuluję tak świetnego wyniku! Mnie nigdy nie udało się w miesiącu aż tyle przeczytać :D

      Usuń
  3. Mnie niestety bardzo mało udało się przeczytać, jak nigdy. No, ale niestety, takie uroki bliskiej matury :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam pierwsze trzy książki, o których wspominasz. Czwartą właśnie pochłaniam. Wygląda na to, że umieścimy na blogu recenzje w podobnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to jestem aż ciekawa jakie jest twoje zdanie o nich :)

      Usuń
  5. Czytałam wszystkie powieści Kasie West (z tych wydanych u nas). Planuję wynik czytelniczy podgonić na jesień.
    Pozdrawiam
    Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry wynik, ale nic w moim typie, więc nic nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale to zrozumiałe, że nie każdy czyta to co ja :D

      Usuń
  7. Brawo!
    Ja przeczytałam "Walkę" i niestety mnie się tak nie spodobała, jak tobie :/
    Zresztą - jutro wszyscy będą wiedzieli, dlaczego.

    Chłopak z sąsiedztwa również mi się spodobał!
    Reszty książek nie znam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ''Walka'' była w porządku, ale przeszkadzało mi, że bohaterzy prawie od razu rzucili się sobie w ramiona.

      Usuń
  8. Spodobała Ci się książka Kasie West więc piszę z informacją. Czy widziałaś, że Feeria ma w ofercie jej nową powieść :) Ja zamierzam po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że widziałam :D Kasie West biorę w ciemno :)

      Usuń
  9. Widzę,że mamy podobny gust czytelniczy. Przeczytałaś same świetne tytuły.:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń