26 sierpnia 2018

#9/18 Zapowiedzi książkowe września.

Dzień dobry :) Od razu na wstępie, bez zbędnej paplaniny, zapraszam na przegląd zapowiedzi książkowych września. Oczywiście to mój subiektywny wybór.


Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.


4 września:


12 września:

17 września:



19 września:



19 września:



24 września:

26 września:

27 września:

28 września:



Wrzesień:



Jakie macie plany zakupowe na wrzesień? :)



P.S. Jeśli chodzi o mój brak aktywności tutaj jak i przede wszystkim na waszych blogach, to postaram się wyjaśnić nieco tę sytuację w podsumowaniu sierpnia.


15 komentarzy:

  1. Na drugie życie Izabel czekam ❤️❤️❤️ wrzesień świetnie się zapowiada 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo to oznacza, że szybciej zacznę tę serię :)

      Usuń
  2. Aż nie wiadomo za co najpierw się zabrać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na Revived i na Najdroższy sąsiad. I nie mogę uwierzyć, bo patrzę na wydawnictwo Czwarta strona i na tę serię Dotyk ciemności i sobie myślę, że przecież ta seria już jest! I ją czytałam. I widzę, ze to nowe okładki... ale po co? Po co? Te okładki są niesamowicie brzydkie, a stare są perfekcyjne, delikatne i owiane tajemnicą. Przecież ta klata odstraszy niesamowicie wiele osób od tej historii, a to nie jest pusty erotyk, tylko ciężka historia. Troszkę się wkurzyłam.
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo na "Najdroższego sąsiada" również czekam, ale coś mi się wydaje, że trochę potrwa zanim się pojawi :(
      Ja jak zobaczyłam nowe okładki do serii "The Dark Duet" to też pomyślałam o co chodzi. Przecież pierwotne są tak piękne i do tego idealnie pasują do treści, która jest mroczna, brutalna i bolesna. A powyższe? Powyższe kojarzą mi się z zabawną, erotyczną historią. Masz racje, odstraszą sporo osób.

      Usuń
  4. Ja czekam z niecierpliwością na "Drugie życie Izabel". Koniecznie też muszę przeczytać "Stand By Me". Dobrze, że Novae Res przewidziało premierę na początek września. :) Intryguje mnie jeszcze Cinder i Ella.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Drugie życie Izabel" też mam w planach :) "Stand by Me" właśnie kończę a "Cinder i Ellę" muszę koniecznie zakupić jak najprędzej :)

      Usuń
  5. Nie jestem pewna, co chciałabym przeczytać, za dużo wybór, miesiąc w miesiąc taka sama sytuacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale ja nie narzekam! Uwielbiam takie miesiące, w których czekam na tak dużo książek :)

      Usuń
  6. Chyba muszę skończyć z czytaniem tych wszystkich postów z zapowiedziami, bo jak tak dalej pójdzie, to moja lista "ciekawych powieści" przedłuży się nie do kilku, a kilkunastu pozycji. Na samym początku byłam zainteresowana tylko trzema tytułami, a teraz mam ochotę na co najmniej siedem... I jak tu żyć, gdy książki nie są sprzedawane w pakiecie z czasem na ich przeczytanie? :P
    A wracając do zapowiedzi: na sto procent sięgnę po „Podbniebny", czytałam już „Rozstrzygnięcie Callie i Kaydena", które polecam całym serduchem♥, a kuszą mnie wszystkie zapowiedzi Czwartej strony, „Kontakt alarmowy" i niewymieniona przez Ciebie „Księżniczka popiołów"... Oj, będzie co czytać ;)

    Pozdrawiam cieplutko <3
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, właśnie fajnie że tak dużo książek wychodzi, przynajmniej nie ma problemu "co czytać teraz" :D Ale zgodzę się - powinny być sprzedawane z pakietem w czasie, bo życia niestety nie starczy :(
      Callie i Kaydena przeczytam na pewno, bo bardzo lubię tę parę i książki Sorensen.

      Usuń
  7. Planów zakupowych nie mam, przynajmniej nie na wrzesień, ale z czasem na pewno zaopatrzę się w "Drugie życie Izabel" i może "Kontakt alarmowy" i "Odrobinę brokatu", choć te dwie ostatnie pozycje jeszcze nie są pewne, chociaż podoba mi się ich opis.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Drugie życie Izabel" ja też koniecznie muszę zdobyć :)

      Usuń