12 maja 2018

"Sexy Bastard. Cash" II - Eve Jagger


Tytuł: Cash
Tytuł oryginalny: Cash
Autor: Eve Jagger
Cykl: Sexy Bastard (tom 2)
Wydawnictwo: Kobiece
Tłumaczenie: Agnieszka Brodzik
Liczba stron: 328
Moja ocena: 7/10
Opis wydawcy
Kiedy Cash Gardner widzi kobietę, od razu wie, czego by się napiła i co mógłby z nią robić w łóżku. Ten najgorętszy barman w Atlancie ma perfekcyjnie opanowane dwie umiejętności – serwowanie kolorowych drinków i dziki seks. 
Młoda i ambitna prawniczka Savannah szuka prawdziwej miłości. Gdy wchodzi do baru Altitude, od razu wpada w oko Cashowi, który nie marnuje czasu i od razu zaczyna z nią śmiało flirtować. W końcu to dla niego codzienność.
Mimo ostrzeżeń ze strony przyjaciół, Savy daje się ponieść pokusie i szybko przekracza granice, które sama sobie nakreśliła. W miarę rozwoju tej nietypowej relacji Cash stara się ukryć przed nią swój sekret z przeszłości. Czyżby zaczynało mu na niej zależeć?

http://www.wydawnictwokobiece.pl/produkt/sexy-bastard-cash-2/



   Pierwszą część serii "Sexy Bastard" czyli "Hard", przeczytałam jakoś pół roku temu i oprócz niedorzecznego pierwszego spotkania bohaterów, nie pamiętam niestety nic więcej. Podejrzewałam więc, że w przypadku "Cash'a" będzie podobnie, czyli przeczytam i zapomnę. Niestety nie pomyliłam się. Przeczytałam tę książkę kilka dni temu i już powoli zapominam co się w niej działo.


"Potrzeba to nie miłość i nieważne, co z nią zrobisz, nigdy się miłością nie stanie."


   To co było wielkim minusem w poprzedniej części, czyli zbyt szybka relacja bohaterów, tak tutaj niewątpliwie jest plusem. Po pierwsze Cash i Savannah znają się od jakiegoś czasu, więc coś już o sobie wiedzą. Po drugie nie wskakują sobie od razu do łóżek i trzeba chwilę na to poczekać. Dodatkowo zaczynają od przyjaźni, która stopniowo przeradza się w coś więcej, aż w końcu dostrzegają, że się w sobie zakochują.

   Skoro jestem już przy bohaterach, to warto wspomnieć, że autorka postarała się przy ich kreacji. Cash to uczciwy, wygadany i czarujący barman, który strzeże swoich sekretów i nie dopuszcza do swojej przeszłości nikogo. Skory do pomocy i troszczący się o przyjaciół, zdecydowanie zdobył moją sympatię. Z Savannah było podobnie, to pewna siebie i sarkastyczna prawniczka, zraniona w przeszłości przez mężczyznę, z którym planowała spędzić przyszłość. Na zewnątrz twarda jak skała, ale w środku wrażliwa i pragnąca miłości. Według mnie pasują do siebie idealnie.

   Warto zaznaczyć, że Eve Jagger nie przekombinowała tej powieści. Oczywiście w trakcie lektury znajdują się momenty, przez które puls podskoczy, serce zabije mocniej, ale też rozśmieszy, bo poczucia humoru w niej nie brakuje. Jednak nic nie jest wciśnięte na siłę, nie ma zbędnych dramatów i rozstań bohaterów.


"To właśnie różnica między potrzebą a kochaniem. Coś, czego potrzebujesz, możesz łatwo zastąpić czymś, co zaspokaja cię w ten sam sposób, jednak miłości nie da się zastąpić czymś innym. Miłość to coś, o co walczysz."


   "Cash" to nie jest wybitna książka. Mimo, że znajduje się w kategorii erotycznej, to nie jest przesycona scenami łóżkowymi. A kiedy już się pojawiają, to są wyważone, nie przesadzone i nie przeciągane jak to często się zdarza. Niewątpliwie to bohaterzy tworzą tę historię i są największym plusem tej książki.

   Oceniłam "Cash'a" tak samo jak "Hard", czyli na 7/10, ale w moim odczuciu jest dużo lepsza. Czytało mi się szybciej i z większym zainteresowaniem. To naprawdę przyjemna, lekka lektura, którą spokojnie można przeczytać w jeden wieczór, odprężyć się i być usatysfakcjonowanym z lektury, mimo że jak pisałam na początku, nie zapadnie w pamięci na długo. Polecałabym zacząć od pierwszego tomu, bo w końcu bohaterzy wszystkich części są przyjaciółmi i każdy tom to ciąg dalszy historii. Jednak jeśli nie macie ochoty na część rozpoczynającą tę serię, to spokojnie można zacząć od "Cash'a", bo nie zawiera spoilerów z "Hard". Z pewnością sięgnę po kolejne tomy, bo bardzo ciekawi mnie historia Knoxa i Jacksona :)



Cykl "Sexy Bastard":
Tom 2. Cash


25 komentarzy:

  1. Niestety jakoś nie przekonuje mnie ta ksiązka, już na wstępnie mocno odrzuciła mnie okładka - typowa klata jak u wariata ;p ale cieszę się ze ty mimo wszystko byłaś zadowolona z lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię klaty na okładkach :D Chociaż mam wrażenie, że ostatnio gdzie nie spojrzę, tam goła klata :O

      Usuń
  2. Według mnie, ta seria doskonale sprawdzi się, jako wakacyjna lektura. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy będę potrzebowała takiej lekkiej lektury, to sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja póki co wstrzymałam się na "Cashu" i "Knoxa" odpuściłam. Mam go w planach, ale jak się już zdążę uporać z całym moim ogromnym stosem. Eve Jagger to z pewnością nie jest moja ulubiona autorka, aczkolwiek nie mogę też jakoś wybitnie na nią narzekać. Tworzy fajne książki i ta również jest całkiem przyjemna - choć szybko o jej historiach zapominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Według mnie to taka "chwilowa" książka, ale przyjemna w odbiorze :)

      Usuń
  5. Ooooo...Pani.... przekonałaś mnie :D
    I jeszcze ta okładka :D
    Kiedyś ja go zdobędę :D


    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :D Naprawdę fajna książka na kilka godzin :)

      Usuń
  6. Czytałam pierwszą część tej serii i była to dobra książka, jednak mało co z niej pamiętam i nie mam raczej ochoty na kontynuację. Lubię książki, które potrafią wyryć sobie w mojej pamięci miejsce. :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszej części też niestety nie pamiętam. Ale lubię czasem takie książki "na chwilę" :)

      Usuń
  7. Zaczęłam "Cash" i szczerze mówiąc, nie zgadzam się z twoim zdaniem :( Zdecydowanie nie przypadła mi ona do gustu, bohater mnie strasznie irytował, zachowywał się strasznie! Jeszcze te dialogi, po prostu mnie bolały! :(
    Każdy ma swój gust, wiadomo, cieszę się, że Tobie chociaż książka przypadła do gustu i spędziłaś z nią miło czas! :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdemu każda książka może się podobać :)

      Usuń
  8. Knox i Jackson to bóstwa! <3 <3 Będziesz zadowlona! Jak nie dasz 8 czy 9 to cię nie lubię XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie mogę się doczekać czytania :D Teraz mam spore oczekiwania :)

      Usuń
  9. Całkiem dobra lektura kroi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w planach pierwszą część tego cyklu. Nawet miałam go czytać, ale wybrałam inny erotyk i dostałam po nim przeciążenia systemu. Musiałam odejść na jakiś czas od tego gatunku, ale zdecydowaie kiedyś wrócę so tej serii.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam już za sobą wiele takich książek, które niewiele wniosły do mojego życia. Niektóre rozpoznam już tylko po okładce, bo treść szybko ulatuje... Szkoda mi czasu na takie tytuły, chyba że akurat mam ochotę się rozerwać - przecież nikt nie powiedział, że wszystkie książki mają mieć szerzyć w świecie ponadczasowe wartości, a czytanie dla rozrywki też jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania :) Skoro lubię czytać, to czytam to na co mam ochotę, a nie to co wszyscy uważają za "lektury obowiązkowe", bo wnoszą coś do życia. Może i tak jest, ale zmuszać się nie będę i wybieram to, co myślę że może mi się spodobać :) A jak zapomnę daną lekturę później to trudno. Nie ubolewam nad tym.

      Usuń
  12. Zupełnie nie mój gatunek. Erotyki tylko brutalne, pełne seksu i najlepiej z wampirami! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami warto przeczytać coś tak lekkiego, służącego do zrelaksowania się i odprężenia. Muszę znaleźć pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń