14 października 2017

''MMA Fighter. Szansa'' II - Vi Keeland




Tytuł: MMA Fighter. Szansa
Tytuł oryginalny: Worth the Chance
Autor: Vi Keeland
Cykl: MMA Fighter (tom 2)
Wydawnictwo: Kobiece
Tłumaczenie: Sylwia Chojnacka
Liczba stron: 294
Moja ocena: 7/10




KLASYCZNY FIGHTER? ZADZIORNY, ZABORCZY I SZALENIE SEKSOWNY. CZY DAĆ MU SZANSĘ?
Przeszłość pozostawia trwały ślad w naszej osobowości, choć czasami usilnie staramy się o niej zapomnieć.
Liv Michaels jest na najlepszej drodze do szczęścia. W końcu otrzymała fantastyczną ofertę pracy i czuje, że spełnia się niemal na każdym polu. Co prawda nie znalazła miłości, ale nauczona przykrym doświadczeniem nie ma w planach romantycznych uniesień.
Vince „Niezwyciężony” Stone jest fantazją niejednej kobiety. Przystojny, niezwykle pociągający zawodnik MMA wzbudza powszechne pożądanie. Choć nie wierzy w miłość, potrzeby kobiet przedkłada nad własne – przynajmniej w łóżku. Zbliża się najważniejsza walka w jego karierze, więc nie może się rozpraszać.
Tak się składa, że ta para miała już ze sobą do czynienia. Kiedyś łączyły ich nietypowe stosunki, ale zostały bezprecedensowo przerwane. Jednak niektóre sprawy pozostały niedokończone. Kiedy drogi Vince’a i Liv przecinają się ponownie, trudne do określenia napięcie wisi w powietrzu. Nieufność i zaskoczenie miesza się z niepohamowanym pożądaniem. Ale jak można zapomnieć o starych ranach, skoro blizny są jeszcze widoczne?
NAJBARDZIEJ SKRAJNE EMOCJE, IŚCIE ZWIERZĘCE INSTYNKTY, GENIALNE PANOWANIE NAD CIAŁEM W DZIKIEJ WALCE W KLATCE

źródło opisu: www.wydawnictwokobiece.pl




   ''MMA Fighter. Walka'' podobała mi się jako coś lekkiego i niezobowiązującego. Mam za sobą dwie książki autorki i śmiało mogę stwierdzić, że nie należały one do wybitnych dzieł literackich, ale autorka pisze w taki sposób, że jej książki są dobre na kilka godzin. Jeśli ma się ochotę na coś przyjemnego i szybkiego, nie wymagającego analizowania i skupienia, to jak najbardziej się nadają.

   ''Szansa'' to kontynuacja pierwszego tomu, ale z nowymi bohaterami w roli głównej. Oczywiście poprzednich bohaterów można spotkać i to dość często, więc jak to zwykle bywa w takich cyklach, można dowiedzieć się co się u nich wydarzyło. Miło było poczytać o Ellie i Nico, którym powiększa się rodzina. Wprowadzili również trochę humoru, przez co książka nie była aż tak ciężka i zdominowana problemami głównych bohaterów.


''Pewnego dnia ktoś pojawi się w twoim życiu i zrozumiesz, dlaczego nigdy nie wychodziło ci z kimś innym.''


   Liv przez lata zmagała się ze złamanym sercem. Teraz kilka lat później spełnia się zawodowo i nie traci czasu na miłość. Walcząc o stanowisko w pracy, dostaje za zadane przeprowadzenie wywiadu z zawodnikiem MMA. Ma wyciągnąć z niego jak najwięcej, dlatego decyduje się początkowo przyjść na jego zajęcia z samoobrony jako uczestnik. Nie wie, że stanie twarzą w twarz ze swoją przeszłością. Sprawy komplikują się kiedy po czasie serce przypomina sobie ukochanego. Dodatkowo Liv dostaje w pracy zadanie, które może ich, a szczególnie Vince'a zniszczyć. Czy Liv wybierze wymarzoną pracę, czy może pójdzie za głosem serca?

  Vince'a poznaliśmy w pierwszej części, czyli w ''Walce'', jako nastolatka. Pojawiał się sporadycznie, ale dostaliśmy mały wgląd w jego życie. Nico wziął go pod swoje skrzydła, wiedząc że dzieciak ma przykrą sytuację w domu. Dlatego też odciągając go od kłopotów, wciągnął go w świat walk. Teraz, te kilka lat później mamy okazję z pierwszej ręki wejść w świat Vince'go. Niestety nie jest to przyjemny obrazek.

 Do bohaterów nie mam zastrzeżeń jakiś wielkich. Przyczepiłabym się do Liv za ukrywanie wszystkiego - i tak, ja wiem, że to mogło zranić Vince'a, ale przez prawie całą książkę nosiła w sobie bardzo ważną prawdę. I znów, wiem że walczyła o pracę, ale w sytuacji jakiej była, to czy praca jest ważniejsza?


''To zabawne, co się dzieje, gdy czujesz, że nie masz już nic do stracenia. Wszystko, co mówisz, jest prawdą. Nie zastanawiasz się, nie owijasz w bawełnę. Gówno cię obchodzi, co ktoś myśli.''


  Śmiało mogę też przykleić tej książce etykietkę ''erotyk''. Kiedy zaczynały się sceny łóżkowe, bohaterzy nie mogli z tego łóżka wyjść, a autorka większość zbliżeń opisywała. W pewnym momencie, po intymnej scenie, kiedy zaczynała się druga, nie chciało mi się już czytać. A jeśli już przy tym jestem, to warto wspomnieć, że te sceny były dużo odważniejsze, niżeli w ''Walce''.
Vi Keeland dodatkowo w książce pokazała świat narkomanii. Jego konsekwencje, toksyczność i otoczenie.

   Na koniec dodam, że mogliśmy również poznać bohatera części trzeciej - Jaxa Knight'a i naprawdę mnie sobą zaciekawił, więc chętnie przeczytam o jego historii.

   Podsumowując ''Szansa'' ma lekką przewagę nad ''Walką''. Być może przez to, że to kontynuacja i już nieco dowiedzieliśmy się z poprzedniego tomu. Może dla tego, że lubię gdy bohaterowie spotykają się po latach i mają wspólną przeszłość. A może była po prostu lepiej przemyślana i napisana. Polecam osobom, które szukają czegoś na kilka godzin, no i lubią czytać o sportowcach :)



MMA Fighter:
Tom 1. Walka
Tom 2. Szansa
Tom 3. Przeznaczenie


26 komentarzy:

  1. Czytałam pierwszą część tylko i niestety te książki nie są dla mnie. Tak naprawdę nie lubię takich, o których łatwo się zapomina. Lubię czytać książki, o których coś tam będę w przyszłości pamiętała i czymś się wyróżniały od innych, a ta seria niestety do tych książek nie należy.
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety seria nie wyróżnia się niczym, ale ja osobiście lubię lekkie książki na wieczór :)

      Usuń
  2. Niestety mnie ta seria nie podeszła. Oczekiwałam od niej czegoś zupełnie innego - a szkoda, bo może bez żadnych oczekiwań by mi się spodobała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że tak. Najgorzej jest wtedy kiedy właśnie czegoś się oczekuję od książki, ale tego się nie dostaje.

      Usuń
  3. Nie jestem fanatyczką takich serii erotycznych, ale czasem i takie lektury dobrze poczytać, jesienna aura jest bardzo zmienna i nigdy nie wiadomo na co przyjdzie ochota ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie przepadam za literaturą erotyczną :/ to chyba nie dla mnie, chociaż fabuła trochę mnie kusi.

    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że skoro nie przepadasz za literaturą erotyczną, to akurat ta seria może ci się nie spodobać. Nie jest to niestety nic wybitnego.

      Usuń
  5. Mnie do tej serii za specjalnie nie ciągnie, ale lubię takie rozwiązanie kontynuacji z nowymi bohaterami w rolach głównych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię kiedy jedna seria ma każdy tom z innymi bohaterami :)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawa seria, dobrze się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię literaturę erotyczną, dlatego mam w planach zapoznać się z powyższą serią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Twoją opinią. To nie jest wybitnie angażująca książka,ale lekka i całkiem przyjemna :) W sam raz na kobiecy, wieczorny relaks.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to mam już dość całej tej serii. Od samego początku mnie nie zaciekawiła i nawet czytając różne pozytywne recenzje ani trochę nie jestem do niej przekonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za dużo wszędzie o niej było. Też tak czasami mam niestety. Na przykład z tego powodu nie sięgnę po Pana Mroza.

      Usuń
  10. uwielbiam <3
    A trzecia część tez jest swietna :)
    bardzo lubię tę autorkę i czytam jej ksiażki dosłownie je wchłaniając :D

    Podrugiejstronieokładki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że "Przebaczenie" będzie najlepsze z całej trylogii :)

      Usuń
  11. Ja uciekam od tego typu książek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na ten blog na pewno będę wracał.

    OdpowiedzUsuń