16 listopada 2017

Cz. VII - 5 książek, które chcę w Polsce.

   Nadszedł ten czas, w którym z utęsknieniem czekam na śnieg (mimo, że będę narzekać że zimno), okres przedświąteczny (dekoracje w sklepach, świąteczne piosenki), gotowanie (uwielbiam gotować, szczególnie w święta) i w końcu same święta. Naprawdę w tym roku (a jest to chyba pierwszy od kilku lat) bardzo na to wszystko czekam i sama się sobie dziwię :)
   Ale aby się nie rozpisywać, przejdźmy do tematu dzisiejszego postu. Staram się być systematyczna, wiec przyszedł czas na 5 książek, które chcę by zostały wydane w Polsce. Oczywiście zostajemy przy tej samej kategorii, czyli romans/NA/YA/dramat. Zapraszam :)




1. "The muse" L.M. Halloran


Kategoria: Romans

Co się stanie, gdy przyszłość przyniesie przeszłość?
Iris Eliot przeżyła wiele w ciągu 27 lat. Pomimo emocjonalnych i fizycznych blizn, które nosi, nie chce być postrzegana jako ofiara. Teraz na ostatnim roku studiów, jej marzenie jest w zasięgu ręki. Jest gotowa zostawić przeszłość za sobą i wziąć wszystko co przyniesie przyszłość. Do czasu, aż przyszłość przynosi jego. Profesor James Beckett, międzynarodowy autor bestsellerów i wielokrotnie nagradzany poeta, jest nowym szefem działu Creative Writing na jej uniwersytecie. Genialnie utalentowany i nieznośnie seksowny, jest bardziej niebezpieczny niż Iris wie.

Kiedy Beckett skupia się na Iris, nie tylko chodzi o jej serce, karierę akademicką i zawodową. Poddanie się temu sprawi, że on ją poczuje i napisze od nowa jej przeszłość.


Goodreads: 4.14




  Romans studentki z profesorem? Jestem za. Mimo, że z jednej strony to odgrzewane kotlety - w końcu mamy kilka powieści w Polsce z tym wątkiem, ale z drugiej nigdy ich za mało. Lubię takie książki, gdzie już w opisie wiadomo, że przeszłość któregoś z bohaterów nie była zbyt udana i mamy okazję śledzić losy bohaterów w czasie "naprawy". No i okładka bardzo mi się podoba :)




2. "Forbidden" Tabitha Suzuma



Kategoria: Young Adult


Ona jest ładna i utalentowana. Słodka szesnastka, która nigdy nie została pocałowana.

On ma siedemnaście lat; wspaniały i na krawędzi świetlanej przyszłości.
A teraz zakochali się. Ale... są bratem i siostrą.

Siedemnastoletni Lochan i szesnastoletnia Maya zawsze czuli się bardziej jak przyjaciele niż rodzeństwo. Razem wkroczyli  w nieobliczalny świat matki alkoholiczki, opiekując się trójką młodszego rodzeństwa. Jako tak naprawdę rodzice dla najmłodszych, Lochan i Maya musieli szybciej dorosnąć. Stres i sposób życia sprawił, że całkowicie się rozumieli, zbliżając ich do siebie bardziej, niż zwyczajne rodzeństwo. Tak blisko, że zakochali się w sobie. Ich tajny romans szybko zmienił się w głęboką, rozpaczliwą miłość. Wiedzieli, że ich związek jest zły i nie powinni go kontynuować. A jednak nie mogli powstrzymać tego, co wydawało się tak niewiarygodnie dobre. 
Ponieważ powieść mknie do wybuchowego i szokującego zakończenia, tylko jedna rzecz jest pewna: miłość ta ma katastrofalne i nieszczęśliwe zakończenie.

Goodreads: 4.06





  "Forbidden" to bardzo kontrowersyjna książka i nie ukrywam, że pewne obawy się pojawiają czytając sam opis. Czytałam książki z przybranym rodzeństwem, które się zakochuje, ale to przecież nie jest nic zakazanego. Żadne więzi ich nie łączą. W tym przypadku mamy rodzeństwo biologiczne, więc i książka dużo mocniejsza. Niestety myślę, że szanse na wydanie są bardzo, bardzo małe a wręcz zerowe. Czasem mam wrażenie, że wydawnictwa boją się wydawać tak kontrowersyjne powieści. Szkoda, bo tę bardzo chciałabym przeczytać.





3. "Easy Virtue" Mia Asher




Kategoria: Dramat


Miłość jest samolubna... 
Mam na imię Blaire.

Jestem niegrzeczną dziewczyną. 
Druga kobietą. 
Tą, która nigdy nie dostanie faceta na końcu. 
Jestem poszukiwaczem złota. 
Suką. 
Tą która nie ma korzeni. 
Tą, którą kochasz nienawidzić. 
Ja też się nienawidzę... 
Każdy ma swoją historię.  Jesteś gotowy poznać moją?

Goodreads: 4.13






  Jeśli chodzi o Panią Mię Asher, to szansę na wydanie się zwiększają. Autorka 15 listopada na Polskim rynku debiutowała książką "Arsen" w Wydawnictwie Szósty Zmysł. Jeśli chodzi o "Easy Virtue", to ja bardzo jestem jej ciekawa. Po pierwsze dlatego, że opis praktycznie nic nie mówi. Po drugie niesamowicie podoba mi się okładka - jestem jedną z tych osób, która często sięga po książki tylko ze względu na okładkę :D.



4. "When life happened" Jewel E. Ann



 Kategoria: New Adult


Parker Cruse gardzi oszustami. To może mieć coś wspólnego z jej chłopakiem, który spał z jej siostrą bliźniaczką. Po żarcie weselnym z udziałem silnego środka przeczyszczającego, który kończy już zerwaną więź między bliźniaczkami, Parker decyduje się dorosnąć. 

Krok pierwszy: wyprowadzić się z domu rodziców. 

Krok drugi: Znaleźć pracę. Okazja nadarza się, gdy poznaje swojego nowego sąsiada, Gusa Westmana. Jest cenionym elektrykiem w gospodarstwie Iowa i wypowiada jej imię, jakby to było nieczyste słowo. Ma też żonę. Sabrina Westman, szefowa odnoszącej sukcesy firmy inżynierskiej, zatrudnia Parker jako swoją osobistą asystentkę. Zmotywowana, aby być najlepszą asystentką w historii, Parker przysięga skupić się, wyprowadzić psa, iść do pralni chemicznej i nie pocałować Gusa - ponownie. 

Krok trzeci: nie oceniać. 

Krok czwarty: Pamiętać - gdy życie przyspiesza, robi to w mgnieniu oka...

Goodreads: 4.27

  Autorka w jednym z moich zestawień już się pojawiła ze swoją książką "Undeniably You", którą miałam okazję czytać i bardzo mi się podobała. Dlatego też chętnie sięgnęłabym po inne książki autorki, ale może już wydane w Polsce.



5. "Dear Aaron" Marina Zapata

Kategoria: Romans

Ruby Santos dokładnie wiedziała w co się pakuje, pisząc do żołnierza za granicą.

Wytyczne były proste: jeden list lub wiadomość e-mail w tygodniu, na czas trwania jego rozlokowania. 

Był tam, zrobił to. Myślała, że wie czego się spodziewać.

To na co nie liczyła, to zakochanie się w tym facecie.


Goodreads: 4.03








  Wiem jedynie, że to książka o żołnierzu :D Ja osobiście bardzo lubię czytać o żołnierzach, mimo że zwykle te książki łamią mi serce. To co mnie przekonało do tej powieści, to nazwisko autorki. O Marinie Zapata słyszałam bardzo dużo dobrego, szczególnie o jej "lżejszych" książkach. Dlatego czemu nie? Może kiedyś doczekamy się i tej autorki w Polsce :)




Zainteresowała was któraś z książek? :)





Zapraszam też na poprzednie części cyklu :)



33 komentarze:

  1. Przedostatni tytuł mnie zainteresował.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy zatem nadzieję, że się u nas kiedyś pojawi :)

      Usuń
  2. Najbardziej zainteresowały mnie książki ''Forbidden'' i ''When life happened'', chociaż tak naprawdę każdą z wymienionych bym chętnie przeczytała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś się ich doczekamy :) Chociaż co do "Forbidden" to wątpię :(

      Usuń
  3. Mia Asher - chce miec jej wszystkie książki na półce, czytałam "Love me in the dark" ostatnio i się zakochaląm w niej <3
    Co do mojej recenzji "Consolation", możesz nie czekać na drugi tom. Jutro będzie recenzja to dowiesz sie dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Love me in the dark" też chętnie bym zobaczyła u nas <3 Nie tracę nadziei, bo skoro "Arsen" został wydany, to może mamy szansę na inne książki autorki :)
      Zatem czekam :)

      Usuń
  4. Nic nie widzę dla siebie, jednak muszę zauważyć, że chyba jakieś zmiany zaszły w podpisie prawda? ;) Gorzej jak tak jest od dawna, a ja dopiero teraz się orientuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( ale to normalnie, że każdy czeka na coś innego :) Chętnie u ciebie zobaczyłabym podobny post :) Z tego co pamiętam kiedyś taki się pojawił :).
      Co do podpisu, to tak, zmieniłam niedawno. Myślę, że imię najbardziej mi odpowiada :)

      Usuń
  5. Wszystkie są koszące, teraz tralko mieć nadzieję na ich polskie wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym przeczytać When life happened. Wydaje się ciekawa ta książka. :D Chciałbym,żeby też wydali w Polsce Too late Colleen Hoover.
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Too late" jest w ogóle wydawane jako książka? Bo coś kiedyś było, że nie będzie opcji wydania? Albo coś pomyliłam :D Jeśli jest to na pewno będzie też u nas :)

      Usuń
  7. "Dear Aron" faktycznie ma ciekawy opis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie książki brzmią ciekawie, chociaż tak najbardziej zainteresowała mnie ksiązka pierwsza. Rzeczywiście fabuła może mało oryginalna, ale skusiłabym się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem te książki z najmniej oryginalnymi fabułami okazują się najlepsze :)

      Usuń
  9. "Easy virtue" bardzo mnie nurtuje, tym bardziej, że jedna z książek tej autorki (wydana w Polsce) zbiera same pozytywne recenzje. Ciekawi mnie również "Forbidden". Jak zawsze wyłowiłaś same perełki. Także chciałabym zobaczyć je w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy zatem nadzieję, że się pojawią :) "Easy virtue" myślę, że ma szansę się ukazać.

      Usuń
  10. Właściwie to i ja poczytałabym o romansie z profesorem. Do tej pory tylko raz miałam okazję przeczytać podobny wątek i byłam bardzo zadowolona więc chciałabym sprawdzić jak byłoby i teraz :) Powiem Ci, że ja wyjątkowo też w tym roku jakoś tak już czekam na te święta. To chyba dlatego, że naooglądałam się wszystkich części Listy do M :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie czytałaś akurat tego a masz ochotę na romans z profesorem to polecam trylogię "Pułapka uczuć" Colleen Hoover, "Kochając Pana Danielsa" Brittainy C. Cherry, albo niedawno wydaną "Zranieni" H.M. Ward :)
      Muszę w końcu nadrobić drugą część Listów :D A potem oczywiście trzecią :)

      Usuń
  11. Pierwsza zapowiada się ciekawie. Też lubię książki poruszający motyw profesor+uczennica.
    Za to druga książka odpada, bo nie znoszę wątku zakochującego się w sobie przyrodniego rodzeństwa.
    "Easy Virtue" zapowiada się dość mocno, ale nie jestem przekonana czy to coś dla mnie, bo bohaterka zapewne będzie zbyt amoralna, co działałoby mi na nerwy ;)
    Czwarta powieść też nie dla mnie. Chyba miałabym ochotę zatłuc bohaterkę, która sypia z żonatym facetem ;P Nie lubię takich emocji w książkach ;)
    Ostatnia może być ciekawa - chociaż boję się zakończenia, ale chętnie bym przeczytała, gdyby pojawiła się w Polsce :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, jak nie znosisz przyrodniego rodzeństwa, to biologiczne z pewnością odpada.
      Może tak być i w sumie po samym opisie bym jej nie brała pod uwagę, ale ta okładka mnie przyciągnęła :D A łącząc opis i okładkę, ja bardzo jestem ciekawa :)

      Usuń
  12. Ostatnia książka brzmi jakby była pozycją w sam raz dla mnie, słyszałam o niej jakiś czas temu na zagranicznym booktube :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo muszę więc zerknąć i zobaczyć co o niej mówią :)

      Usuń
  13. Własnie czytam "When life happened" Jewel E. Ann.... za wcześnie by ocenić, zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jestem jej bardzo ciekawa :) Czy jest szansa na recenzję, chętnie przeczytam :)

      Usuń