1 czerwca 2018

#5/18 Podsumowanie książkowe maja.

   Dzień dobry, czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić gdzie zleciał kolejny miesiąc? Nie wiem czy ja przesypiam te miesiące, czy pomijam, ale znowu czas leci mi tak błyskawicznie, że pewnie nim się obejrzę, będzie zima :( Ale nie o tym miałam pisać, tylko o maju. A zatem w maju zmieniłam pracę - niestety na taką, do której z uśmiechem nie idę :( Pocieszam się tym, że nie potrwa ona długo. Książkowo natomiast maj skończyłam z siedmioma przeczytanymi tytułami. W sumie to nie jestem ani zawiedziona wynikiem, ani szczęśliwa. Nawet mi odpowiada taka liczba miesięcznie. Co więcej, trafiłam na same świetne książki.





1. "Pierwszy raz" Agata Czykierda-Grabowska - 367s. - ocena: 8/10
2. "Cash" Eve Jagger - 328s. - ocena: 7/10
3. "Confess" Colleen Hoover - 304s. - ocena: 9/10
4. "Egomaniac" Vi Keeland - 392s. ocena: 9/10



5. "Tam, dokąd zmierzamy" B.N. Toler - 420s. - ocena: 10/10
6. "Przyszłość ma twoje imię" Elżbieta Rodzeń - 544s. - ocena: 7/10 (recenzja wkrótce)
7. "Skradzione laleczki" Ker Dukey & K. Webster - 262s. - ocena: 8/10



Łącznie 2617 stron! Średnio 84 strony dziennie.



Najlepsza książka miesiąca: "Tam, dokąd zmierzamy" B.N. Toler
Tytko jedną książkę oceniłam na maksimum punktów, więc wybór był prosty. "Tam, dokąd zmierzamy" to była najlepsza książka maja. Nie będę znów się zachwycać, jeśli chcecie więcej się dowiedzieć co o niej sądzę, zapraszam do przeczytania mojej opinii (wystarczy kliknąć w tytuł). Jednak chcę też wspomnieć, że w maju czytałam SAME dobre książki i wszystkie są godne polecenia :)



Najgorsza książka miesiąca: BRAK




Z jakim wynikiem zakończyliście maj? Czytaliście coś wartego polecenia? :)





17 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałego czytelniczo miesiąca. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super, że każda książka ci się podobała! To jest najważniejsze, żeby czytać to, co nam pasuje i się spodoba. Tam dokąd zmierzamy jest moim, definitywnym must read. Kocham już tę książkę, mimo że jej jeszcze nie przeczytałam. :) I mam nadzieję, ze w pracy będzie lepiej! Staraj się iść z dobrym nastawieniem, może łatwiej będzie. :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spodoba ci się tak bardzo jak mnie :) Dzięki, staram się, ale skoro atmosfera jest jaka jest, to ciężko iść tam z pozytywnym nastawieniem :( Ale przetrwam! :D

      Usuń
  3. Też czytałam w tym miesiącu Panią Elżbietę Rodzeń, chociaż ja akurat "Dziewczynę o kruchym sercu" ^^ "Przyszłość ma Twoje imię" też z pewnością przeczytam, tak samo jak "Pierwszy raz", bo zapowiadają się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja natomiast mam w planach również "Dziewczynę o kruchym sercu" :D
      Polecam obie te książki, ale "Pierwszy raz" trochę bardziej :D

      Usuń
  4. Jak widzę miałaś świetny miesiąc czytelniczy! :) Dobrze trafić na same dobre tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach jak zazdroszczę ci możliwości przeczytania tam dokąd zmierzamy dodatkowo twoja maksymalna ocena tej książki... :( w maju przeczytałam kwiaty na poddaszu którym dałam 10 gwiazdek wiec polecam chociaż lektura jest bardzo kontrowersyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zapoluj na tę książkę, bo warto! Kwiaty mam w planach, bo właśnie najbardziej intryguje mnie ten kontrowersyjny wątek :) Żałuję, że nie kupiłam jej jak widziałam kiedyś w marketach za dyszkę :( Może jeszcze uda mi się na nią trafić :)

      Usuń
  6. U mnie wiesz jak było w maju :) Nie mogę się już doczekać lektury 'Tam dokąd zmierzamy' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Pierwszy raz" mam w zamiarach na najbliższe dni. "Tam, dokąd zmierzamy" też widnieje na mojej półce, ale jeszcze trochę musi poczekać w kolejce. Niemniej obie lektury baaardzo mnie intrygują i mam względem nich niemałe oczekiwania. Liczę, że spodobają mi się równie mocno, jak Tobie.
    Mnie też miesiąc tak szybko zleciał, że aż trudno uwierzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na to liczę :) Nim się obejrzymy a znów będzie zimno, święta i koniec roku :(

      Usuń
  8. Ty jestes zawsze o krok przede mną z takimi postami. Zapowiedzi masz pierwsza, ja po tobie, teraz podsumowanie znowu masz pierwsza, a ja do swojego dzisiaj siadam :D
    Gratuluję wyniku i też się zastanawiam, gdzie ten czas tak pędzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że trafiłaś na dobre pozycje i nic Cię nie rozczarowało. "Tam, dokąd zmierzamy" interesowało mnie jeszcze, gdy nie było jej w Polsce, więc na pewno kiedyś ją przeczytam. Dobrze wiedzieć, że jest taka dobra :D
    Powodzenia w czerwcu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Czytaj czym prędzej, bo naprawdę warto :)
      Dziękuję :)

      Usuń