29 lipca 2018

#8/18 Zapowiedzi książkowe sierpnia

   Dzień dobry :) Lipiec to miesiąc, w którym z niczym nie mogę się wyrobić :( Poważnie, mam wrażenie, że dobra ma 12 godzin a ja codziennie walczę by się ze wszystkim wyrobić, a i tak nic z tego.. Przez to mam  mały poślizg z recenzją "Zaginionych laleczek" mimo że książkę skończyłam już dobrą chwilę temu. Nie ważne, w każdym razie zapraszam na przegląd nowości, które pojawią się w sierpniu, i które najbardziej mnie zainteresowały :)


Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.



1 sierpnia:



7 sierpnia:

10 sierpnia:

14 sierpnia:





17 sierpnia:




20 sierpnia:

22 sierpnia:



29 sierpnia:




Jak widać, wydawnictwa nie zawodzą, z czego ja się bardzo cieszę :)
Czekacie na którąś z tych książek, czy może wyłapaliście coś innego? :)



16 komentarzy:

  1. Mimo kiepskiej okładki bardzo ciekawi mnie Kulti. Pokusa zła z kolei przyciąga mnie właśnie okładką. Jestem też ciekawa Niebezpiecznej znajomości, bo pamiętam, że bardzo się cieszyłaś na wieść o polskim wydaniu, więc domyślam się, że nie bez powodu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Kulti" słyszałam bardzo wiele dobrego, więc jestem jej bardzo ciekawa. "Pokusę zła" czytałam, ale szczerze mówiąc nic już nie pamiętam, więc chętnie sobie przypomnę :) "Niebezpieczna znajomość..." jest świetna <3 Właśnie jestem w trakcie lektury i jeszcze połowa przede mną :)

      Usuń
  2. Chciałabym przeczytać "Do wszystkich chłopców, których kocham" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mnie ciekawi, ale nie jakoś szczególnie bardzo.

      Usuń
  3. Ledwo mnie cztery książki zaciekawiły :D Myślę, że jak będę miała więcej czasu i pieniędzy to więcej mnie zainteresuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie co miesiąc wiele ciekawi, ale z kupnem i czytaniem to średnio wychodzi :D

      Usuń
  4. Tyle nowości. Większość z tych książek chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Słuchaj swojego serca" właśnie czytam <3 "Do wszystkich chłopców, których kochałam" skończyłam w lipcu, jeszcze to wcześniejsze wydanie i nie mogę się doczekać zarówno filmu jak i kolejnych części! Nowa Amy Harmon mnie ciekawi, ale jak dotąd przeczytałam jedną jej książkę a lista jest długa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Do wszystkich chłopców..." też mam w starym wydaniu (jeszcze nie przeczytana) i w sumie nie zamierzam zmieniać :)

      Usuń
  6. Ciekawe zapowiedzi - Kasie West właśnie kończę, przyjemna lektura na lato :) Młodzieżówka, ale ma w sobie coś miłego :)
    Kilka tytułów mnie zaciekawiło, może się zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojoj, ile książek! Nawet nie będę wymieniała, które chcę przeczytac,bo bym zanudziła ale mam ochotę na tyle książek... Czy się wyrobię z ich przeczytaniem? Oby!
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń