27 marca 2017

#4/17 Zapowiedzi Kwietnia.

   Dzień Dobry, kwiecień już za rogiem, więc przyszła pora na zapowiedzi! Co prawda wybierałam trochę na siłę, ale 12 książek jest. Przynajmniej mój portfel odpocznie lekko w tym miesiącu, bo za to maj zapowiada się naprawdę nieźle pod względem książkowym.


Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.



11 kwietnia:




12 kwietnia:

20 kwietnia:

24 kwietnia:

26 kwietnia:



    Najbardziej z tych wszystkich książek czekam na ''Co przyniesie wieczność''. J. Lynn to autorka, z którą tak naprawdę rozpoczęłam swoją przygodę z NA i jest też jedną z moich ulubionych autorek, więc przeczytam wszystko co napisze. ''Przyrodni brat'' i ''Zranieni'' - obie te książki czytałam już jakiś czas temu. Tak jak pamiętam, że ta pierwsza bardzo mi się podobała i polubiłam styl autorki, tak z tej drugiej pamiętam tylko imiona (co jest dziwne, bo z imionami mam problem nawet w tych ulubionych książkach). Wiem, że ''Zranieni'' już chyba przez inne wydawnictwo miało być wydane, więc może tym razem się uda. ''Wymyśliłam cię'' to książka, której nawet nie brałam pod uwagę, jednak ostatnio recenzja i dyskusja na jej temat, zmieniły moje zdanie. ''Aced'' - tu nie muszę dużo mówić, w końcu serię Driven obowiązkowo muszę kontynuować. ''Tysiąc pięter'' przykuło moją uwagę okładką, opisem i samymi zachwytami. Co do reszty książek nie mam zbyt wiele do napisania, ale zobaczymy jak się potoczą moje plany czytelnicze :).



12 komentarzy:

  1. "Co przyniesie wieczność" – MUSZĘ to mieć! W tej książce kusi mnie wszystko. Do tego lubię twórczość autorki i myślę, że mogłabym być zadowolona z lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. W kwietniu na szczęście zbyt wiele książek mnie nie zainteresowało, co mnie cieszy, bo w marcu i lutym zaszalałam. Z powieści wymienionych przez Ciebie żadna mnie nie zaciekawiła. Ja czekam na "Losy Tearlingu", "Ścianę burz", "Pieśń jutra, "Imperium burz" i chyba tyle ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty idziesz bardziej w fantastykę, dlatego nie odnalazłaś się u mnie w zapowiedziach :D. Ja też się cieszę, że nie ma zbyt dużo książek w kwietny, bo aż się boję maja!To będzie szaleństwo :)

      Usuń
    2. Dokładnie! Maj zapowiada się niesamowicie! W końcu pojawią się takie tytuły jak:„Uwikłani. Chandler”, Laurelin Paige czy „Confess” Hoover. Ja podobnie jak Ty mam słabość do J. Lynn i też zaczęłam swoją przygodę z NA od jej książek. Ja też czytałam “Przyrodniego brata” jakiś czas temu i podobnie do Ciebie po jakimś czasie mam często tylko jedno zapamiętane wrażenie po przeczytanej książce, dobre lub złe i tutaj pamiętam bardzo dobrze, że książka mi się podobała. Co do “Zranionych” to dla mnie akurat ten tytuł okazał się nie do przebrnięcia (DNF). Zapraszam Cię do przeczytania mojej recenzji “Pięknego”, Christiny Lauren, czyli ostatniego tomu z serii “Piękny drań”. Książka niedawno miała swoją premierę. Pozdrawiam! PIĘKNY RECENZJA – OSTATNI TOM FANTASTYCZNEJ SERII CHRISTINY I LAUREN

      Usuń
  3. Najbardziej wyczekiwane przeze mnie premiery kwietnia to: "Imperium burz", "Tysiąc pięter" i "Co przyniesie wieczność". W tej kolejności. O ile przeżyję bez ostatniej, tak bez pierwszej ani rusz, bo po prostu padnę, jeśli nie dowiem się, co było dalej. Reszta jest mi jako tako obojętna.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na konkurs :)
    Książki bez tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli na kontynuację czekasz najbardziej? :D Ja może kiedyś sama się przekonam o co tyle szumu jeśli chodzi o Szklany Tron, ale póki co nie spieszy mi się :).

      Usuń
  4. "Tysiąc pieter" przykuwa moją uwagę okładką i tytułem, jestem ciekawa tej lektury. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie okładka jest najładniejsza w całym moim zestawieniu premier :).

      Usuń
  5. Cykl "Upadli" czytałam 0 a ''The Call. - mam dostać - więc czekam . Ciekawe pozycje zapowiedziach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tysiąc pięter, The Call - wszystko zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń