30 kwietnia 2017

#4/17 Podsumowanie kwietnia.

   Dzień Dobry, zapraszam dziś na podsumowanie miesiąca. Dla mnie kwiecień był ciężkim miesiącem. I pod względem czytania i pod względem prywatnym. Przez większą połowę miesiąca męczyłam się czytając i można powiedzieć, że nie sprawiało mi to przyjemności jak powinno. Dlatego też po trzech książkach stwierdziłam, że muszę odpocząć, chociaż kilka dni. Tak zrobiłam, wystarczył jakiś tydzień i do czytania wróciłam z pełną mocą i w ponad tydzień przeczytałam cztery książki.
Jeśli chodzi o blogowanie to niestety, niemoc przełożyła się również na bloga, dlatego bardzo długo nic się nie pojawiało. W każdym razie na maj mam już trzy recenzje, więc jestem na plusie :).
Nie przedłużając zapraszam na podsumowanie czytelnicze kwietnia :).





1. ''Dearest Clementine'' - Lex Martin - 286
ocena: 8/10






2. ''Pretty Stolen Dolls'' tom 1 - Ker Dukey & K. Webster - 250
ocena: 9/10






3. ''Pretty Lost Dolls'' tom 2 - Ker Dukey & K. Webster - 247
ocena: 9/10







4. ''Flower. Jak kwiat'' - Elizabeth Craft & Shea Olsen - 320
ocena: 6/10






5. ''Nie pozwól mi odejść'' tom 12 - Abbi Glines - 320
ocena: 8/10





6. ''Bez winy'' - Mia Sheridan - 384
ocena: 10/10






7. ''Wszystkie twoje marzenia'' - Agata Czykierda-Grabowska - 384
ocena: 8/10









Łącznie: 2191 stron. Średnio 73 strony dziennie.



4 komentarze:

  1. Planuję przeczytać Bez winy, gdyż Bez słów tej autorki ogromnie mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie ''Bez winy'' było dużo lepsze i bardzo polecam :).

      Usuń
  2. Mam za sobą tylko "Bez winy", którą miło wspominam. A jeśli chodzi o tą serię Glines, to jestem chyba na 5 tomie, wiec jeszcze dużo przede mną ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ''Bez winy'' pokochałam do tego stopnia, że mam ochotę przeczytać jeszcze raz :D.

      Usuń