26 maja 2017

#6/17 Zapowiedzi Czerwca.

   Dzień Dobry, jak co miesiąc zapraszam na premiery książkowe, które najbardziej mnie zainteresowały. Wybrałam 13 książek. Co prawda na jedne czekam bardziej, na niektóre mniej, ale każda coś w sobie ma co mnie do niej przyciągnęło.


Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.



7 czerwca:

8 czerwca:

13 czerwca:




14 czerwca:




19 czerwca:

21 czerwca:




   Najbardziej czekam na ''Nothing Less''  - żebym mogła zacząć czytać pierwszą część. Podobnie jak z ''Przyszłość Violet & Luke'a'' i ''Wszystko, co w tobie kocham''. Po za tym ''Woda, która niesie cieszę'' - z jednej strony chcę bardzo ją przeczytać, a z drugiej ciągle mam w głowie tom pierwszy, który niestety nie podszedł mi. ''Niepoliczalne'' i ''Piosenki o dziewczynie'' to na pewno książki, które bardzo mnie zaintrygowały. Podobnie ''Serce ze szkła'' to książka zdecydowanie w moim klimacie i czuję, że będzie to jedna z tych książek, które wyniszczą mnie od środka. ''Szansa'' to tom drugi, a jest jeszcze trzeci, więc nie spieszy mi się. ''Słońce też jest gwiazdą'' chętnie przeczytam ze względu na autorkę. ''Początek wszystko'' zapowiada się również dobrze, chociaż to typowa młodzieżówka. ''Odległość między tobą a mną'', ''Obrońcy miłości'' i ''Notatki samobójcy'' to książki, które mogą poczekać i nie koniecznie mi się do nich spieszy. Oczywiście znając mnie, mogę zmienić zdanie po premierach, ale póki co, zapisuje te tytuły ''na później''.


Widzicie tu coś dla siebie? Czy czekacie na coś zupełnie innego? :)


10 komentarzy:

  1. Mogłabym się skusić na "Szansę", "Wszystko, co w tobie kocham", jak i "Woda, która niesie ciszę". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem zainteresowały mnie cztery tytuły: "Woda, która niesie ciszę", "Słońce też jest gwiazdą", "Odległość między tobą a mną" oraz "Wszystko, co w tobie kocham" :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze znalazłam jeden tytuł od Tarryn Fisher, ale wydawnictwo ogłosiło wydanie jak już opublikowałam post :D. Tradycyjnie.

      Usuń
  3. Muszę w końcu poznać twórczość Brittainy C. Cherry. Do tego intrygują mnie "Niepoliczalne".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Panią Cherry to polecam ''Kochając Pana Danielsa'' i ''Art&Soul'' (ta akurat to bardziej młodzieżowa). ''Niepoliczalne'' natomiast też mnie bardzo intrygują :)

      Usuń
  4. Zdecydowanie za dużo dobrych książek. Jeszcze maj nie został przeze mnie nadrobiony, a tu już czerwiec idzie...
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    ZaczytanaWiedźma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maj? Ja książki nienadrobione liczę w latach :D.

      Usuń
  5. Skuszę się na "Początek wszystkiego"i być może nową Nicolę Yoon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Początek wszystkiego'' zapowiada się świetnie :)

      Usuń