28 października 2017

#11/17 Premiery Listopada

    Niech ktoś mi powie jakim cudem za kilka dni zacznie się przedostatni miesiąc w roku :(. Strasznie szybko zleciły mi te miesiące i ja mam wrażenie, że nie wykorzystałam ich w pełni. 
No, ale nie ważne, w końcu na podsumowanie przyjdzie jeszcze czas :D
   Dziś większość osób jest oczywiście na targach w Krakowie, na które znowu nie dałam rady się wybrać. Żeby to sobie zrekompensować wyszukałam najciekawsze - według mnie oczywiście - premiery listopada. Podobnie jak w październiku, jest na co czekać :) Zapraszam.


Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.




8 listopada:





10 listopada:

14 listopada:

15 listopada:




17 listopada:

22 listopada:

23 listopada:

29 listopada:




   Nie będę ukrywać, że najbardziej czekam na "Terapię", którą czytałam dawno temu i nie mogę się doczekać kiedy będę miała książkę w dłoniach i ponownie się za nią zabiorę. Ponadto właśnie z tą książką debiutuje nowe na rynku Wydawnictwo NieZwykłe i mam nadzieję, że będą trzymać poziom :). Kolejną książką, którą bardzo chcę już mieć jest "Siła, która ich przyciąga" i mam nadzieję, że będzie tak dobra jak "Woda..". Estelle Maskame dobrze znana z serii "Dimily" wydała nową powieść i mam nadzieję, że "Wróć, jeśli masz odwagę" będzie lepsza od wspomnianej serii. "Z popiołów" czyli polska autorka, o której słyszałam wiele dobrego, a jako że co raz częściej sięgam (a raczej mam zamiar :D) po polskich autorów, to i ten tytuł bardzo mnie zaciekawił. "Niema", "King", "Arsen" to powieści, które bardzo, ale to bardzo mnie ciekawią. Szczególnie, że czytałam jedną książkę autorki "Kinga" i przepadłam. Podobnie jak z Whitney G. - czytałam jedną jej powieść i ją uwielbiam, dlatego chętnie zapoznam się z "Turbulencją". "Problem" to chyba coś dla młodszych czytelników, więc prawdopodobnie poczekam najpierw na opinie innych i stwierdzę wtedy czy warto poświęcić na nią czas. "Dobry wybór", "Cash" i "Womanizer" to kontynuacje serii, które mam w planach, ale czekam do wydania wszystkim tomów. Chociaż dwa pierwsze tytuły to kontynuacje, ale o innych bohaterów, więc może jednak zacznę czytać wcześniej. Od Tarryn Fisher nie czytałam jeszcze nic, ale jak tylko widzę nazwisko autorki to i tak zapisuję sobie tytuły jej książek. No i na koniec "Mój Alex", czyli nic o niej nie wiem, więc czekam na opinie. Ponadto brawo za okładkę, bo jak na to wydawnictwo jest bardzo ładna :).




Napiszcie na co wy czekacie w listopadzie. Chętnie poczytam, no i istnieje możliwość, że przypomnicie mi o czymś o czym zapomniałam w moim zestawieniu :D.







26 komentarzy:

  1. Mam już kilka z tych powieści, więc oczywiście biorę się za czytanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Siła, która ich przyciąga" obowiązkowo, a poza tym ciekawi mnie "Terapia". W "Arsen" będzie trójkącik więc podziękuję :P
    A co do okładki książki Jenn Bennett, to wydawnictwo Amber po prostu zostawiło oryginalną i na dobre im to wyszło.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się właśnie obawiam tego trójkąta, ale dam jej szansę bo podobno warto :)
      O widzisz nawet nie wiedziałam, że to oryginalna okładka :) Nie mogliby w większości zostawiać oryginalnych? :D

      Usuń
  3. Kilka tytułów mnie ciekawi.:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę wiele ciekawych propozycji :) Fisher, Cherry, Maskame, czy Linde. Zaciekawiła mnie też Terapia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie sięgnę po wszystkie książki wydawnictwa Kobiecego, o których wspomniałaś. Czekam także na "Arsen" oraz powieść "Siła, która ich przyciąga" :) Widzę, że mamy podobny gust i kręcą nas te same premiery :) Oby nie zawiodły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Arsen mam już w domu, a nie mogę doczekać się na książkę Maskame. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam mój patronat - "Wróć, jeśli masz odwagę" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja najbardziej czekam na "Żółwie aż do końca" Johna Greena :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie-Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jakąś alergię do książek Johna Greena (chociaż ani jednej nie czytałam) i trzymam się od nich z daleka :D

      Usuń
  9. okładka chłopaka, dziewczyny i problemu jest tak dosłowna, że aż mnie zniechęca. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym dodała Dwor szkrzydel i zguby :-)
    Poza tym mam juz za sobą Z popiołów i szczerze polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę najpierw z pierwszym tomem się zapoznać :)

      Usuń
  11. Idealnie trafiłaś w moje gusta, bo czekam dosłownie na wszystko co wymieniłaś :D
    Terapia wczoraj do mnie dotarła i już nie mogę doczekać się tej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam w planach ''Pod skórą''. Super wynik!
    Listopad zapowiada się nieziemsko! Miłego czytania! :D

    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym roku niemalże każdy miesiąc przynosi interesujące premiery, nie ma wytchnienia dla portfela... ;) Jeśli chciałabyś przeczytać "Wróć, jeśli masz odwagę, to na moim blogu trwają zapisy do Book Touru z tym tytułem, serdecznie zapraszam!
    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń