26 stycznia 2018

#2/18 Zapowiedzi książkowe lutego.

   Hej, pierwszy miesiąc nowego roku prawie za nami, a wydawnictwa nie zwalniają tempa. Wręcz przeciwnie - szykują nam kolejne miesiące z fantastycznymi książkami. W lutym moją uwagę zwróciło ok. 25 tytułów. 


Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.




9 lutego:


14 lutego:

Nie mogę się doczekać, aż "Tyran" będzie miał swoją premierę, bo to będzie oznaczało, że mogę zacząć "King'a" <3. Na szczęście, już nie dużo czasu zostało. Abbi Glines to autorka, która ma lepsze i gorsze momenty, ale i tak biorę jej każdą książkę w ciemno. Tak też jest i tym razem. "Kiedy zostaliśmy nieznajomymi" to totalnie moje klimaty, więc bardzo jestem ciekawa czy mi się spodoba. Zapowiada się nieźle, ale jak wiadomo - bywa różnie.





15 lutego:

Zacznę od końca, czyli od wznowienia serii "Slammed" Collen Hoover, czyli serii "Pułapka uczuć". Muszę przyznać, że stare okładki mi się nie podobają w ogóle, ale te też nie są najładniejsze :(. Jakoś mi nie pasują do treści. Posiadam to stare wydanie, ale na nowe raczej nie będę zmieniać.
"Z otchłani" i "Zmiana", to kolejne tomy serii. W przypadku tej pierwszej czekać z czytaniem nie muszę, bo każda część opowiada historię innej pary, tak w przypadku drugim jednak czekanie na całość serii nieuniknione. "Idealna dziewczyna" i "Chłopak.." to pozycje nad którymi się jeszcze zastanawiam.





16 lutego:

20 lutego:

21 lutego:

22 lutego:

23 lutego:

Na "Present perfect" aktualnie czekam, więc od razu jak przyjdzie zaczynam czytać. "Srebrny łabędź" ma tak piękną okładkę, że koniecznie muszę mieć na półce. Treść zresztą też bardzo mnie ciekawi, ale obawiam się że czeka mnie czekanie do wydania całej serii :(. Ostatnio przeczytałam "Prawo Mojżesza" Amy Harmon, i bardzo mi się podobał. Powiedziałam sobie, że przeczytam każdą książkę autorki, zatem liczę na to, że "Słowo i miecz" również mi się spodoba. "Kochanka księcia" - w tym przypadku poczekam na opinie i wtedy zdecyduję :)



27 lutego:
Jeśli chodzi o Jodi Ellen Mapas, to jej seria "Ten mężczyzna" bardzo mi się podoba, więc zawsze jak widzę jej książkę, zapisuje sobie tytuł do przeczytania na kiedyś. Książek Sandi Lynn natomiast w Polsce jest już bardzo dużo, więc chyba pora się z nimi zapoznać :)





28 lutego:

"Aż do śmierci" i "Wszystko przed nami" to moje "must have". Obie autorki bardzo lubię i zawsze cieszę się jak dziecko, kiedy się dowiaduję, że zostaną wydane u nas. "Spróbujmy jeszcze raz" to tom trzeci cyklu. Ja czytałam pierwszy i był średni niestety. Jednak chcę przeczytać kolejne, głównie z tego względu, że każda część opowiada o innej parze. "Dzień ostatnich szans" kusi mnie głównie piękną okładką, ale i opis jest intrygujący. "Zmysłowa dziewczyna z miasta" to kolejna pozycja, o której najpierw wolałabym poczytać recenzje żeby zdecydować czy po nią sięgnąć :).





Luty (brak dokładnej daty premiery):

Z tego zestawienia na pewno sięgnę po "Begin again" i "Bad Boy's Girl". Obie bardzo mnie zainteresowały i w sumie nie mogę się ich doczekać :). Trzy pozostałe tak naprawdę wątpię, że przeczytam, ale postanowiłam mimo wszystko je tutaj umieścić.


~~~


Zainteresował was jakiś z powyższych tytułów? Czy może czekacie na książki, które nie znalazły się w moim zestawieniu? :)




52 komentarze:

  1. Ciężko się zdecydować, bo wiele ciekawych tytułów tutaj widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo by wymieniać, które chciałabym ujrzeć na swojej półce. Co najmniej z połowę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle pięknych książek! Te pierwsze trzy oczywiście biorę! Co do Pułapki uczuć... jeszcze ani jednej osoby nie widziałam, żeby podobały jej się stare okładki! A ja je wręcz uwielbiam i mi smutno, że nie mogę ich już nigdzie zdobyć. Zaś te nowe mi się w ogóle nie podobają + trzeci tom... jak można dać taki spojler na okładce? :(

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w ogóle nie przekonują :( Jak to nie możesz zdobyć? Pierwszy tom chyba wszędzie jest - ostatnio nawet widziałam gdzieś na promocji za grosze. Ale za nic nie mogę sobie przypomnieć gdzie :( Dwa pozostałe w sumie może ciężko być znaleźć. Trzeciego tomu nie czytałam jeszcze, bo to w sumie ta sama historia opowiadana jeszcze raz, ale fakt, od razu wiadomo co się wydarzy.

      Usuń
  4. Zdecydowanie czekam na "Present Perfect" i tak troszkę też na nową Abbi Glines, mimo że jej książki raczej nie należą do moich ulubionych, to ta jednak niesamowicie mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Abbi to polecam dylogię "The Vincent boys" (będzie wydana przez Kobiece) - a w szczególności drugi tom. Jak dla mnie dużo lepsze, od serii, które mamy już wydane :)

      Usuń
    2. O nawet nie wiedziałam- dziękuję za informację ;)

      Usuń
  5. Z chęcią zapoznałabym się z większością tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Luty jest arcyciekawy, jeśli chodzi o premiery. Gdybym miała wypisać te, które chcę przeczytać,musiałabym tutaj podać prawie wszystkie tytuły. "Chłopaka..." mam już w domu, bo objęłam tę powieść patronatem, tak samo jak i posiadam egzemplarz "Idealnej dziewczyny", ale póki co czeka w kolejce na przeczytanie. Bardzo kusi mnie "Zanim zostaliśmy nieznajomymi".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak widziałam u ciebie recenzję "Chłopaka.." :D "Zanim zostaliśmy nieznajomymi" - mam spore oczekiwania, więc mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

      Usuń
  7. Tyle książek :D Niestety tak mało czasu..

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie, ja byłam przekonana że w lutym nie wyjdzie nic ciekawego tymczasem myślę że zaopatrzę się chociaż w dwa tytuły :) Interesuje mnie "Chłopak, który bał się być sam", "Wszystko przed nami" i nie powiem że trylogia od Hoover też kusi... Musze poszukać drugiej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że "Wszystko przed nami" będzie tak dobra jak seria "On Dublin Street" autorki :)

      Usuń
  9. Mam około 6 typów z tego co przedstawiłas :)
    Ale tak naprawdę bardziej skupiam sie na zagranicznych premierach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zagranicznych nawet nie oglądam, bo tylko ochota na wszystkie tytuły bierze :D

      Usuń
  10. Zanim zostaliśmy nieznajomymi – ma dość intrygujący tytuł, opis niby nie zwiastuje rewelacji, a jednak coś mnie do niej ciągnie. Jeśli nadarzy się okazja na pewno sięgnę

    Chłopak, który bał się być sam – kolejny intrygujący tytuł. Na pewno dopiszę go na listę "do przeczytania"

    Begin again – zapisałam się już na ten tytuł i wprost nie mogę się doczekać aż wpadnie w moje łapki. Niby nic nowego, a jednak kusi mocno <3

    Reszta tytułów też zapowiada się ciekawie, w większym, lub też mniejszym stopniu, jednak z tej listy to te trzy interesują mnie najbardziej. Mam nadzieję, że uda mi się po nie sięgnąć ;)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Kinga z bloga Książki bez tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo mam z "Zanim zostaliśmy nieznajomymi" :D Coś mnie do niej przyciąga :)
      "Begin again" - typowe schematyczne NA, ale tak bardzo chcę tę książkę na już <3 Niestety ja osobiście poczekam do wydania całej trylogii :)

      Usuń
  11. Same intrygujące premiery. Aż ciężko przeprowadzić selekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak kocham panią Hoover tak nie chcę kontynuacji Pułapki uczuć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ale to nie kontynuacja, tylko wznowienie serii :) Zmiany tylko w okładkach i wydawnictwie :)

      Usuń
  13. Wszystkie książki mnie zainteresowały. Gdyby tylko pieniędzy w moim portfelu przybywało..

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, chciałam tylko powiedzieć, że bardzo Ci dziękuję za te zestawienia. Co miesiąc to właśnie głównie u Ciebie wyszukuję nowości, które mnie interesują :) Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! Bardzo się cieszę, że ktoś jeszcze korzysta z tych zestawiań :) Po za tym bardzo lubię je pisać - i ta radość w wyszukiwaniu nowości :D

      Usuń
  15. Słowo i miecz właśnie sobie leży na łóżku i dziś je zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na recenzję! Bardzo jestem ciekawa tej książki :)

      Usuń
  16. Czekam z niecierpliwością na Sterling'a!

    OdpowiedzUsuń
  17. O. Boże. Dlaczego?! :D
    Kurcze... na wszystko mam ochotę :D
    Chyba będę się z Bogiem o wydłużenie dobry targować, żeby móc to przeczytać :D
    Słowo i miecz, Kochanka księcia,Zanim zostaliśmy nieznajomymi to moje Must Read :D
    Dzień ostatnich szans za mną i jest piękne <3
    A seria Colleen Hoover dawno już za mną, ale te okładki .... ;D Ja chcę xDD

    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Targuj się targuj, bo i mnie by się dłuższa doba przydała :D

      Usuń
  18. Hoover na pewno przeczytam, ''Słowo i miecz'' już trzymam w łapkach, a ''Prawo Mojżesza'' czeka na półce. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam "Chłopak, który bał się być sam" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam bardzo pozytywne opinie o tej książce, więc jestem co raz bardziej do niej przekonana :)

      Usuń
  20. Ależ dużo tytułów! Mnie bardzo ciekawi "Zmiana", "Srebrny łabędź" też świetnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Srebrny łabędź" kusi przede wszystkim okładką, więc mam nadzieję, że treść również będzie dobra :)

      Usuń
  21. Jest sporo tytułów, które bardzo mnie zaciekawiły, Tylko kiedy ja te wszystkie książki przeczytam?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciągle się nad tym zastanawiam :( Życia nie starczy by przeczytać te wszystkie książki :(

      Usuń
  22. Wszystkie tytuły mnie zaciekawiły! Nie wiem tylko kiedy ja znajdę na nie wszystkie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOOOW Matko
    Luty zapowiada się iście królewsko:D Osobiście polecam Present Perfect :) Patronuje tej wspaniałej książki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) PP czytałam dawno temu i uwielbiam. Nie mogę się doczekać, aż dostanę egzemplarz do recenzji i przeczytam jeszcze raz :)

      Usuń