6 stycznia 2018

Konfrontacja "17 książek, które chcę przeczytać w 2017 roku"

  Cześć, dzisiaj post z serii tych kompromitujących. Mianowicie konfrontacja postu z tamtego roku. Nie ukrywam, że kompletnie zapomniałam o liście książek, które chciałam przeczytać, którą zrobiłam rok temu. Nie sugerowałam się więc nią i może dlatego wypadła tak źle :(.
Mam nadzieję, że listę z poprzedniego postu "10 książek, które chcę przeczytać w 2018 roku" będę odwiedzać i się nią sugerować :D.

Przy okazji napiszę wam czy daną książkę/serię w dalszym ciągu chcę przeczytać czy rezygnuję z czytania.


1. Trylogia "Mara Dyer" Michelle Hodkin

Zaczynam chociaż książką, którą przeczytałam! Co prawda tylko jeden tom, czyli "Tajemnicę", ale to już coś. Niestety nie dostałam tego czego oczekiwałam, ale najgorsza też nie była.

Chcę dokończyć serię.






2. "Duma i uprzedzenie" Jane Austin i "Wichrowe wzgórza" Emily Bronte

Z tymi pozycjami poległam, co możecie też wiedzieć z poprzedniego postu (postanowiłam znów dodać je do listy na 2018 rok). Ja dodatkowo całkowicie zapomniałam o tych książkach w sumie, więc wykorzystam to jako usprawiedliwienie :D.

Chcę przeczytać.





3. "O wiele więcej" Kim Holden

Soi na półce nieprzeczytana. Podobnie zresztą jak "Franco" autorki. Nie wiem czemu właściwie jeszcze jej nie przeczytałam. Tym bardziej, że stoi na widoku i zawsze jak spoglądam na moją półkę z książkami, to ta pozycja wpada mi w oko.

Chcę przeczytać.







4. "Raze" Tillie Cole

Na razie jestem zrażona do autorki przez "Tysiąc pocałunków", którą ledwo udało mi się przemęczyć. Słyszałam, że w tej pozycji jest podobnie, czyli najpierw przez połowę jest mrocznie a potem sielanka i słodycz. Dalej autorkę lubię za "Sweet Home" (czemu ta seria jeszcze nie została wydana?!), ale "Raze" musi poczekać na swoją kolej. Nie spieszy mi się do tej pozycji. Swoją drogą, wie ktoś co z dalszymi tomami? Seria została przerwana po drugim tomie czy o co chodzi?

Chcę przeczytać.





5. Cykl "Program" Suzanne Young

To są dopiero książki, o których całkowicie zapomniałam :D. Nie jest mi wstyd i wątpię, żebym kiedyś je przeczytała a na pewno nie w najbliższym czasie.

Rezygnuję.





6. Seria "Nie dajesz mi spać" Alice Clayton

Pierwsza część "Nie dajesz mi spać" przeczytana!
Co prawda rok temu i nie zachwyciła mnie jakoś bardzo, ale pamiętam większość fabuły, więc czas zabrać się za resztę części.

Chcę dokończyć serię.



7. "Plan" Patrycja Gryciuk

Powracamy do porażek, kolejna pozycja nieprzeczytana. Na tę książkę natrafiam prawie za każdym razem jak szukam czegoś do czytania na czytniku. Niestety omijam ją za każdym razem i wydaje mi się, że jeszcze przez jakiś czas tak będzie. Nie rezygnuję z niej i kto wie, może w końcu się na nią zdecyduję.

Chcę przeczytać.






8. "Ten jeden dzień" Gayle Forman

Nie przeczytałam mimo, że posiadam ebook. Nie mam na nią ochoty i myślę, że nie zmieni się to w najbliższym czasie.

Rezygnuję.









9. Cykl "Igrając z ogniem" Tara Sivec

Nie przeczytałam. Chyba okładki mnie zniechęcają do tego stopnia, że omijam te książki. Nie wykluczam, że w przyszłości przeczytam.

Rezygnuję na jakiś czas.





10. Cykl "Harry Potter" J.K. Rowling

Możecie spalić mnie w tym momencie na stosie. Cały rok miałam na te książki. Mogłam kupować jedną książkę na miesiąc a nawet na dwa miesiące, ale co? Oczywiście nie kupiłam żadnej...
Wstyd!! Idę robić zamówienie, bo jak w tym roku tego nie zrobię to ciągle będę to odkładać.

MUSZĘ/Chcę przeczytać.




11. "Odkąd cię nie ma" Morgan Matson

Ta... Kolejna pozycja nie przeczytana, drwiąca ze mnie z półki. Mam dwie książki autorki i żadnej nie ruszyłam. Może jak kupię trzecią to w końcu kopnę się w tyłek i je przeczytam.

Chcę przeczytać.







12. "Przez niego zginę" K.A. Tucker

Uświadamiam sobie co raz bardziej, że ta konfrontacja nie powinna zostać zrobiona :D. Pozycja nie przeczytana oczywiście. Jest nadzieja, bo mam ją na czytniku.

Chcę przeczytać.








13. Cykl "Dary Anioła" Cassandra Claire

Miałam tę serię zacząć jak najszybciej, bo chciałam obejrzeć zarówno film jak i serial. Nie zrobiłam niczego w tym kierunku, po za tym że mam na półce "Miasto niebiańskiego ognia". Tak się dzieje, kiedy jest promocja. Nie ważne, ze nie mam poprzednich tomów. Nie ważne, że okładka jest tak paskudna, że książkę upchnęłam w kąt. Ale była za dyszkę, to wzięłam. Tylko książkoholik to zrozumie. Za dużo mam do przeczytania, za dużo serii do dokończenia, więc na razie odstawiam te książki na bok.

Rezygnuję na jakiś czas.







14. Cykl "LUX" Jennifer L. Armentrout

Nie po drodze mi w minionym roku było z kosmitami, zatem możecie się domyślić, że serii nie dokończyłam. Chociaż ta ma przewagę nad innymi seriami, bo ją zaczęłam, więc wiem o co chodzi i na pewno łatwiej będzie ją skończyć (jak tylko nabiorę ochotę).

Chcę przeczytać.



15. "Czy musimy udawać?" Courtney C. Stevens

Nareszcie! PRZECZYTANA! Bardzo, ale to bardzo mi się podobała. Nie zwracajcie uwagi na okładkę, bo treść wszystko wynagradza. Zatem jeśli macie okazję, to polecam jak najbardziej. Szczególnie jeśli podobała wam się książka "Co mnie zmieniło na zawsze" Amber Smith. Mam nadzieję, że doczekamy się kolejnych książek autorki. Niby z tyłu okładki jest napisane, ze wkrótce ukaże się trzecia część pisarki, ale minął rok a wydawnictwo milczy..






16. "Imagines" Anna Tood

Tę książkę chciałam przeczytać tylko ze względu na nazwisko Tood. Seria "After" to takie moje guility pleasure, więc liczyłam też na "Imagines". Potem dowiedziałam się, że jest to zbiór fanficów, z przeróżnymi "sławami" w rolach głównych, więc podziękowałam. Znaleźć dobry fanfic graniczy z cudem, a i krótkich historii nie za bardzo lubię. Także cieszę się, że wtedy nie wydałam na nią pieniędzy, bo w tym momencie by się tyko kurzyła i zajmowała miejsce.

Rezygnuję.




17. "Chłopak z sąsiedztwa" Kasie West

Ostatnia pozycja z listy... uwaga... PRZECZYTANA! Przynajmniej zaczęłam i skończyłam na przeczytanych książkach :D Kasie West uwielbiam, chociaż nie są to książki, które oceniam na max punktów. "Chłopak z sąsiedztwa" podobał mi się i utwierdził tylko w przekonaniu, by brać książki autorki w ciemno :).










   Jak widać, nie mam czym się chwalić, bo 4 książki na 17 to bardzo marny wynik :(. Niestety tak mam, że jak coś zaplanuję, to nigdy to nie wychodzi. Z tego powodu też nie planuję książek, które mam zamiar przeczytać, na przykład z miesięcznym wyprzedzeniem. Lista na rok to całkiem inna historia, bo w końcu skoro czytam ok 100 książek rocznie, to co to jest te 17 pozycji, które prędzej czy później i tak chciałam przeczytać. Jak widać nie wyszło. Podejrzewam też, że nałożyłam na siebie zbyt dużą ilość. Zrobiłam listę 17 książek, bo rok 2017.. W tym roku postawiłam na 10 książek, co jest według mnie dużo bezpieczniejsze.  No i jak już wspomniałam, zapomniałam o tej liście, więc też ten tragiczny wynik zwalam na to :D.


Oby w nowym roku poszło mi lepiej :)








15 komentarzy:

  1. Trylogię Mary Dyer również mam w planach. Polecam 'Plan', bardzo mi się podobał i całą serię Darów Anioła. Cykl 'Lux' gdzieś tam czeka na swoją kolej, ale coś czuję, że się szybko nie doczeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Plan" mam w planach już tak długo, że powoli tracę nadzieję, że w końcu się wezmę za niego.

      Usuń
  2. Ciekawe tytuły. Życzę powodzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam kilka części serii Nie dajesz mi spać i podobały mi się nawet. Może nie był jakieś zachwycające, ale przyjemnie spędziłam czas. Akurat ja w tym roku zamierzam poznać serię Dary anioła, bo kiedyś czytałąm tylko jedną część. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, pierwsza część mi się podobała i w sumie sama nie wiem, czemu przez rok nie ruszyłam kontynuacji..
      "Dary anioła" to moja daleka przyszłość i nie wiem czy w końcu się za nie wezmę.

      Usuń
  4. Trylogia "Mara Dyer" Michelle Hodkin - dwa tomy mnie wymęczyły i na trzeci obecnie nie poluje. Kiedyś skończę trylogię, ale nie wiem kiesy będę gotowa."O wiele więcej" u mnie dziś na blogu. Serię Lux bardzo miło wspomina. Plaga tomy na przemian dobre i słabsze, ale tytułową Plagę polecam - bardzo dobra ksiązka. Chłopak z sąsiedztwa - rewelacyjnie się czyta. Raze - niezła. Dary Anioła też ciekawie.
    Dobre 4 z listy. Ja nie robię planów, przeczytam co mi się uda, choć książek na liście co chciałabym przeczytać mam multum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, jednak stwierdziłam, że dam radę i w końcu się wezmę za te książki. Niestety wyszło jak wyszło..

      Usuń
  5. W tym roku oby było lepiej :) 'Ten jeden dzień' dobrze, że rezygnujesz. Ja sobie kupiłam i bardzo się zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lux musisz przeczytać. Jejku te książki to jedne z najpiękniejszych książek jakie w życiu czytałam. Polecam O wiele więcej i ten jeden dzień no i Raze, która jest mroczną książką. Co do nie dajesz mi spać, pierwszy tom był nawet dovry, drugi... taki żałosny, że... masakra. No i ja także chciałabym przeczytać Harrego... I Dary anioła i Chłopak z sąsiedztwa. :)

    potegaksiazek.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa pierwsze tomy serii Lux, które przeczytałam, aż tak mnie nie zachwyciły. Jestem skłonna nawet napisać, że wynudziły momentami. Być może dlatego zwlekam z czytaniem kontynuacji. "Raze" i "O wiele więcej" przeczytam na pewno, jednak z "Ten jeden dzień" zrezygnowałam. Polecam "Chłopaka z sąsiedztwa" :)

      Usuń
  7. Jeśli poczujesz niepokojące ciepło to oznacza że moja zapałka którą rzuciłam pod stos na którym masz płonąc właśnie dotarła - jak to nie czytałaś Harrego?! Nadrabiać mi to, ale już! ;)
    A tak serio to na pewno nie będziesz żałować i przeszyjesz fajną przygodę!

    Marę Dayer również warto dokończyć, mi się ta seria bardzo podobała mimo iż kompletnie się tego nie spodziewałam.
    "Duma i uprzedzenie" oraz "Wichrowe wzgórza" to również rewelacyjny wybór, ja od siebie dorzuciłabym jeszcze "Dziwne losy Jane Eyre" które są moim ukochanym klasykiem literatury angielskiej :)
    W pełni rozumiem Twój brak zapału do "Darów Anioła", tych tomów jest stanowczo za dużo a cała historia byłaby o wiele lepsza gdyby nie była tak bezsensownie rozwleczona. Myślę że 4 tomy to max który powinien wyjść... Za to trylogia "Diabelskie maszyny" jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością nie będę żałować, ale czasem za te książki, które najbardziej chcę przeczytać, najtrudniej się zabrać :(
      Zapiszę sobie "Dziwne losy Jane Eyre", kto wie, może pokocham klasyki :)

      Usuń
  8. Ja tez zrobilam liste i poleglam, wiec nawet sie tym nie "chwalilam".

    OdpowiedzUsuń