27 grudnia 2018

#01/19 Zapowiedzi książkowe

   
  Dzień dobry, grudzień dobiega końca, przyszła więc pora na książkowe zapowiedzi na nowy rok, a dokładniej na styczeń. Mnie zainteresowało aż 26 książek :o A jestem pewna, że to nie wszystko i że wydawnictwa czymś jeszcze zaskoczą. Nie żebym narzekała oczywiście :D Przyznam szczerze, że nie mogę się już doczekać nowego roku jeśli chodzi o książki. Zdecydowanie wydawnictwa szaleją i co więcej - znów doczekam się wielu tytułów, na które czekam od bardzo dawna. Zapraszam więc na przegląd nowości styczniowych :)


Klikając w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.


2 stycznia:


9 stycznia:


~~~~


16 stycznia: 




~~~~


23 stycznia:


~~~~


30 stycznia:

~~~~


Styczeń:




~~~~


Czekacie na coś z mojej powyższej listy? :) Czy może na coś zupełnie innego? :)





8 komentarzy:

  1. Na kilka wymienionych przez Ciebie tytułów również czekam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na Armentrout (uwielbiam jej ksiązki) i może trochę na to takie fioletowo-różowe od Jaguara, którego angielskiego tytułu nie mam zamiaru zapamiętać xD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja to bym mogła mieć tę książkę choćby tylko ze względu na okładkę <3 :D

      Usuń
  3. Próbowałam Brithday girl po ang na wakacjach i się zanuuudziłam. :D Mam ochotę na Krople deszczu, bardzo ciekawa się wydaje. Czekam oczywiście na książkę Armentrout, nie mogę opuścić przecież jej nowej książki. :D Jestem też ciekawa Jesteś moim teraz, Piorun, Amerykańska królowa, Korona kłamstw i Inna blue. Dużo tego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie :O Serio? A ja tak liczę na tę książkę i już nie mogę się doczekać kiedy do mnie przyjdzie :( Liczę na to, że mnie spodoba się bardziej :D
      "Krople deszczu" czytałam dawno temu w oryginale i całą serię polecam. Bardzo mi się te książki podobały, więc cieszę się, że będę mogła sobie przypomnieć te powieści.
      Dużo, dużo, ale ja się cieszę i chcę jeszcze więcej :D

      Usuń
  4. Na szczęście większosć tych pozcyji już za mną, ale recenzje oczywiście pojawią sie na moim blogu także :)
    W sumie to bardziej czekam na The Kiss Thief od LJ Shen.

    OdpowiedzUsuń