2 stycznia 2018

Podsumowanie książkowe roku 2017.

   Dzień Dobry w nowym roku! Mam nadzieję, że mieliście udaną imprezę sylwestrową, a nowy rok powitaliście z uśmiechem na ustach :)

Kolejny rok za nami, a co za tym idzie - podsumowanie książkowe. Już trzeci raz piszę taki post, i niestety, ale czytam coraz mniej odkąd prowadzę bloga :(
W 2015 roku przeczytałam 124 książki -  Podsumowanie 2015 roku.
W 2016 roku przeczytałam 105 książek - Podsumowanie 2016 roku.
W 2017 roku przeczytałam 82 książek.

Oto lista przeczytanych książek:




2. "Playing Patience" tom 1 - Tabatha Vargo
5. "I See You" - Ker Dukey & D.H. Sidebottom



7. "Undeniably You" - Jewel E. Ann
10. "Falling Away" tom 3 - Penelope Douglas



13. "Touch Me Not" tom 1 - Apryl Baker
14. "Deep Blue Eternity" - Natasha Boyd



16. "Because od Him" tom 1 - Jessica Roe
18. "Stay" tom 1 - Emily Goodwin
19. "Deeper We Fall" tom 1 - Chelsea M. Cameron
20. "An Act of Salvation" tom 2 - K.C. Lynn



21. "Offside" - Shay Savage
22. "Cement Heart" tom 1 - Beth Ehemann



26. "The Tornado" - Missy Blue
27. "Dearest Clementine" tom 1 - Lex Martin
28. "Pretty Stolen Dolls" tom 1 - Ker Dukey & K. Webster
29. "Pretty Lost Dolls" tom 2 - Ker Dukey & K. Webster



34. "Purple Orchids" tom 1 - Samantha Christy



38. "Some sort of Happy" tom 1 - Melanie Harlow
40. "Sacrifice" - Adriana Locke



42. "Fear Me" tom 1 - B.B. Reid
43. "Fear You" tom 2 - B.B. Reid



46. "Scars and Tats" - Kristi Pelton
48. "Where good girls go to die" - Holly Renee
49. "Broken Screwed" tom 1 - Tijan
50. "Broken Screwed" tom 2 - Tijan



52. "Lawless" - Tracey Ward
53. "The year we fall down" tom 1 - Sarina Bowen
54. "Aflame" tom 4 - Penelope Douglas



56. "Lev" - Belle Aurora



63. "Bender" tom 1 - Stacy Borel
65. "Predator"  Michelle Hart






73. "Rebel" - Elle Casey
75. "Slider" tom 2 - Stacy Borel




79. "Blisko ciebie" - Kasie West
80. "Willing Captive" - Belle Aurora
81. "Faster We Burn" tom 2 - Chelsea M. Cameron
82. "The Way Back Home" - Carmen Jenner




   Muszę szczerze przyznać, że miałam nadzieję, że dobiję do 100 książek. Niestety nie udało się, ale mimo to jestem zadowolona, bo 82 przeczytanych książek to też świetny wynik. Największa satysfakcja jest chyba wśród znajomych, kiedy zejdziemy na temat książek. Mimy są bezcenne kiedy podaję liczbę przeczytanych przeze mnie książek, podczas gdy oni nie przeczytali żadnej. 

  W 2018 roku mam nadzieję na pobicie wyniku z 2017 roku. Chociaż to samo wyzwanie postawiłam sobie rok wcześniej, a przeczytałam o 23 książki mniej. Oczywiście nie będę czytać na siłę, bo w czytaniu chodzi o przyjemnie spędzony czas, a nie ściganie się na cyfry. Zatem wszystko okaże się za rok :D

  Robicie podsumowania roczne? Zliczacie przeczytane książki? Ja w sumie mam "książkowy notes", w którym wszystko sobie spisuję - od postów, które chcę napisać, do książek które chcę najbardziej mieć. Również na bieżąco po każdej przeczytanej książce, zapisuję tytuł. Tak się przyzwyczaiłam, że nie wyobrażam sobie teraz, że miałabym tego nie robić.



Planuję też post z najlepszymi i najgorszymi książkami roku. Możecie się takiego spodziewać na dniach :)






24 komentarze:

  1. Ja niestety nie jestem taka sumienna i jakoś nigdy z podsumowaniami mi nie po drodze. Ale chciałabym to zmienić.
    Gratuluję wyniku. Czytałaś same takie książki, które albo czytałam i ja, albo chciałabym po nie sięgnąć. Mamy bardzo podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja każdą pierdołę zapisuję, mam milion notesów, kalendarzy i kartek w szufladzie, więc nie dało by się nie zapisywać też przeczytanych książek :D
      Dziękuję :) Też zauważyłam, że często podobają nam się te same tytuły i sięgamy po te same książki :D

      Usuń
    2. Gosiu korzystając w okazji chciałam Ci powiedzieć, że poleciłam pewnemu wydawnictwu dwa twoje posty dotyczące książek, które chciałabyś zobaczyć w polskim wydaniu :) Poprosili mnie o jakieś sugestie, więc podesłałam im linki do Twojego bloga. Mam nadzieję,że się zainspirują Twoimi pomysłami.

      Usuń
    3. O świetnie, dziękuję :) Super by było jakby chociaż jedną byli zainteresowani :)

      Usuń
  2. Gratuluję wyniku! Ja przeczytałam 57 książek i również jestem zadowolona. Życzę Ci w 2018 pobicia wyniku tych 82 książek i oby wszystkie były bardzo przyjemne i wciągające :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) 57 to też fantastyczny wynik, gratuluję :) Dziękuję bardzo i życzę tego samego :)

      Usuń
  3. Masz rację 82 książki to też super wynik. Wiesz, że mnie też nie udało się dobić do stówki, ale może kiedyś mnie się to uda. Tobie życzę, żeby już w tym się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę ci by udało się dobić do stówki w 2018! :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. U mnie też tendencja spadkowa z poprzednimi latami. Patrzeć na twoją listę widzę, że niektóre książki też w tym roku czytałam :)Oby następny rok był bardziej zaczytany.

    ps ja sylwestra spędzałam w domu - tak jak lubię. Nie jestem fanką tego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję :) Ja również byłam w domu. Winko i sylwester w Zakopanem jak najbardziej mi wystarczyło :) Od lat nigdzie nie chodzę, nie jestem zbyt towarzyską osobą.

      Usuń
  5. Przeczytałaś bardzo dużo książek i większość ja też przeczytałam! Jestem szczęśliwa, że widzę, że ktoś przeczytał książki Penelope Douglas, czyli np. Falling Away. Kocham całą serię, mam nadzieję, że tobie też się podoba. :) Życzę zaczytanego 2018!

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobała mi się, ale nie zachwyciła :( Zachęciła za to do tego, by sięgać po inne tytuły autorki :) Dziękuję :)

      Usuń
  6. Mimo wszystko sama też uważam, że 82 książki w rok to i tak dużo. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle książek przeczytałaś, a ja nie przeczytałam żadnej z Twoich pozycji.
    Swoją drogą, u mnie też z roku na rok taki spadek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy czyta to co lubi, więc zrozumiałe :)
      Oby 2018 był lepszy pod tym względem!

      Usuń
  8. Gratulacje przeczytanych książeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... czytałam tylko "Tajemnicę" z tego zestawienia :) gratuluję tak wielu pozycji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wyniki. Ja tez lubie miny znajomych jak.mowie ile czytam w roku :-P

    OdpowiedzUsuń