31 grudnia 2015

# Podsumowanie grudnia.

Nadszedł czas na ostatnie podsumowanie w tym roku. Aż ciężko uwierzyć, że już cały rok minął, ale jestem szczęśliwa, że wciąż czytam i sprawia mi to ogromną przyjemność.

Grudzień był bardzo dobrym miesiącem pod względem czytelniczym, bo udało mi się przeczyć aż 13 książek!!

1. ''The Vixen and The Vet'' - Katy Regnery - 294
2. ''The Deal'' tom 1 - Elle Kennedy - 358
4. ''The Mistake'' tom 2 - Elle Kennedy - 354
5. ''Stop'' - Alison G. Bailey - 305
7. ''Deep Down'' tom 1 - Brenda Rothert - 269
9. ''Art & Soul'' - Brittainy C. Cherry - 295
10. ''Full Measures'' tom 1 - Rebbeca Yarros - 301
11. ''What You Left Behind'' - Jessica Verdi - 368
12. ''Cztery sekundy do stracenia'' tom 3 - K.A. Tucker - 556
13. ''This is Falling'' - Ginger Scott - 280


Łącznie: 4748 stron! Czyli średnio 153 strony dziennie ;)

Jestem bardzo zadowolona z wyniku!

Co do stosu. Kupiłam w grudniu tylko jedną książkę i kolorowankę. Za to wygrałam w dwóch konkursach, ale niestety nie zdążyły przyjść, więc pomyślałam że dodam stosik jak już paczki będą u mnie, czyli pewnie w następnym tygodniu ;) (chyba że jakimś cudem przyjdą jeszcze dzisiaj, ale szanse są malutkie).



Wieczorem dodam jeszcze post z podsumowaniem całego roku. W sensie z listą przeczytanych książek. Chcecie? ;)

1 komentarz:

  1. Świetny wynik - gratuluję i życzę zaczytanego stycznia! I oczywiście proszę o post z podsumowaniem roku :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń