2 lipca 2017

#6/17 Podsumowanie Czerwca

   Dzień dobry, przyszła pora na podsumowanie czytelnicze miesiąca. Był to najgorszy miesiąc w tym roku :(. Niestety, ale wstyd się przyznać, bo przeczytałam tylko 4 książki.. (i jeszcze jedną mam zaczętą, ale jakoś średnio idzie mi jej czytanie). Szczerze mówiąc, to zwyczajnie nie miałam ochoty. Już kiedyś wspominałam, że najwięcej czytam w nocy/jak kładę się już spać. W czerwcu jednak padałam zmęczona do tego stopnia, że nie miałam ochoty męczyć się bardziej czytaniem. W każdym razie, mam nadzieję, że lipiec już będzie lepszy :).





1. ''Sacrifice'' Adriana Locke - 326
ocena: 7/10

2. ''Do zobaczenia nigdy'' Eric Lindstrom - 356
ocena: 7/10

3. ''Fear Me'' I - B.B. Reid - 384
ocena: 7/10

4. ''Fear You'' II - B.B. Reid - 366
ocena: 6/10



Łącznie: 1432. Średnio 47 stron dziennie.





8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego lipca :) Mam w planach "Do zobaczenia nigdy"

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też przeczytałam 4, a właściwie 4,5 książki i uważam to za całkiem fajny wynik :)) Powodzenia w lipcu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest dobry wynik jakby nie patrzeć, ale ja wiem że stać mnie na więcej :)

      Usuń
  3. W lipcu na pewno będzie lepiej! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też przeczytałam w czerwcu cztery książki, więc trzymam kciuki, aby nam obu udało się w lipcu przeczytać więcej ;)
    Pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie oby tak było! Powodzenia również :)

      Usuń