1 maja 2019

#4/19 Podsumowanie książkowe kwietnia.

  Dzień dobry, nadszedł czas na podsumowanie książkowe miesiąca. Kwiecień pod względem czytelniczym był dla mnie bardzo udany. Nie dość że przeczytałam 8 książek, więc więcej niż czytam przeciętnie, do tego każda mi się podobała! Jasne z dwoma czy trzema tytułami miałam pewne zgrzyty, ale w ogólnej ocenie wypadły dobrze. Cieszę się, że od dwóch miesięcy trafiam na dobre powieści i mam nadzieję, w kolejnych będzie podobnie :)
Zapraszam na przegląd :)





1. "Zostań ze mną" - K.A. Tucker - 440s. - ocena: 9/10
2. "Hush" #3 - E.K. Blair - 320s. - ocena: 7/10
3. "Ezekiel" #2 - Sara Ney - 424s. - ocena: 7/10
4. "Bez żalu" - Mia Sheridan - 352s. - ocena: 7/10
5. "Przeznaczenie Violet i Luke'a" #3 - Jessica Sorensen - 368s. - ocena: 9/10
6. "Śmiały podryw" #3 - Scarlett Cole - 352s. - ocena: 8/10
7. "Pokusa Erin" - Elizabeth O'Roark - 447s. - ocena: 9/10
8. "Przyszłość Violet i Luke'a" #4 - Jessica Sorensen - 237s. - ocena: 8/10


Łącznie 2940 stron. Średnio 98 stron dziennie.



Najlepsza książka kwietnia: -
W kwietniu aż 3 książki oceniłam na 9/10 czyli prawie maksymalnie. Nie jestem w stanie wybrać spośród nich najlepszej, dlatego też wszystkie zasługują na to miano. Mowa oczywiście o "Zostań ze mną", "Przeznaczenie Violet i Luke'a" oraz "Pokusa Erin". Bardzo je polecam!


Najgorsza książka kwietnia: -
Miałam to szczęście, że nie męczyłam żadnej powieści w tym miesiącu i oby taki stan utrzymał się przez kolejne.




~~~~


Jak wam się udał kwiecień pod względem czytelniczym? Co najlepszego czytaliście? :)








12 komentarzy:

  1. Świetny wynik :D Gratulacje!
    Pozdrawiam, Pola
    www.czytamytu.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaję się na "Zostań ze mną". Lubię pióro Tucker, więc liczę na pozytywne wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niej zadowolona, więc trzymam kciuki byś i ty była :)

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku. Mnie udało się przeczytać 7 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również gratuluję, super wynik :)

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku. U mnie z czasem jest baaardzo krucho i udało mi się ledwie dwie pozycje przeczytać w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze to powtarzam, więc i tym razem powtórzę - zawsze lepiej dwie książki, niż żadnej :) Także też jest dobrze :)

      Usuń
  5. Czytałam "Zostań ze mną" i jestem oczarowana. Taka piękna książka.
    Oczywiście czaję się od dawna na książki Sorensen, muszę w końcu je przeczytać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zostań ze mną" było fantastyczne :) Koniecznie zapoznaj się z Panią Sorensen :)

      Usuń
  6. "Zostań ze mną" faktycznie i mnie urzekła. Cudowna, przepiękna, zachwycająca. Większość z tych książek, które tutaj pokazujesz albo już za mną, albo w kolejne na mojej półce. Nie mogę się już doczekać. "Pokusy Erin".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie czytaj "Pokusę Erin"! Ja jestem zachwycona, więc trzymam kciuki byś i ty była :) Będę wypatrywać recenzji :)

      Usuń