28 maja 2018

#6/18 Zapowiedzi książkowe czerwca.

   Dzień Dobry, kolejny miesiąc za nami i zaczynamy półmetek roku. W czerwcu zdecydowanie będę żyła na zupkach chińskich, bo udało mi się znaleźć ok. 30 książek, które mnie interesują :D

   W tym miesiącu postanowiłam jednak przedstawić premiery w nieco innej formie. Byłabym wdzięczna gdybyście napisali czy taka wam odpowiada, czy jednak poprzednia. Dla przykładu kliknijcie tutaj.


6 czerwca



Wydawnictwo: Otwarte


Miłość odnajdzie cię nawet w najgłębszym mroku 


Sport był dla Holdena Scotta całym światem. Odnosił wielkie sukcesy, kibice go podziwiali i nie było kobiety, która by mu się oparła. Stracił wszystko, gdy poddał się destrukcyjnej sile sławy i wpadł w ramiona uzależnienia. 


W willi położonej w głębi lasu, do której przywiózł go przyjaciel, z dala od wszystkich próbuje dojść do siebie i przewartościować swoje życie. Okazuje się jednak, że nie jest tam sam. W pobliżu posiadłości dostrzega dziewczynę w białej sukience. Niczym nocna lilia nieznajoma ukazuje się w blasku księżyca i znika. 


By zbliżyć się do niej, Holden musi najpierw zagłębić się w swoją przeszłość, od której chce uciec, i znaleźć odpowiedź na pytanie, kim naprawdę jest. 

Zagubiona dusza.
Anioł stróż. 


Marzenie.

Światło w ciemności.
Kim jest Nocna Lilia?


~~~~



Cykl: The Music Street Series (tom 1)
Wydawnictwo: Filia



Jasmine Greene poznałem w kroplach deszczu.

Była licealną pięknością, podczas gdy ja grałem niezdarnie na ulicy. Łączyły nas jedynie muzyka i samotność.
W jej oczach dostrzegałem, że nie zawsze uśmiechała się szczerze, choć jej głos dawał mi nadzieję, której poszukiwałem od tak dawna. 
Pewnego dnia jednak, dziewczyna zniknęła mi w okamgnieniu.
Kilka lat później stanęła przede mną na nowoorleańskiej ulicy. Zmieniła się, ale ja również byłem już inny. Życie sprawiło, że staliśmy się wycofani, zamknięci, oschli. Czas odebrał nam lekkość.
Nawet jeśli nie byliśmy już tacy, jak kiedyś, moje złamane serce rozpoznało jej smutek. Wróciła, więc nie mogłem pozwolić, by ponownie mi się wymknęła.
Jasmine Greene poznałem w kroplach deszczu, ale gdy spotkaliśmy się po latach, stałem się dla niej huraganem.









~~~~






Cykl: Second Circle Tattoos (tom 2)
Wydawnictwo: Muza



Tatuażysta Brody „Cujo” Matthews nie lubi komplikacji ani w życiu, ani w miłości. Porzucony w dzieciństwie przez matkę, omija szerokim łukiem kobiety, które potencjalnie mogą stać się przyczyną problemów. Udaje mu się to aż do chwili, kiedy poznaje Dreę – przyjaciółkę dziewczyny jego najlepszego kumpla. Drea jest piękna, ale zmęczona życiem; opiekuje się chorą matką, haruje na dwóch etatach, marzy o spokoju i choć chwili wytchnienia. Ich spotkanie, jak zetknięcie plusa z plusem lub minusa z minusem, wywołuje krótkie spięcie, które sprowadza im na głowy wszystko to, czego za wszelką cenę chcieliby uniknąć: zamieszanie, niepewność, chaos – ale także gorącą miłość.








~~~~





Wydawnictwo: Feeria Young


Dwaj bracia, jedna dziewczyna i trzy złamane serca…

Patrick był pierwszą miłością Molly i mieli zostać razem na zawsze… ale potem zakochała się w Gabie. Jego starszym bracie. Kiedy wszystko wyszło na jaw, całe miasto ją znienawidziło. Dlatego ostatnią klasę liceum spędziła w szkole z internatem.

Teraz wraca do domu na lato. Przed nią długie 99 dni, podczas których będzie musiała zmierzyć się z dawnymi przyjaciółmi i obecnymi wrogami, prawdą i plotkami o sobie, a Gabe i Patrick nie pozwolą jej o sobie zapomnieć…








~~~~




Cykl: Domniemanie niewinności (tom 3)
Wydawnictwo: Kobiece

Kiedy Andrew ostrzegał ją, że jest zimnym i bezdusznym draniem, który nigdy się nie zmieni, powinna była mu uwierzyć. Jednak teraz jest już za późno, bo Aubrey się zakochała.

Wydawało się, że wszystko między nimi się układa, ale Andrew wywinął taki numer, że, Aubrey oprócz miłości będzie musiała znaleźć w swoim sercu miejsce na nienawiść, bo nigdy mu nie wybaczy tego, co zrobił.

Andrew jest przekonany, że Aubrey da się zastąpić, więc wpada w wir przypadkowych randek. Jednak każda kobieta, do której chce się zbliżyć, przypomina mu blondwłosą piękność, w której oczach przeglądał się tyle razy. Chociaż wyrzucił Aubrey ze swojego życia, nie zdawał sobie sprawy, jak bardzo stała się dla niego ważna.

Czy Aubrey da kolejną szansę mężczyźnie, który tak głęboko ją zranił?






~~~~




Cykl: Mrs. Wright (tom 4)
Wydawnictwo: Burda Książki

Pełna emocji opowieść o tym, jak przyjaźń zmienia się w miłość.

Byłam po prostu siostrzyczką jego przyjaciela. Ale on zawsze był dla mnie kimś więcej.
Po dwunastu latach usychania z tęsknoty za jego beztroskim uśmiechem, błękitnymi oczami i zniewalającym urokiem postanawiam wziąć sprawy w swoje ręce – i kompletnie marnuję szansę.

Kto mógł przypuszczać, że zniewalający Patrick Wright postanowi być dżentelmenem, kiedy pierwszy raz znajdę się naga w jego łóżku? Z pewnością nie ja. Kiedy jednak ląduję tam ponownie, żadne z nas nie zamierza się zatrzymać.
Jest tylko jeden problem: nikt nie może wiedzieć. Zwłaszcza moi trzej starsi bracia. Jeśli to odkryją, rozpęta się piekło.

Będę więc przestrzegać naszej tajemnicy.
Bo chcę go mieć tu i teraz.
Oprah byłaby dumna z Morgan Wright.



~~~~





Cykl: Lou Clark (tom 3)
Wydawnictwo: Znak

Josh ma spojrzenie zupełnie jak Will. Ten sam uśmiech, ten sam kolor włosów. Lou zaniemówiła, kiedy zobaczyła go po raz pierwszy. Czy to możliwe, że istnieje mężczyzna aż tak podobny do miłości jej życia? Miłości, która, jak się zdawało, bezpowrotnie odeszła?

Nowy Jork, miasto drapaczy chmur, urokliwych restauracji, rozświetlonych alei i ludzi w ciągłym biegu. Miasto, które spełnia marzenia. Lou przyjeżdża tam, by nauczyć się nowych rzeczy. Wie, jak wiele kilometrów dzieli ją od Londynu, w którym mieszka Sam, jej nowy chłopak. Wie, że świeży związek może nie przetrwać próby odległości. Właśnie wtedy poznaje Josha. Jasne staje się, że każda decyzja, którą podejmie w kwestii swojej przyszłości, całkowicie zmieni jej życie.







~~~~





Cykl: Bad Boy's Girl (tom 3)
Wydawnictwo: Jaguar


Tessa O’Connell to dziewczyna o wielkiej sile ducha, zdolna przetrwać w każdych warunkach. Teraz ma zamiar skorzystać z szansy, którą daje jej los, nawet jeśli oznacza to przeprowadzkę do Nowego Jorku i rozpoczęcie zupełnie nowej pracy.

A wszystko to bez Cole’a, który przedziera się właśnie przez zasieki prawniczych studiów.

Czy po pięciu spędzonych wspólnie, cudownych latach coś jeszcze jest w stanie zagrozić miłości Tessy i Cole’a? Obydwoje wiedzą, że są sobie przeznaczeni i nie umieją bez siebie żyć, jednak nowe okoliczności oraz dzieląca ich odległość nie pozostają bez wpływu na ich relację.









8 czerwca



Wydawnictwo: Kobiece

Rodziny Reigów i Balartów przyjaźnią się od lat. Roser i Elvira będąc w ciąży ustalają, że ich dzieci połączy wielka miłość. Na świat przychodzą Júlia i Andreu, których łączy przyjaźń ich matek oraz doroczna tradycja wspólnego spędzania nocy świętojańskiej.

Gdy córka Roser i syn Elviry są nastolatkami, pewnego czerwcowego wieczoru wydarza się tragedia. W drodze na doroczną kolację z okazji letniego przesilenia ich matki giną w wypadku samochodowym, a drogi obojga przyjaciół się rozchodzą.

Júlia i Andreu wchodzą w dorosłe życie własnymi ścieżkami. Pomimo nieporozumień, rozczarowań i skrajnych uczuć ich losy po latach ponownie się splatają. Czy wola ich matek się wypełni?









15 czerwca



Wydawnictwo: Kobiece

Reese nie wywarła dobrego wrażenia na świeżo poznanym facecie, który udzielił jej reprymendy na korytarzu jednej z nowojorskich restauracji. Ona relacjonowała nieudaną randkę przyjaciółce, a on zwrócił jej uwagę, że to niestosowne i zaoferował jej kilka randkowych porad.

Wściekła Reese wróciła do stolika, ale nie mogła oderwać wzroku od seksownego nieznajomego, który, wszystko na to wskazywało, także był na randce. Arogancki przystojniak najwyraźniej postanowił zabawić się kosztem Reese, ponieważ przysiadł się do stolika dziewczyny i odegrał przed nią i jej partnerem rolę przyjaciela z dzieciństwa.

Kiedy wieczór się skończył, Reese myślała, że już nigdy więcej nie zobaczy tego pewnego siebie faceta. Nie spodziewała się, że mężczyzna, który zwrócił jej uwagę, to Chase Parker,

jeden z najbogatszych ludzi w Nowym Jorku i… jej nowy szef.

Zakazany związek z seksownym szefem jeszcze nigdy nie był tak gorący!




~~~~





Cykl: Sexy Bastard (tom 4)
Wydawnictwo: Kobiece

Jackson jest odnoszącym sukcesy architektem, któremu do szczęścia brakuje tylko idealnej żony. Ułożył nawet sobie listę cech perfekcyjnej wybranki, która będzie pasowała do jego świata.

Kiedy spotyka Skylar, wydaje się, że musi skreślić wszystkie punkty ze swojej listy, bo dziewczyna kompletnie nie pasuje do jego ideału. Jest spontaniczna, żywiołowa i nieuporządkowana, a do tego wciąż pakuje się w tarapaty.

Jackson musi podjąć najważniejszą decyzję w życiu i wybrać pomiędzy przygodą a szansą na ustatkowane życie. Chociaż Skylar podbija jego serce, to w niczym nie przypomina idealnej kobiety, z którą chciał budować wspólną przyszłość.

Czy Jackson pójdzie za głosem serca i wprowadzi odrobinę szaleństwa do poukładanego życia?







20 czerwca



Wydawnictwo: Otwarte

Siedemnastoletnia Merit na pewno nie ma normalnego życia. Jej schorowana matka mieszka w piwnicy,
a ojciec na górze – z nową żoną i dziećmi z obu małżeństw. Jej siostra bliźniaczka, śliczna Honor, to chodzący ideał, a brat Utah – nieznośny perfekcjonista. Merit czuje, że jest ich zupełnym przeciwieństwem, że wciąż robi coś nie tak, jak powinna, a na dodatek stale przydarza jej się coś złego.

Najbardziej bolesne są dla niej jednak kolejne tajemnice, które coraz bardziej oddalają od siebie członków rodziny. W tym sekret samej Merit: dziewczyna zakochuje się w chłopaku swojej siostry. Sytuacja zaczyna ją przerastać. Rezygnuje ze szkoły, zaszywa się w domu i po cichu „znika z własnego życia”, a w końcu postanawia opuścić dom na zawsze. Jednak jej plan nie wypala i musi zdecydować… czy może dać drugą szansę nie tylko swojej rodzinie, ale również sobie.






~~~~




Cykl: Czarny Lotos (tom 1)
Wydawnictwo: NieZwykłe

Mówią, że ten, kto mści się na drugiej osobie, traci część swojej niewinności.
Ale ja nie jestem niewinna.
Już od dawna.
Zostałam okradziona z niewinności. Odebrano mi los, który był mi pisany. Duszę, z którą przyszłam na świat. Rubinowe serce osadzone w życiu pełnym nadziei i marzeń.

To wszystko odeszło.
Przepadło.

Nigdy nawet nie miałam wyboru.
Opłakuję tamto życie. Rozpaczam nad każdym „co by było, gdyby...”.
Ale z tym już koniec.
Jestem gotowa odebrać to, co zawsze mi się należało.

Jednak każdy plan ma jakiś słaby punkt. Czasem jest nim serce.




~~~~




Cykl: Święci Grzesznicy (tom 2)
Wydawnictwo: Edipresse Książki

Ruckus Rosie

Podobno życie to piękne kłamstwo, a śmierć jest bolesną prawdą. Zgadzam się z tym. Nikt nigdy nie sprawił, że poczułam się tak żywa, poza facetem, który nieustannie przypomina, że mój zegar tyka. On jest moim błyszczącym, zakazanym owocem. Uderzającym błędem, przeciwieństwem mojej dosadności, bezwstydności i szczerości. Jest również byłym chłopakiem mojej siostry. Ale zanim mnie osądzicie, powinniście wiedzieć jedno:
Ja pierwsza go zobaczyłam. Pierwsza zapragnęłam. Pierwsza pokochałam.
Jedenaście lat później wkroczył do mojego życia i zażądał drugiej szansy. Dean Cole chce być moim jeźdźcem miedzianym. Mój rycerz w lśniącej zbroi w końcu się zjawił. Oby nie za późno.

Dean

Podobno najjaśniejsze gwiazdy gasną najszybciej. Zgadzam się z tym. Ona sprawia, że moje myśli płoną. Jest wyszczekana, złośliwa i ma wielkie serce. W świecie, w którym wszystko jest nijakie, ona świeci niczym Syriusz. Jedenaście lat temu los nas rozdzielił. Ale niech tylko spróbuje zrobić to ponownie. Dobranie się do niej nie będzie łatwe, nie bez powodu jednak nazywają mnie Szatanem.Rosie LeBlanc jeszcze zobaczy, jaki jestem waleczny. A zdobycie jej będzie moim najsłodszym zwycięstwem. 



~~~~




Cykl: Story of Bad Boys (tom 2)
Wydawnictwo: Feeria Young



Poznaj dalsze losy bohaterów „Story of Bad Boys”: nieśmiałej, ale pełnej temperamentu Lili, ujmującego Evana i obcesowego, skrywającego głęboko swoje prawdziwe uczucia Camerona oraz ich przyjaciół… i wrogów.
Czy między Lili a Camem w końcu coś się wydarzy?
Czy Lili nie zapomni o Rosie, ukochanej przyjaciółce pozostającej w śpiączce po wypadku?
Losy bohaterów plączą się coraz bardziej...









~~~~





Cykl: Blue (tom 2)
Wydawnictwo: Zielona Sowa

Bycie dziewczyną jednego z najprzystojniejszych i najbardziej utalentowanych surferów to spełnienie marzeń każdej dziewczyny… Prawda?...

Iris i Zeke wyruszają w tournée po Hawajach, gdzie odwiedzają najpiękniejsze plaże i biorą udział w najbardziej prestiżowych zawodach surfingowych.

Wszystko układa się idealnie do momentu, gdy udział Zeke’a w turnieju nagle zostaje zawieszony… Gdyby tego było mało, Iris nie potrafi zaakceptować dawnych sympatii chłopaka i rzeszy jego uporczywych fanek. Po powrocie do Newquay dziewczyna dowiaduje się, że w rodzinnym mieście również wiele się zmieniło. Przyjaciele wyczuwają, że Iris coś przed nimi ukrywa. Coś bardzo złego…







~~~~




Cykl: Kaci Hadesa (tom 1)
Wydawnictwo: Editio Res

Kiedy spotykasz kogoś z innego świata, wszystko się zmienia. Nawet jeśli od razu nie zdajesz sobie z tego sprawy i po prostu postanawiasz żyć jak dotychczas, niewytłumaczalna tęsknota uświadamia Ci, że jest inaczej.

Salome zwana Mae, krucha piękność, jedna z Przeklętych, została przeznaczona na żonę samego Proroka Dawida. Ta dziewczyna o jasnoniebieskich wilczych oczach miała dość odwagi i determinacji, aby uciec przed zniewoleniem i cierpieniem.

I River zwany Styksem, Milczącym Katem, szef gangu motocyklowego. Odkąd pamięta, musiał walczyć: z własnym głosem, ułomnością, z innymi gangsterami, a nawet z braćmi ze swego klubu. Salome i River pierwszy raz spotkali się dawno temu. Niedługo potem okazało się, że więź, która połączyła dwoje dzieci z innych światów, jednak istnieje i przetrwa wszystkie przeciwności losu...

"To nie ja, kochanie" to niezwykle wciągająca opowieść o uczuciu, które rozkwitło wbrew wszystkiemu. Wbrew zasadom okrutnej sekty i bestialstwu jej apostołów. Wbrew regułom półświatka, którymi rządził się klub motocyklowy. Biorąc do ręki tę książkę, poznasz historię dwojga młodych ludzi i ich zakazanej miłości, namiętności i tęsknoty. Przeczytasz historię o wielkiej, przemożnej sile, która każe pokonywać przeszkody i wychodzić poza własne ograniczenia - tylko i wyłącznie dla tej jedynej, ukochanej istoty, która choć z innego świata, jest bliższa od braci, sióstr, klubu i rodziny.

Gdy miłość przybywa z innego świata...



~~~~



Wydawnictwo: SQN


David Lisey wierzy w miłość.

Yara Philips wierzy tylko w złamane serca.
On jest utalentowanym muzykiem bez lirycznej inspiracji. Potrzebuje muzy.
Ona to wędrowna bogini. Spotyka mężczyzn, którzy jej potrzebują, ale tylko do momentu, kiedy złapią od niej wiatr natchnienia. Dlatego nigdy nie pozostaje w jednym miejscu przez zbyt długi czas.
David od pierwszego spojrzenia wie, że znalazł, czego szukał.
Yara wierzy, że może dać Davidowi dokładnie to, czego on potrzebuje, aby osiągnąć swój pełny potencjał: złamane serce.
Żadne z nich nie chce się poddać, ale wiara zawsze wymaga poświęcenia.

Miłość to religia.









21 czerwca



Cykl: Bling (tom 1)
Wydawnictwo: Kobiece

Lauren ma prosty plan nażycie: skończyć szkołę, dalej rozwijać swojego bloga DIY i poślubić kogoś sławnego. W swojej przyszłości widzi jeszcze dwa słodkie pieski i bardzo dużo brokatu. Klasyczne „i żyli długo i szczęśliwie”.

Plany krzyżuje Harrison, szkolny przyjaciel jej brata, który nagle postanawia zamieszkać w ich domku gościnnym. Przecież to studio nagraniowe Lauren! Gdzie ma teraz kręcić nowe filmy dla swoich fanów?

Dziewczyna decyduje się na ignorowanie intruza. Jakoś przeczeka jego niechcianą obecność i wróci do swojej kreatywnej codzienności. Gdyby tylko Harrison nie był taki przystojny… i zabawny… i zdolny… i wkurzający!

Czy kiedy przyjdzie pora przeprowadzki, Lauren będzie w stanie rozstać się z Harrisonem? W sumie każda chwila z nim spędzona ma w sobie jakiś tajemniczy blask.





22 czerwca




Wydawnictwo: Kobiece

Emerson Hart poznała Merikiego, kiedy miała zaledwie dziesięć lat. Połączyła ich wielka przyjaźń, która z biegiem czasu przerodziła się w miłość. Kiedy dziewczyna dorosła, pewnego dnia utraciła wszystko, co było jej drogie, a Meriki nie był już chłopcem, którego pokochała.

Emerson nie może zrozumieć, dlaczego wszystko się tak zmieniło. Wtedy w jej życiu pojawia się Josh, który przypomina jej Merikiego. Serce Emerson zaczyna się otwierać, chociaż wydawało się, że tylko jeden chłopak ma do niego klucz. Ten, którego naprawdę kochała.

Ta historia trafi prosto do Waszego serca. To opowieść o dojrzewaniu, wybaczaniu i odnajdywaniu siebie, kiedy wydaje się, że wszystko jest już stracone.










Czerwiec




Jeśli chodzi o te tytuły, to nie znalazłam żadnej informacji co do dokładnej daty premiery. 
Dwie pierwsze zapowiedziało Wydawnictwo Szósty Zmysł, więc myślę że to kwestia czasu, aż zapowiedzą dzień wydania.

Gorzej z pozostałymi, bo to książki od Wydawnictwa Editio, a wiadomo że u nich bywa różnie. Mam nadzieję jedynie na to, że to będzie w czerwcu :D











Uf, dobrnęliśmy do końca :) Nie żebym narzekała, bo uwielbiam takie obfite w książki miesiące :)



Zwróciliście uwagę na coś szczególnego? :) Koniecznie napiszcie na co wy czekacie, oraz czy taka forma tego cyklu wam odpowiada :)




29 komentarzy:

  1. Ale dużo świetnych nowości! Moją uwagę przyciągnęło wiele książek, a zwłaszcza "Kocham tylko tak" z piękną, wakacyjną okładką. Powieść Sheridan i oczywiście Hoover jako wisienka na torcie!! 💞 Czekam tak bardzo! 💓

    Pozdrawiam,
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kocham tylko tak" również bardzo jestem ciekawa :)

      Usuń
  2. Ahh, tyle nowości! Na pewno przeczytam jak najszybciej książkę pani Hoover, Cherry i Sheridan, a reszta też mnie mega zainteresowała, ale no kurcze nie mam na to czasu!
    Ps. Mnie podoba się bardziej ta wersja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się chce, to czas się znajdzie :)
      Dzięki za podpowiedź :)

      Usuń
  3. "99 dni lata" dziś dostałam i póki co z braku czasu przeczytałam dokładnie 10 stron :D "Story of bad boys" mnie interesuje, bo pierwszy tom był naprawdę spoko! Nowa Brittainy C.Cherry w ostateczności, to znaczy wtedy gdy pójdę do biblioteki i nie znajdę nic, a wypatrzę ją na półce :D A tak poza tym to jeszcze "Biegając boso" zapowiada się intrygująco, choć nie jestem stuprocentowo przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to czekam na recenzję jak już przeczytasz :) Ja czuję, że "Biegając boso" będzie dość emocjonalna, ale poczekamy, zobaczymy :)

      Usuń
  4. Nową colleen Hoover bardzo chętnie bym przeczytala oraz bez lęku mnie zaciekawiło, Bang ma do mnie niedługo przyjść :D wydaje mi się że poprzednia forma była ciekawsza, taka bardziej od ciebie bo większość blogerów w zapowiedziach wkleja okładki i automatycznie opisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź :) Kurcze, teraz mam dylemat :( Na szczęście jeszcze miesiąc do kolejnych zapowiedzi :D

      Usuń
  5. "Bez lęku" już za mną :) Koniecznie jednak zapoluję na... wszystkie książki z Twojej listy, na czele z powieścią Colleen Hoover i Brittainy C. Cherry :) Wydawnictwo Kobiece i Editio jak zawsze szaleją :) Czerwiec z pewnością będzie zaczytany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ci pisałam, że zazdroszczę "Bez lęku" :D To prawda, ale ja się cieszę bardzo :) Uwielbiam takie "książkowe" miesiące :)

      Usuń
  6. wow! Sporo pozycji dla których w planie mam odłożyć wszystko i pochłaniać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele pięknych nowości, kilka już mam za sobą, bo przeczytałam po ang, ale woow. Czerwiec będzie piękny jak widzę! I już się nie mogę go doczekać!
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :D Chciałabym już wszystkie te książki mieć :)

      Usuń
  8. Czeka nas gorące czytelnicze lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile cudeniek! Miałabym ochotę na prawie wszystkie, ale by nie zbankrutować i nie żyć o chlebie i wodzie, zdecyduje się na pewno na cztery: "Poza rytmem" oraz "Without Merit", "Bez lęku" oraz "To nie ja, kochanie". Tylko ;) I gdyby w końcu została wydana "Biegając boso" byłabym uszczęśliwiona :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "To nie ja, kochanie" oraz "Biegając boso" nie wiem czy się doczekamy :( Pierwsza to już od lutego jest przekładana, więc podejrzewam, że z drugą będzie podobnie :(

      Usuń
  10. Wszystkie chce ♥ Zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopóki nie zjawilaś sie ty ma premiere 15 czerwca z tego co pamietam, za to Kaci Hadesa są przełożeni na lipiec tak swoją drogą.
    Nie ma dla mnie nic, co mialabym czytac, bo premiery KObiecego które mnie interesują już dawno są za mną. :P
    Generalnie to skupię sie na ksiazkach zagranicznych i stosie wstydu. (juz drugą z niego czytam!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie, że znowu przenieśli premierę. Ciekawe czy doczekamy się jej w ogóle, skoro od początku roku jest tak przekładana :(
      Nie wiem czy ci zazdrościć, że już masz za sobą te książki, bo w sumie wszystkie dopiero przede mną, więc sporo ciekawych historii mnie czeka :D
      O stosie wstydu to ja pomilczę :D

      Usuń
    2. Wiesz, ja też nie wiem, ale zdązyłam się przyzwyczaić że wiecznie mają poślizgi :D

      Usuń
  12. Ile wspaniałości na nas czeka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaintrygowało mnie "Lato, które się zaczyna" :) w czerwcu polecam też sięgnąć po "Spętanych przeznaczeniem", bardzo mi się podobała ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawie wszystko mnie zaciekawiło <3 Najbardziej jednak czekam na "Bang" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Bang" również jestem ciekawa, ale myślę, że najpierw poczekam na wszystkie części :)

      Usuń
  15. Kochana, prawie wszystko jest na naszym radarze :D

    OdpowiedzUsuń