28 marca 2019

#4/19 Zapowiedzi książkowe kwietnia.

Dzień dobry :) Wiem, że się powtarzam za każdym razem w poście z tego cyklu, ale do ciężkiej anielki KIEDY TEN MIESIĄC ZLECIAŁ?! :( Dopiero robiąc zestawienie premier, czy pisząc podsumowania miesiąca, uświadamiam sobie, że znów czas ucieka mi przez palce.. CZASIE ZWOLNIJ!
W kwietniu mam wrażenie, że wydawnictwa nieco zwolniły tempo i mam nadzieję, że to cisza przed burzą i w kolejnych miesiącach zarzucą nas lawiną nowości. Uwielbiam te momenty kiedy sprawdzam zapowiedzi wydawnictw a tam widzę tytuły, dzięki którym dzień staje się piękniejszy :)
Dziś zapraszam na 15 książek, które najbardziej zainteresowały mnie w kwietniu :)



Klikając w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.


3 kwietnia:



~~~~~



17 kwietnia:


~~~~~



24 kwietnia:




Widzicie coś dla siebie? Na jakie książki najbardziej czekacie? :)






4 komentarze:

  1. Czuję, że w kwietniu, mój portfel znów będzie płakał. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj tyle ciekawy nowości same perełeczki, a czasu brak...
    Pozdrawiam, ELi https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń