27 lutego 2017

#3/17 Zapowiedzi Marca.

   Dzień Dobry, zapraszam na zapowiedzi książkowe marca. Ja wybrałam 11 książek, ale jak co miesiąc pewnie o kilku zapomniałam :).


Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.




1 Marca:
15 Marca:




20 Marca:

23 Marca:

27 Marca:

29 Marca:



    Ja osobiście najbardziej czekam na ''Nothing More'' (już od miesiąca mam zamówione, więc teraz tylko wytrzymać do premiery i drugiego tomu), czyli na opowieść o Landonie, którego można było już poznać w serii ''After''. ''O wiele więcej'' czyli kolejna książka Kim Holden musi być obowiązkowo na mojej półce. Do tej pory mam wszystkie wydane książki Pani Sorensen, więc ''Na zawsze razem. Ella i Micha'' też chciałabym mieć i w końcu zacząć czytać. Słyszałam jednak, że książki o Elli i Micha ma 5 (?) tomów i są średnie, więc może ze dwie pierwsze przeczytam i zobaczę, jak z kolejnymi będzie. ''Love me Never'' czyli ''Lovely Vicious'' mam już za sobą od ponad roku. Nie pamiętam wiele, ale pamiętam, że bardzo mi się podobała ta seria. Jestem ciekawa, jak odbiorę ją tym razem, bo mam zamiar przeczytać ponownie. Jeśli ktoś by chciał, recenzje każdego tomu możecie znaleźć na blogu. ''Zły Romeo'' to kolejna książka, której jestem bardzo ciekawa. Natomiast nie wiem czy ''Piękny'' kiedykolwiek doczeka się przeze mnie przeczytania. Czytałam tom pierwszy i była to porażka. Nie skreśliłam jeszcze autorek, bo chcę się przekonać jak z kolejnymi tomami, dlatego też ta książka się tu znalazła. Vi Keeland muszę w końcu poznać a sportowcy to moje klimaty :D. ''Fatalna lista'' i ''Zakazane życzenie'' bardzo mnie zaciekawiły. Powieść Cassandry Claire dołączy do planów zaraz obok ''Darów Anioła'' i ''Diabelskich maszyn''. Jeszcze nic nie czytałam, ale ciągle gdzieś mi się one przewijają, więc w końcu muszę sprawdzić o co ten szum.




   Postanowiłam w tym miesiącu napisać kilka słów odnoście tych książek. Nigdy tego nie robię i w sumie nie wiem czy się sprawdzi, dlatego dajcie znać jeśli chcielibyście, abym co miesiąc dodała coś od siebie, czy jednak mam zostać przy pierwotnej formie z samymi premierami? :)



Na co zaczekacie w marcu? :)


10 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię jak ktoś dodaje od siebie parę słów na temat książek ;) Z tych propozycji czekam na "Zły Romeo", a poza tym to na "Gniew i świt" i chyba tyle. Jasne- jest dużo książek, które mnie interesują, ale wolę poczekać aż moje nastawienie co do nich zmieni się na "chcę przeczytać" ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też pewnie dojdzie jeszcze kilka tytułów znając życie :D.

      Usuń
  2. Wiele ciekawych premier nas czeka teraz. Sama na kilka mam ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to prawda, od początku roku same świetne książki się pojawiają :)

      Usuń
  3. "Piękny" z pewnością nie - pierwszy tom z tej serii ogromnie mnie wynudził i pani Lauren już podziękuję. Aczkolwiek z chęcią sięgnę po "O wiele więcej" i "Zakazane życzenie".
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ''Piękny drań'' też wynudził strasznie, ale obiecałam sobie dać jeszcze szansę autorce, może będzie lepiej, jak nie to seria idzie w zapomnienie.

      Usuń
    2. Dla mnie znośna była część trzecia (bo było najmniej scen erotycznych).
      http://dziewczynaopapierowymsercu.blogspot.com/

      Usuń
    3. Do trzeciej to jeszcze daleko, nawet nie wiem czy po dwójce nie wywalę tych autorek z mojej listy :D

      Usuń
  4. Wszystko! :D
    No dobra, może nie wszystko. Todd, Keeland i Wolf mnie nie ciekawią. ;)
    Fatalną listę polecam ;)

    OdpowiedzUsuń