26 lutego 2019

#3/19 Zapowiedzi książkowe marca.

Dzień dobry, znowu miesiąc mi uciekł nie wiadomo kiedy, a ja mam wrażenie że czas ucieka mi przez palce, który tracę :( Chyba mnie dopada depresja :D
W każdym razie zapraszam na przegląd zapowiedzi książkowych. Wybrałam tym razem 19 książek. Oczywiście to mój subiektywny wybór :)



Po kliknięciu w tytuł przeniesiecie się do opisu danej książki.


4 marca:

6 marca:

7 marca:

12 marca:



~~~~~





13 marca:


~~~~





19 marca:

20 marca:


~~~~




27 marca:

29 marca:



~~~~



Czekacie na którąś książkę z moich propozycji? :)




9 komentarzy:

  1. Znalazłam dla siebie kilka tytułów. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo kolejnych tomów z serii, będziemy musiały z koleżankami zakupić do biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, marzec to chyba miesiąc kontynuacji serii :D

      Usuń
  3. Wszystkie mnie bardzo ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie tylko 7 książek z czego dwie nie rpzeczytane!
    W sumie to dobry wynik mam na marzec.
    Najbardziej to mnie zawsze rozwala, jak widzę że mam komentarz od ciebie.
    Wiem wtedy, że będzie co czytać, bo lubisz pisać dłuuuugie te komentarze (i dobrze!) i wtedy siadam sobie jak król z kawą i zaczynam czytać twój komentarz u mnie :D
    I zawsze się świetnie przy tym bawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, więc masz miesiąc spokoju :D Nie licząc oczywiście premier zagranicznych :)
      Haha mam tendencję, że jak już zacznę pisać, to przepadam. Nagle mam bardzo dużo do napisania i wyrażenia co myślę :D Dopiero dodając komentarz czasami łapię się za głowę jaki elaborat wystukałam :D

      Usuń