28 września 2018

#10/18 Zapowiedzi książkowe października

  Dzień dobry :) Trochę zaniedbałam dodawanie wpisów, mimo iż w poprzednim miesiącu obiecywałam zmianę. Nie chcę się tłumaczyć, ani usprawiedliwiać, bo czasami przychodzi taki czas, gdzie te mniej ważne rzeczy schodzą na dalszy plan. Tak jest w chwili obecnej z blogiem i postami. Nie jestem w stanie się określić, kiedy znów przyłożę się do dodawania postów i aktywności u was na blogach. Na razie na myśl o napisaniu recenzji czuję pustkę i kompletnie nie wiem jak się za nią zabrać (z tego powodu mam zaległości). Mam tylko nadzieję, że szybko to minie.

Tym czasem jak co miesiąc zapraszam na przegląd premier październikowych, które najbardziej mnie zainteresowały. 


Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.



1 października:

3 października: 





10 października:

12 października:




17 października:




24 października:

26 października:

31 październik:





 Październik:



Na co czekacie w październiku? :)



14 komentarzy:

  1. Taką pustkę najlepiej przeczekać, ona sama kiedyś minie ;) W październiku mam ochotę na "Więcej niż my", bardzo długo czekałam na jej polskie wydanie i oto ono! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Nic na siłę :) Ja czytałam dawno temu 3 tomy tej serii i pierwszy jest najsłabszy :( Ale seria cała jest świetna! Bardzo się cieszę, że zostaje wydana :)

      Usuń
  2. Ja czekam na książkę Nasze życzenie i Bez złudzeń. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. poniżenie i echo mam już zaklepane haha ;p być może uda mi się też dostać w swoje łapki lucyfera i nasz życzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle cudownych nowości, że nie wiadomo za co pierwsze się zabierać :)
    Wiadomo, że są rzeczy ważne i wazniejsze, fajnie tylko, że już jesteś i oby tak zostalo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że po prostu muszę przeczekać ten czas, aż zatęsknię za blogiem i pisaniem tak bardzo, że słowa same się będę ze mnie wylewały :)

      Usuń
  5. Tyle książek do przeczytania! Nawet nie będę wymieniać na co czekam, bo prawie na wszystko XD Kiedy ja na to znajdę czas? :P

    weronikarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale mam nadzieję że znajdziesz :D Tak jak i ja znajdę :D

      Usuń
  6. Wow, ile premier! Na żadnym blogu tyle nie widziałam, teraz nie wiem co wybrać! Jejku chciałabym mieć czas na wszystkie książki, tyle tu pięknych pozycji... <3
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak patrzę na te premiery to zbiera mi się na płacz. Ja chce je wszystkie przeczytać, a nawet spać przez szkołę nie mam kiedy. I gdzie tu sprawiedliwość?! :((

    OdpowiedzUsuń