1 kwietnia 2019

#3/19 Podsumowanie książkowe marca.

  Dzień dobry, dziś jest jeden z dni w roku, którego bardzo nie lubię. Tak, chodzi o Prima Aprilis. Nie jestem sztywniarą i lubię żarty, ale w tym dniu niektórzy ludzie wpadają na tak durne i absurdalne pomysły byle tylko "kogoś wkręcić", że ręce opadają. Internet jest wręcz przesiąknięty dennymi wkrętami, które ani zabawne, ani fajne nie są. Oby ten dzień szybko zleciał.

   W marcu przeczytałam 7 książek - w tym krótki dodatek i owszem, mogło być lepiej bo znam swoje możliwości, ale i tak jestem bardzo zadowolona z wyniku. Tym bardziej, że w tym miesiącu trafiły mi się same dobre książki. Jeśli chodzi o ich opinie, to one się pojawią, ale podejrzewam że za jakiś czas, bo chciałabym najpierw opublikować te zaległe.





1. "Fighting Temptation" #1 - K.C. Lynn - 456s. - ocena: 8/10
2. "Mroczna miłość" #1 - T.M. Frazier - 344s. - ocena: 8/10
3. "Mroczne pożądanie" #1.5 - T.M. Frazier - 112s. - ocena: 7/10
4. "Pozwól się kochać" #3 - Abbi Glines - 368s. - ocena: 7/10
5. "Bang" #1 - E.K. Blair - 400s. - ocena: 9/10
6. "Echo" #2 - E.K. Blair - 334s. - ocena: 9/10
7. "Słodki drań" - Vi Keeland, Penelope Ward - 296s. - ocena: 8/10


Łącznie 2310 stron. Średnio 74 strony dziennie.



Najlepsza książka marca: "Bang" i "Echo" E.K. Blair
"Bang" i "Echo" rozwaliły mnie emocjonalnie. Wciąż jestem pod wrażeniem tego, jak bardzo autorka zabawiła się moimi uczuciami. Te książki są bardzo kontrowersyjne, są mocne, brutalne, odrażające i obrzydliwe, ale napisane w tak dobry sposób, że nie jestem w stanie tego opisać. Jest to mocny dark i z pewnością nie dla każdego. Ja polecam jak najbardziej, ale tylko dla ludzi o mocnych nerwach.




Najgorsza książka marca: brak





Jak wam się udał czytelniczo marzec? :)




10 komentarzy:

  1. Również uwielbiam 'Bang' i 'Echo'. Właśnie rozpoczęłam 'Hush' i mam nadzieję, że zakończenie będzie równie świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem już w połowie Hush i niestety póki jest jest nudno :( Same seksy..

      Usuń
  2. Gratuluję wyniku. Mnie udało się przeczytać 8 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój marzec to tyko dwie książki, liczę, że kwiecień wypadnie lepiej ;) Gratuluję wyniku!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wynik! Mnie się udało przeczytać 6 książek i Słodki drań jest jedną z nich. Bardzo mi się podobało, było zabawnie i uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku, myślę, że to fajny rezultat :D
    Pozdrawiam, Eli https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń