24 czerwca 2017

#7/17 Zapowiedzi Lipca.

    Dzień Dobry, zapraszam na 12 premier książkowych, które najbardziej mnie zainteresowały w lipcu.


Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.





3 lipca:

5 lipca:




7 lipca:

14 lipca:
19 lipca:

25 lipca:


   Najbardziej z tych książek czekam na ''Blisko ciebie''. Kasie West książki chcę mieć i przeczytać wszystkie, więc jest na szczycie. ''Wróć za mną'', czyli pierwszy tom już do mnie idzie, więc w końcu będę mogła zacząć czytać tę historię. Następnie jestem bardzo ciekawa ''Friendzone''. Tę tematykę bardzo lubię w książkach, a słyszałam że autorka świetnie się spisała. Reszta książek tak naprawdę zaciekawiła mnie miej lub bardziej, ale nie czekam ze zniecierpliwieniem na nie. Owszem, chcę przeczytać, ale to może za jakiś czas.



Na co czekacie w lipcu? :)



9 komentarzy:

  1. Interesuje mnie 8 tytułów, ale tak najbardziej to Piękne złamane serca i Światło, które utraciliśmy. No i Blisko ciebie West. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o książce, na którą czekam najbardziej! :O Nie wiem jak to się stało, ale już poprawiam post :D. Dzięki za przypomnienie :D.

      Usuń
  2. Tak w sumie nie sądzę, żeby jakakolwiek zapowiedź lipcowa szczególnie mnie interesowała. Może troszkę mnie ciekawi "Światło, które utraciliśmy", jednak to głównie zasługa przecudownej okładki ♥
    Zapraszam do mnie na konkurs i/lub wymiankę książkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i lepiej, przynajmniej będzie czas na nadrabianie zaległości :).
      Na konkurs wpadnę, ale myślę nad odpowiedzią :)

      Usuń
  3. Wszystkie zapowiadają się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki Kasie West są wydawane z prędkością błyskawicy ;) Bardzo mnie to cieszy, dlatego już nie mogę się doczekać "Blisko ciebie" :)
    "Piękne złamane serca" oraz "Indeks szczęścia..." mają fenomenalne okładki, ale treść raczej mnie nie ciekawi.
    Za to zastanawia mnie powieść "Światło, które utraciliśmy", ale jeszcze się nad nią zastanawiam.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że Kasie West ciągle pojawia się u nas. Z tego co wdziałam większość już została wydana, ale kilka jeszcze zostało, więc mam nadzieję, że się doczekamy wszystkich :).
      Właśnie też mam ten problem, że niby coś mnie przyciąga w tych książkach, ale z drugiej strony nie mam ochoty ich czytać.

      Usuń
  5. Praktycznie to ja wszystko chce przeczytać, byle mieć tyle czasu na nie, a już bym była mega szczęśliwa <3

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, też bym chciała więcej czasu :D Doba mogłaby być dłuższa :)

      Usuń