11 sierpnia 2018

Zakazany owoc smakuje najlepiej - "Knox" III - Eve Jagger


Tytuł: Knox
Tytuł oryginalny: Knox
Autor: Eve Jagger
Cykl: Sexy Bastard (tom 3)
Wydawnictwo: Kobiece
Tłumaczenie: Agnieszka Brodzik
Data premiery: 16 marca 2018
Liczba stron: 352
Moja ocena: 7/10
Opis wydawcy:
  Sławny, pociągający i bez wątpienia wart grzechu – taki właśnie jest Cooper Knox. Ten utalentowany bejsbolista słynnej drużyny New York Yankees przyciąga kobiety jak magnes. Kiedy zostaje przeniesiony do rodzinnej Atlanty, ma nadzieję, że spotka pewną dziewczynę, z którą kiedyś spędził noc i nie może o niej zapomnieć. 
  Chociaż Shelby Masters jest już dorosłą i piękną kobietą, dla bliskich nadal pozostaje Małą Shelby. Nikt nie domyśla się, że miała krótki romans z Knoxem, najlepszym przyjacielem jej nadopiekuńczego brata. 
  Gdy Knox i Shelby ponownie na siebie trafiają, od razu wiedzą, że nie są w stanie oprzeć się pożądaniu. Para zaczyna się potajemnie spotykać. Wkrótce jednak przekonują się, że budowanie związku nie jest proste, zwłaszcza jeśli muszą się ukrywać z uczuciami.

 http://www.wydawnictwokobiece.pl/produkt/sexy-bastard-knox/#



  Pierwsze dwa tomy serii "Sexy Bastard" przeczytałam jakiś czas temu i choć nie były to wybitne książki, to w odbiorze bardzo przyjemne, lekkie, zabawne a nawet powodujące rumieńce. Lubię co jakiś czas sięgać po coś sprawdzonego, coś co mnie nie rozczaruje z prostego powodu - bo nic od nich nie oczekuję. A takie serie sprawdzają się w tym najlepiej.

  Shelby i Knox nie powinni być razem. Jeden główny powód - Jackson. Najlepszy przyjaciel Knoxa i nadopiekuńczy brat Shelby. Nie tak łatwo jednak zrezygnować z przyciągania i chemii, jakie do siebie czują. Gdy tylko są w tym samym pomieszczeniu, iskry między nimi są tak duże, że mimo wszystko i tak kończą razem. Nic nie jest tak proste, bo nawet niezobowiązująca zabawa zawsze skończy się uczuciami. Tylko czy uczucia zwyciężą ze strachem wywołanym wyznaniem prawdy Jacksonowi?

  Najmocniejszym punktem tej książki są zdecydowanie bohaterowie. To oni znacznie podnoszą ocenę powieści. Widać, że autorka postarała się nad ich kreacją. Ukrywanie się przed przyjaciółmi ze swoimi uczuciami to nie lada wyzwanie, co zrozumieli bohaterowie, przez co często dochodziło do zabawnych sytuacji. Jednak myślę, że odrobinę ten problem został wyolbrzymiony. No bo ja rozumiem, że wszyscy są paczką znajomych/przyjaciół, a Shelby jest młodszą siostrą Jacksona, najlepszego przyjaciela Knoxa, więc obawy uzasadnione. Ale oni kryli się z tym jakby co najmniej byli przyrodnim rodzeństwem. 

  Będąc szczerzą, to muszę przyznać, że dopiero gdzieś od połowy zostałam wciągnięta w tę książkę i przeczytałam ją do końca bez przerw. Nie za bardzo lubię jak coś się już wydarzyło między bohaterami, ale autor postanawia tylko o tym wspomnieć raz czy dwa. Wolałabym krótką, konkretną retrospekcję. Myślę, że dlatego nie mogłam za bardzo się wciągnąć, bo zaczynając "Knoxa", bohaterów już do siebie przyciągało, a ja najbardziej lubię początki znajomości i chemię, która się dopiero rodzi.

  Seria "Sexy Bastard" jest fajna jako przerywnik w innych lekturach. Ja ją tak potraktowałam. Miałam ochotę na coś naprawdę lekkiego, zabawnego i absolutnie niezobowiązującego i wiedziałam, że powieść Eve Jagger sprawdzi się doskonale. Trochę przykro, że został mi już ostatni tom, więc zostawię go sobie znowu na podobny moment - w sensie, gdy będę chciała coś lekkiego, szybkiego i pewnego.

  Dalej podtrzymuję zdanie, że pierwsza część, czyli "Hard" była najsłabsza. Oczywiście w porównaniu z kolejnymi tomami. "Knox'a" natomiast postawiłabym na równi z "Cash'em". Jeśli szukacie odmóżdżającej, przyjemnej, zabawnej, z fajnymi bohaterami (zarówno głównymi jak i pobocznymi) i nie przytłaczającej ilością scen seksu książki, to śmiało mogę polecić serię "Sexy Bastard". Jeśli na nic się nie nastawicie, to nie będziecie rozczarowani.



Cykl "Sexy Bastard":
Tom 3. Knox

7 komentarzy:

  1. Za bardzo mnie takie okładki odpychają, sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bym patrzyła na okładki to odrzuciłabym na wejściu jakieś 80% książek :D

      Usuń
  2. Czytałam Hard i skoro piszesz, że to najsłabsza z serii, to myślę że mogę dać szansę kolejnym częściom.
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że możesz spróbować, szczególnie że te książki czyta się błyskawicznie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam książki typu romans czy erotyki. Za serię "Sexy Bastard" podchodziłam niejednokrotnie i za każdym razem poddawałam się po kilku stronach/ rozdziałach. Zdecydowanie seria nie jest dla mnie. Nie za bardzo jednak wiem co mi w niej przeszkadza, aż w takim stopniu. Ja za nią i wszystkie inne tej serii podziękuję :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak jest, że nie jesteśmy w stanie przebrnąć za jakiś książki.Jest tyle wyboru, że spokojnie tę można odpuścić. To fajne czytadło, ale nic więcej, więc nic też nie tracisz :)

      Usuń