27 kwietnia 2018

#5/18 Zapowiedzi książkowe maja.

  Dzień Dobry, jak co miesiąc zapraszam na zapowiedzi książkowe maja. Tym razem udało mi się wyłowić 20 książek, z czego kilka tak naprawdę mnie zainteresowały, ale nie chcę ich na już, albo to kontynuacje serii, których jeszcze nie zaczęłam.

Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.




4 maja:


9 maja:

  "Pierwszy raz" aktualnie czytam i jestem na ok 50 stronie. Mogę jedynie napisać, że autorka nie zawodzi a książka od pierwszych stron wciąga i jak na razie jest bardzo dobrze. Udało mi się załapać do grupy recenzentów "Tam dokąd zmierzamy", więc właśnie czekam na przesyłkę. Pozycja od Kasie West oczywiście obowiązkowa! Szczególnie, że czytałam już kilka opinii, w których autorzy twierdzili, że to najlepsza jak dotąd książka West. Zatem nie mogę się doczekać. "Lick" i "Play" to dwa pierwsze tomy serii od Editio o muzykach, jeśli się nie mylę. Bardzo jestem ich ciekawa.




16 maja:

17 maja:

21 maja:

   O "Pucked" nie wiem za wiele, ale dużo osób było zaskoczonych i zadowolonych, że będzie wydana, zatem liczę, że będzie dobra. Chociaż pewnie poczekam najpierw na kontynuację. "Srebrny łabędź" bardzo mnie zawiódł, ale mimo to ciągnie mnie do "Marionetki" i ze względu na to, że pierwszą część czytało mi się szybko, to liczę na to, że w tym przypadku będzie podobnie (no i że treść będzie lepsza). No i Jessica Sorensen, o której chyba pisać nie trzeba :D Wszystkie jej książki muszę mieć!




23 maja:

   "Chroń ją" biorę w ciemno. K.A. Tucker bardzo lubię i liczę na to, że ta książka mnie nie zawiedzie. Od Augusty Docher nie czytałam jeszcze nic i może "Cała ja" to będzie dobry początek :) "Broken Silence" to kontynuacja, a ja zwykle czekam aż cała seria będzie wydana, więc co raz bliżej przeczytania jej. Dwie ostatnie pozycje to również kontynuacje, ale w tym przypadku to historie innych bohaterów. Tak jak pierwszej jeszcze nie zaczęłam, ale mam zamiar, tak w drugiej mam za sobą spotkanie z pierwszym tomem - nie zbyt udane. Jednak daje autorce jeszcze szansę.




24 maja:

25 maja:

30 maja:

  Na wszystkie te trzy książki czekam tak bardzo, że nie będę nic pisać. Chcę je wszystkie jak najszybciej :D




Maj:

   Na koniec znów powieści od Editio. W końcu doczekaliśmy się okładki do Katów <3 Cieszę się, że wydawnictwo posłuchało czytelników i postanowili pozostać przy oryginale. Vi Keeland jak i Penelope Ward bardzo lubię, więc biorę wszystkie ich książki :D Kolejne dwie pozycje to kontynuacje serii, których jeszcze nie zaczęłam. 
W przypadku tych książek dokładne premiery nie są jeszcze znane i mogą się przesunąć :(.



Na co najbardziej czekacie w maju? :)



30 komentarzy:

  1. "Miłość i inne zadania na dziś" już przeczytałam, więc nie czekam ;D Ale choć to dobra powieść to jednak nie uważam jej za najlepszą w dorobku Kasie West. Bardzo intryguje mnie "Pierwszy raz", od dawna chciałam przeczytać coś tej autorki i w sumie jestem zainteresowana każdą nową historią, zobaczymy od czego zacznę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Panią Agatę, to jak najbardziej polecam jej książki :) Szczególnie "Pod skórą", która jak dotąd jest moją ulubioną :)

      Usuń
  2. Jak widzę jest kilka ciekawych pozycji. Z chęcią skuszę się na takich autorów jak West, Tucker, Keeland, czy nawet Cole, chociaż poprzednia książka mnie zawiodła. Kusi również Skradzione laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Cole coś też zawodzi :( Jednak powyższa jej seria jest dobra (w sumie pierwszy tom na pewno, bo tylko ten czytałam na razie), no i seria "Sweet Home", która nie została jeszcze wydana. "Skradzione laleczki" to bardzo mroczna i brutalna książka, ale świetna! :)

      Usuń
  3. Dzisiaj przygotowywałam krótką audycje o zapowiedziach i to, co rzuciło mi się w oczy, to fakt, że większość książek miała premierę 23 maja XD WTK i Pyrkon jednocześnie robią swoje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) W sumie to w każdym miesiącu jest taki dzień, w którym większość książek ma swoje premiery. Ale od czego to zależy? :D

      Usuń
  4. Na pewno coś dla siebie wybiorę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. 😵 oszaleć można same kuszące tytuły...dobrze, że w maju wyjeżdżam mniej będą mnie kusić 😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz miała więcej do nadrabiania jak wrócisz :D

      Usuń
  6. Nie wyliczę wszystkich książek, bo się zanudzisz! Ale jeszcze nigdy chyba aż tyle pozycji w danym miesiącu nie przyciągnęło mojej uwagi. Na pewno biorę się za Marionetkę. Pierwsza część bardzo mi się podobała. No i.... Chroń ją... Ta autorka pisze niesamowite książki, więc tak jak ty, biorę w ciemno!
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie "Srebrny łabędź" był bardzo słaby, ale kusi mnie przeczytanie kontynuacji. Może to przez te piękne okładki? :D

      Usuń
  7. Właśnie zaczynam czytać książkę "Cała ja". Mam nadzieję, że będzie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie się załamałam :P Sądziłam, że maj będzie w miarę spokojny, a tu taki psikus. Nic z tego. Po Twoim poście dorzucam dwie książki do swojej listy Must Read: "To nie ja, kochanie" (mam nadzieję, że premiera będzie w maju) i "Chroń ją". Poza tym chciałabym przeczytać "Królową i uzdrowiciela", "Broken silence", "Miłość i inne zadania na dziś". No i zastanawiam się jeszcze nad "Tam dokąd zmierzamy".
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "To nie ja, kochanie" jest przekładna chyba od stycznia :( Więc czas najwyższy! "Tam dokąd zmierzamy" koniecznie dopisz na listę :)

      Usuń
  9. Nie lubię nowych miesięcy ze względu na takie posty (żartuje ;D), bo zawsze znajdę coś co mnie urzeknie :D
    Boże dlaczego? xDD
    Kiedyś skuszę się na wszystkie, na razie w planie mam kilka ;D


    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze! Ja uwielbiam gdy w każdym miesiącu wychodzi tyle książek, które mnie interesują i co raz więcej takich, na które bardzo długo czekałam :) Przynajmniej jest w czym wybierać :D

      Usuń
  10. Szczerze mówiąc jestem przerażona! Tyle cudownych książek wychodzi :O Ja już skończyłam czytać Pucked, więc -1 na rachunku :))
    Tak myśląc teraz nad tym na pewno przeczytam ponad 50% podanych przez Ciebie pozycji :))
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było warto czytać "Pucked"? Bo czytałam przeróżne opinie :)

      Usuń
    2. Poznałaś już moje zdanie na jej temat (podejrzewam to po twoim komentarzu pod moją recenzją ;))), więc już nie będę opowiadać jak to z nią jest :P
      Buziaki #2 :**

      Usuń
    3. Tak, tak, już widziałam :)

      Usuń
  11. "Miłość i inne zadania na dziś" mam już za sobą i polecam szczególnie, jako że patronuję tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Lick, Play" Chce przeczytać.
    "Katów, Drania z Manhattanu" przygarnąć na półkę
    "Chłopaka takiego jak ty, Marionetkę i Lawless" poelcam całym sercem, też chce przygarnąć na półkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z "Marionetką" może być różnie, bo Łabędź mi nie podszedł :( "Lawless" chcę na już! Choć pewnie poczekam na kontynuację, by podobnie jak w "Kingu" i "Tyranie" czytać na raz :) Resztę chcę bardzo! :)

      Usuń
  13. Większość bardzo chciałabym przeczytać, ale niestety nie mam na to kompletnie czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się chcę, to czas się znajdzie! Ja też mam wypełnione całe dnie, ale przed spaniem zawsze coś jeszcze poczytam :)

      Usuń
  14. Czytałam "Marionetkę" i nawet wczoraj dodałam jej recenzję. Ja chce już 3 tom :(. Czekam jeszcze na kilka innych książek, ktorych w większości nie pamiętam, więc będzie niespodzianka jak przyjdą :D

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że "Marionetka" będzie lepsza od Łabędzia. Niespodzianki książkowe są najlepsze, więc zazdroszczę :D

      Usuń