28 stycznia 2019

#2/19 Zapowiedzi książkowe lutego.

Dzień dobry, gdzie ten styczeń zleciał ja się pytam :( Jeśli tak dalej pójdzie, to znowu rok zleci mi w oka mgnieniu i nim się obejrzę, będzie 2020 :( Dopiero co robiłam zestawienie premier książkowych na styczeń, a tu już przyszedł czas na luty. Wybrałam 21 książek, które najbardziej mnie interesują. Jedną z nich już czytam, ale wielu nie mogę się doczekać :)
Zapraszam :)




Klikając w tytuł, przeniesiecie się do opisu książki.


6 lutego:


7 lutego:


~~~~



13 lutego:



~~~~



14 lutego:

19 lutego:


~~~~




20 lutego:



~~~~



27 lutego:


~~~~


Zainteresowani którąś z powyższych pozycji? Ja z każdą książką, która pojawia się w zapowiedziach cieszę się jak dziecko :) 



9 komentarzy:

  1. Będzie w czym wybierać. Kilka tytułów naprawdę mnie zainteresowało. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze są właśnie tak obfite w książki miesiące :)

      Usuń
  2. Widzę tutaj dla siebie całą masę ciekawych książek zaczynając od "Sezonu na lisa" poprzez "Save me", książkę Penelope Ward czy nowości Kobiecego, które już sobie zamówiłam. Odpuszczam sobie tylko "Łabędzia i szakala" dlatego, że nie miałam okazji czytać poprzednich części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie czytałam poprzednich części od J.A. Redmerski, ale mam zamiar to nadrobić :)

      Usuń
  3. Bardzo chcę przeczytać książkę Zostań ze mną K.A.Tucker. Ta autorka jest jedną z moich ulubionych i jestem bardzo ciekawa tej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu.... sporo ciekawych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :D Ale pewnie poczekam na całą trylogię, po podobno całość będzie o jednych bohaterach :)

      Usuń