26 kwietnia 2019

#5/19 Zapowiedzi książkowe maja.

  Dzień dobry, u mnie za oknem w końcu zrobiło się słonecznie i może nawet poczytam na świeżym powietrzu - pierwszy raz w tym roku :) Co prawda zapowiadają burze, ale mam nadzieję, że uda mi się wykorzystać chociaż ze dwie godziny.
  Jako że do końca miesiąca zostało kilka dni, to przyszedł czas na książkowe zapowiedzi maja. Ostatnio mam wrażenie, że wydawnictwa się rozleniwiły i tak jak jakiś czas temu codziennie witali nas nową zapowiedzią, tak teraz w tym aspekcie wiele się nie dzieje. Czekam zatem na jakąś bombę, którą niedługo zrzucą i pochwalą się co ciekawego szykują na kolejne miesiące :)
  Na maj wybrałam 16 książek, które interesują mnie najbardziej, jednak nie ukrywam, że tylko dwóch nie mogę się doczekać. Mianowicie "To, co zakazane" oraz "Punk 57". Na resztę pozycji wielkiego parcia nie mam.
Zapraszam na mój subiektywny przegląd majowych nowości :)

Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.



8 maja:


15 maja:




~~~~~




25 maja:


~~~~





29 maja:



~~~~


Czekacie na coś szczególnego w maju? :)







4 komentarze:

  1. Belle Aurora, TIjan, Penelope Douglas - czekam na te trzy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chcę przeczytać "To, co zakazane" no i "The Darkest Star". Punk 57 już czytałam i niesamowicie mi się podobało. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "To, co zakazane" to w ogóle książka, którą wyczaiłam ze 2 lata temu, ale w życiu bym nie przypuszczała, że zostanie wydania. A tu taka niespodzianka <3 O w takim razie mam nadzieję, że Punk i mnie się spodoba :)

      Usuń