31 stycznia 2015

Mini zdobycze styczniowe.

Hej, dziś ostatni dzień miesiąca, więc postanowiłam pokazać książki jakie udało mi się zdobyć. 
Postaram się zawsze na koniec miesiąca pisać taki post.
W styczniu przez ogrom wydatków udało mi się kupić tylko trzy książki. Myślałam, że przyjdzie jeszcze z konkursu jedna, ale kurier się spóźnia, więc będzie zaliczona do lutego.
Puki co skupiam się na ebookach, więc jeśli chodzi o efekty czytelnicze to udało mi się przeczytać w styczniu aż 9 książek. To dobry wynik zważywszy na ciągłe zajęcia, więc jestem zadowolona.

Przechodząc do książek:



''Zostań jeśli kochasz'' - Gayle Forman
''Mara Dyer. Tajemnica'' - Michelle Hodkin
''Dziesięć płytkich oddechów'' - K. A. Tucker (recenzja)


Mam nadzieję, że mimo iż luty to najkrótszy miesiąc w roku, przyniesie więcej książek ;)


10 komentarzy:

  1. Perełki, żadnej nie mam, ale każdą chcę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kupiłam w tym miesiącu "Zostań, jeśli kochasz"! :) i mam w planach zakup "Mara Dyer. Tajemnica" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asz ty! Ale Ci zazdroszczę "Dziesięciu płytkich oddechów" i "Mary Dyer". Oglądając takie zdjęcia tylko się dołuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam! ogólnie uwielbiam oglądać zdobycze książkowe;)

      Usuń
  4. mam jedynie "Zostań jeśli kochasz", ale jeszcze czeka w kolejce na przeczytanie :) A dwie inne propozycje bardzo chciałabym przeczytać, więc czekam na ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Dziesięć płytkich oddechów'' już jest recenzja.

      Usuń
  5. Och, jak ja za Ci zazdroszczę Mary Dyer! Tak bardzo chciałabym zobaczyć tą książkę na swojej półce :)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam ;D a jak już mam to ciągle coś czytam przed nią ;)

      Usuń