29 grudnia 2017

#1/18 Zapowiedzi książkowe stycznia.

 Dzień Dobry :) Święta zleciały tak szybko, że nawet nie zorientowałam się kiedy :D Ale najważniejsze jest to, że były udane!
  W poprzednim miesiącu pisałam, że grudzień świeci pustkami jeśli chodzi o nowości książkowe, ale za to po nowym roku będzie szał :D To prawda, bo na styczeń wyszukałam 15 książek, które mnie interesują, ale to na luty czekam, gdyż to właśnie wtedy będą same perełki.

Nie przedłużając, zapraszam na zapowiedzi :)


Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.




Styczeń:


8 stycznia:

11 stycznia:


17 stycznia:

19 stycznia:



23 stycznia:

25 stycznia:

30 stycznia:




31 stycznia:


Jak pisałam na samym początku - to w lutym premiery będą miały książki, na które najbardziej czekam, ale uważam, że styczeń ten będzie udany :)


Na co wy czekacie po nowym roku? :)




21 komentarzy:

  1. Rzeczywiście sporo tych premier, chociaż ja dla siebie nie znalazłam nic takiego w tym zestawieniu, co chciałabym bardzo przeczytać. Oczywiście mogłabym się skusić na Złe serce, czy Moje miejsce na ziemi, ale nie czekam na nie jakoś specjalnie. Natomiast bardzo czekam na nową książkę Cobena w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przynajmniej twój portfel po świętach odpocznie :D Mój będzie płakał :(

      Usuń
  2. O matko! " Cinder & Ella" będzie miała polską premierę?? Jakim cudem ja to przeoczyłam? O.o Toż to cudna informacja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak <3 Szczerze mówiąc, to nic dziwnego, że przeoczyłaś. Niestety, ale nie jest promowana w ogóle, a i okładka "w przygotowaniu" :( Ale cieszę się również, bo bardzo mi się podobała ta książka :)

      Usuń
  3. Ciekawe te zapowiedzi. Pewnie skuszę się na kilka pozycji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z powyższych czekam na Follow me back :) ale luty i marzec przyniosą jeszcze więcej premier, na które niecierpliwie czekam, szczególnie z wydawnictwa Jaguar i Foksal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, w lutym planowany jest "wysyp" świetnych książek :)

      Usuń
  5. Mnie osobiście najbardziej kusi "Anti-stepbrother. Antybrat".

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo ciekawych tytułów.Będzie w czym wybierać.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze, to chciałabym wszystkie tytuły z listy, ale raczej niemożliwe...Ciekawe premiery, warto czekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z pewnością nie kupię i nie przeczytam wszystkich, ale jest w czym wybierać :)

      Usuń
  8. Najbardziej czekam na Złe serce. Po prostu nie ma mowy, żebym tej książki nie miała. :D I z chęcią przeczytam Antybrat. :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że "Złe serce" ma w końcu premierę, bo będę mogła zacząć tę trylogię :) "Antybrat" czuje, że bardzo mi się spodoba :)

      Usuń
  9. No jest tu kilka ciekawych książek, ale na razie nie zapisuję sobie żadnego tytułu. Mam tyle do nadrobienia, że wolę nie przeglądać nowości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od nowości się powstrzymać nie mogę :D Ale też mam do nadrobienia wiele, wiele tytułów.

      Usuń
  10. Ciekawe zapowiedzi przedstawiłaś. O niektórych nie słyszałam. Musiałam sobie posprawdzać opisy. "Follow me back" zapowiada się całkiem, całkiem :) Poza tym kusi mnie "Silence". Tematyka trochę oklepana, ale lubię tego typu książki.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń