30 czerwca 2018

#6/18 Podsumowanie książkowe czerwca.

   Dzień dobry ostatniego dnia miesiąca. Dziś są moje urodziny - dlaczego ja taka stara już jestem? :(
Przy okazji więc życzę sobie by dziś nie padał deszcz, bo mi grill zamoknie :D A tak na poważnie, życzę sobie przede wszystkim cierpliwości i znalezienia pracy, która będzie 100 razy lepsza od obecnej.
   Z wiadomych przyczyn dziś nic nie poczytam, jutro będę odpoczywać,  podsumowanie dodać trzeba. Co prawda nie mam się czym chwalić niestety :( Przeczytałam tylko 5 książek i jestem pewna, że to przez to, iż trafiłam na dwie bardzo słabe, które nieźle mnie wymęczyły.
Nie przedłużając, zapraszam na podsumowanie :)




1. "Mój Alex" Jenn Bennett - 336s. - ocena: 7/10
2. "Jesteś moim światłem" Abbi Glines - 368s. - ocena: 4/10
3. "Rozdarte serce" Scarlett Cole - 352s. - ocena: 5/10
4. "Twoim śladem" A. Meredith Walters - 479s. - ocena: 8/10
5. "Bossman" Vi Keeland - 382s. - ocena: 8/10



Łącznie 1917 stron. Średnio 63 stron dziennie.


Najlepsza książka miesiąca: -
W czerwcu nie przeczytałam takiej książki, która by mnie zwaliła z nóg. Ale nie było też tak źle, bo dwie ostatnie, czyli "Twoim śladem" oraz przede wszystkim "Bossman", były naprawdę dobre. Nie na tyle jednak, by uznać je za najlepsze.


Najgorsza książka miesiąca: "Jesteś moim światłem" Abbi Glines
Wiecie, ta książka wymęczyła mnie do tego stopnia, że kolejny raz nawet nie chce mi się myśleć i pisać czemu uważam ją za najgorszą. Zapraszam do recenzji, jeśli ktoś jest ciekawy odpowiedzi (wystarczy kliknąć w tytuł).




Pochwalcie się jak wam minął czerwiec :)




12 komentarzy:

  1. 💯 Lat kochana. ♥️ 😘
    Czasami tak bywa, że przez słabe tytuły długo je czytamy i później w ostatecznym rozrachunku czytamy bardzo mało w okresie miesiąca, ale trzymam kciuki, by lipiec był miesiącem obfitujące w same dobre lektury. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Dużo świetnych książek i samych sukcesów w życiu prywatnym :))
    5 książek to jeszcze nie najgorzej, u mnie podobnie jakoś ;) Trafił się jeden bubel pod postacią "99 dni lata", ale poza tym raczej fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Czytałam właśnie twoją opinię tej książki i straciłam na nią ochotę :D

      Usuń
  3. Spóźnione ale szczere - Sto lat i wszystkiego NAJlepszego! :)

    Doskonale Cie rozumiem jeśli chodzi o te słabe książki... Ja też ostatnio trafiłam na kilka takich średniaków, które mnie wymęczyły (teraz pastwie się nad "Drużyną pierścienia", a może to ona pastwi się nade mną?), a potem nie ma się za bardzo ochoty sięgać po kolejną książkę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dokładnie, a ja trafiłam na dwie takie książki pod rząd.. Załamka :(

      Usuń
  4. Troszkę spóźnione, ale balowałam wczoraj na imprezie i nie było mnie na blogosferze także najlepszego kochana :) Coraz więcej książek ci życzę i tej lepszej dla ciebie pracy :) A wyniki w tamtym miesiącu miałaś bardzo ładne, czekam na Twoim śladem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej z przeczytanych przez Ciebie książek nie miałam jeszcze okazji sprawdzić, jednak nie są to raczej gatunki, w których gustuję. No, może poza Twoim śladem, bo tą książkę mam w planach już od dawna. Wynik 5 książek nie jest zły - popatrz na to tak: i tak przebijasz znacznie średnią statystycznego Polaka ;)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie czerwiec zakinczony z 9 Książkami na liczniku. Twoj wynik wcale nie jest taki zly :-)
    Mialam sobie kupic Jestes moim swuatlem, ale widze ze dobrze zrobilam rezygnujac ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wynik, gratuluję :)
      Ojj ta książka nie jest warta pieniędzy :( Jeśli koniecznie chcesz przeczytać, to lepiej wypożyczyć z biblioteki, a pieniądze które miały na nią pójść, lepiej przeznaczyć na inną książkę :)

      Usuń