27 marca 2018

#4/18 Zapowiedzi książkowe kwietnia.

   Kolejny miesiąc za nami i muszę wam napisać, że ja naprawdę nie wiem gdzie mi ten czas ucieka. Jedyne co mnie cieszy to to, że wydawnictwa ani trochę nie zwalniają tempa i ciągle pojawiają się zapowiedzi wydawnicze. Ja jestem szczęśliwa i jak najbardziej mi to odpowiada :D
Jeśli chodzi o kwiecień, to wyłapałam 22 książki. Nie wszystkie chcę na teraz, ale wybrałam te, które najbardziej wpadają w mój gust. Zapraszam :)

Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.




4 kwietnia:

   "Ułamek sekundy" to thriller, po które raczej nie sięgam. Jednak skoro jest od Wydawnictwa NieZwykłego, które uwielbiam, to myślę że dam się skusić. "Książę w wielkim mieście" tak naprawdę nie wiem o czym jest :D Ale coś mi podpowiada, by ją przeczytać - pewnie chodzi o tego gościa na okładce :D. "Wieczór filmowy" i "To zdarza się tylko w filmach" to młodzieżówki i tak jak po tę pierwszą sięgnę na pewno, tak z Holly Bourne mam lekki problem, bo jej poprzednia książka "Przeznaczeni" mi się nie podobała. Aczkolwiek nie mówię stanowczo nie.




11 kwietnia:

13 kwietnia:

16 kwietnia:

   Kolejna pozycja od Wydawnictwa NieZwykłego, czyli "Zabić Sarai" i muszę przyznać, że długi czas czekałam na tę powieść. W końcu jednak się udało! Bardzo jestem jej ciekawa. "Twoje zdjęcie", "Słowa w ciemnym błękicie" oraz "Przyciąganie" - kuszą mnie nie tylko okładką, ale mam nadzieję na dobre historie, szczególnie jeśli chodzi o tę pierwszą pozycję. "Fallen Crest. Akademia" jeszcze nie czytałam, ale mam już na półce. Jak wiecie, bądź też nie, najpierw zbieram serię (o tych samych bohaterach) i dopiero je czytam, więc super, że "Rodzina" wychodzi w tak krótkim odstępie czasu. Mam nadzieję, że kolejne tomy również pojawią się tak szybko.



18 kwietnia:

   Samanthe Young uwielbiam i wspominałam to już tyle razy, że czasem mam wrażenie, że przesadzam :D Jej książki są dla mnie obowiązkowe. Pierwszy tom serii "The Field Party" czytałam i dlatego chętnie sięgnę po kolejną część. Po za tym mam sentyment do autorki i lubię sięgać po jej książki. "Bad Boy's Girl 2" to znów kontynuacja, i znów cieszę się, że tak szybko wychodzi, bo szybciej będę mogła poznać tę historię. A jeśli chodzi o "Story od Bad Boy's" to nowa seria, która podobno jest bardzo podobna do serii "Dimily" Estelle Maskame (tylko chyba bez romansu między przybranym rodzeństwem). A że ja lubię takie książki, to zdecydowanie pozycja dla mnie.




25 kwietnia:

30 kwietnia:
   Pozycja pierwsza, czyli "Piosenki..." - kolejna młodzieżówka, którą chętnie przeczytam. Książki Jessici Sorensen uwielbiam i bardzo się cieszę, że zbliżamy się do skompletowania całej serii. "Biały kruk" to natomiast pozycja po którą jeszcze nie wiem czy sięgnę, ale stwierdziłam, że i ją dodam w zestawianiu.




Kwiecień:

    Ostatnie zestawienie, to w większości książki od Wydawnictwa Editio, które nie mają jeszcze konkretnej daty premiery i wszystko może się zmienić. Wiem, że okładka do Katów będzie oryginalna (z czego bardzo się cieszę) i mam nadzieję, że zostanie wydana jak najszybciej. "Drań z Manhattanu" - obie te autorki uwielbiam, więc czekam na wszystkie ich książki. "Lick" to nowa seria, która zapowiada się bardzo obiecująco. "Bad things" jest powiązana z serią "W przestworzach" o ile się nie mylę. Kolejne dwie pozycje to kontynuacje. A "Pucked" to nowość, którą zapowiedziało Wydawnictwo Szósty Zmysł i mam nadzieję na szybkie wydanie :)



Zainteresowała was któraś książka? Na co najbardziej czekacie w kwietniu? :)

36 komentarzy:

  1. "Story of bad boys" oraz "Zabić Sarai" mają do mnie przylecieć od wydawnictw i już nie mogę się doczekać! Estelle Maskame lubię, jej historie nie są najlepsze, ale są takie bardzo przyjemne i liczę że Pani Aloha stworzy co najmniej coś tak wakacyjnego jak jej nazwisko :D Natomiast J.A Redmerski uwielbiam oczywiście ze względu na "Na krawędzi nigdy" i "Na krawędzi zawsze" , jedne z moich ulubionych książek. Co do tej fabuły nie jestem stuprocentowo przekonana, ale mam cichutką nadzieję że zmiażdży ona system <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to będę czekać na recenzje :) Właśnie kojarzę, że bardzo lubisz te książki. Mnie też się podobały i na tę serię długo czekać. Bardzo jestem ciekawa o czym w ogóle one są :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię przeglądać zapowiedzi i widzę tutaj sporo ciekawych tytułów. Na pewno sięgnę po ''Ułamek sekundy'', ale na pewno wybiorę coś jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieczór Filmowy, Biały Kruk, Nieznośny ciężar tajemnic, Twoje zdjęcie to moje typy ;)

    Pozdrawiam,
    toukie z ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowało mnie tyle tytułów, że nie jestem w stanie ich wymienić. Przeczytam na pewno Przyciąganie i Glines, chociaż jeszcze nie czytałam pierwszego tomu, ale lubię autorkę Tak samo jak Ty. Chciałabym też przeczytać nową Young, bo choć dotychczas jeszcze nie miałam z nią do czynienia, to opis i okładka bardzo mnie zachęciły. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję, a książki Pani Young jak najbardziej polecam :)

      Usuń
  5. Zakochałam się praktycznie w każdej okładce, a opisy równie wiele wydaje się ciekawych! No przyznam Ci, że ten miesiąc jeszcze odpuszczam nowości, ale jak tylko napiszę maturkę to nadrobię za wszystkie czasy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dużo ciekawych tytułów, będzie z czego wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  7. No myslalam że kwiecien w Polsce będzie lepszy, ale jestem zawiedziona. Wiekszosc już czytałam i znowu sobie przypomne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja staram się na razie ograniczać zagraniczne książki, bo swego czasu miałam taką samą sytuację :)

      Usuń
    2. Ale mi nie przeszkdza to w sumie. Ja czytalam te premiery zaraz jak wyjda w USA to zanim do nas dojdzie to trwa.

      Usuń
    3. Racja, przynajmniej jak książka dobra, to masz okazje czytać i przeżywać je dwa razy :)

      Usuń
  8. O rany, nowa Harmon, a ja nie czytałam jeszcze poprzedniej! :o

    Mam też chrapkę na "Twoje zdjęcia" i ""Piosenki o miłości oraz inne kłamstwa", mam nadzieję, że będą dobre ;)

    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero jedną książkę Harmon czytałam, ale przynajmniej będzie można sięgnąć po "pewniaka" gdy będzie trzeba :)

      Usuń
  9. I ponownie tyle lektur się szykuje ;/ :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż tyle? Sporo się tego nazbierało. Same cuda. Filia, Editio i Kobiece nie zawodzą. Będzie bardzo ciekawie. Mam ochotę sięgnąć po nie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiece w tym roku to całkiem szaleje, co mnie bardzo cieszy :)

      Usuń
  11. Oooo, duzo zapowiedzi. Jestem ciekawa książki Emmy Chase, skuszę się również na Tijan, mimo iż poprzednia cześć nie była zachwycająca. Pierwsze słyszę też o nowej ksiazce Cole, ale mogłabym się skusić. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie ksiązki, które są u Ciebie w podsumowaniu całkowicie mnie zaciekawiły. To moje typy, kobiece, romanse, itp :) Właśnie takie czytam.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/miedzy-zyciem-zyciem-jessica-shirvington.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Miesiąc jak miesiąc, ale gdyby dobę wydłużyć.. Mnie by pasowało :)

      Usuń
  14. Na razie nic mnie niestety nie kusi, ale może to dobrze, bo będę miała pieniądze na inne książki, które już bardzo chcę kupić i przeczytać! :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ajj, tyle nowości, a tak mało czasu, by wszystkie przeczytać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same wspaniałości. A"Pucked" będzie miało premierę już 16 maja ;)

      Usuń
    2. Oo, a myślałam że w kwietniu :D Dobrze wiedzieć, dzięki :)

      Usuń
  16. Zabić Sarai.. mam w planach ❤

    OdpowiedzUsuń