1 lutego 2019

#1/19 Podsumowanie książkowe stycznia.

Dzień dobry, styczeń za nami, więc nadszedł czas na podsumowanie. Rok 2019 zaczęłam bardzo dobrze, bo już nie pamiętam kiedy ostatnio udało mi się przeczytać 9 książek (oprócz grudnia). Mówi się, że jak się zacznie, taki będzie cały rok, więc mam nadzieję, że taki wynik się utrzyma, albo będzie jeszcze lepszy :)
Zapraszam :)






1. "Ostrożnie z miłością" - Samantha Young - 400s. - ocena: 8/10
2. "Vincent Boys" tom 1 - Abbi Glines - 296s. - ocena: 7/10
3. "Mieszkając z wrogiem" - Penelope Ward - 320s. - ocena: 9/10
4. "Birthday Girl" - Penelope Douglas - 470s. - ocena: 8/10
5. "White Lilies" tom 2 - Samantha Christy - 354s. - ocena: 8/10
6. "180 sekund" - Jessica Park - 378s. - ocena: 7/10
7. "Jackson" tom 4 - Eve Jagger - 320s. - ocena: 6/10
8. "Dearest Dandelion" tom 2 - Lex Martin - 336s. - ocena: 8/10
9. "Sezon na lisa" tom 3 - Agata Czykierda-Grabowska - 302s. - ocena: 8/10


Łącznie 3176 stron! Średnio 102 strony dziennie.



Najlepsza książka stycznia: "Mieszkając z wrogiem" Penelope Ward
W styczniu przeczytałam wiele dobrych książek i cieszę się, że tylko na takie trafiałam. Jednak z całej dziewiątki to własnie powieść Penelope Ward skradła moje serce najbardziej. Nie żeby to była oryginalna i z przesłaniem książka, ale do mnie trafiła w 100%. Nie przeszkadza mi schematyczność, jeśli autor umie dobrze poprowadzić akcję i tu właśnie tak było. Jak dotąd to najlepsza książka autorki jaką czytałam. Niedługo pojawi się moja opinia.



Najgorsza książka stycznia: brak





P.S. Mam już napisane wszystkie recenzje tych książek, więc z czasem z pewnością pojawią się na blogu :)






8 komentarzy:

  1. Świetny wynik. Mnie udało się przeczytać 8 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie identyczny wynik :D Z wymienionych czytałam tylko książkę pani Samanthy Young.
    Pozdrawiam i życzę Ci powodzenia w lutym!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kończę wynik z 7 książkami. Również miałam szczęście, bo trafiłam na bardzo dobre pozycje! Uwielbiam kiedy właśnie czytam dobre książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też super wynik, gratuluję :) Kto tego nie uwielbia :D

      Usuń
  4. Super wynik! :) I same świetne książki widzę <3
    Zaczytanego litego Ci życzę :)

    Pozdrawiam,
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń