1 lutego 2017

#1/17 Podsumowanie Stycznia.

   Dzień dobry, zapraszam na pierwsze podsumowanie miesiąca w nowym roku :). Nie mam pojęcia jakim cudem już styczeń minął.
W styczniu udało mi się przeczytać 11 książek i naprawdę jestem zadowolona z wyniku. Książki pochłaniam jednym tchem i to szczególnie na początku miesiąca.



1. ''Powietrze, którym oddycha'' tom I - Brittainy C. Cherry - 400
ocena: 5/10




2. ''Playing Patience'' - Tabatha Vargo - 352
ocena: 8/10




3. ''Co mnie zmieniło na zawsze'' - Amber Smith - 390
ocena: 10/10





4. ''I see you'' - Ker Dukey & D.H. Sidebottom - 282
ocena: 8/10




5. ''Do szaleństwa'' tom I - Cherrie Lynn - 304
ocena: 7/10




6. ''Oddychaj mną'' tom I - Abbi Glines - 367
ocena: 5/10






7. ''Undeniably you'' - Jewel E. Ann - 465
ocena: 9/10




8. ''Chłopak na zastępstwo'' - Kasie West - 400 
ocena: 9/10 (recenzja wkrótce)




9. ''Nie dajesz mi spać'' tom I - Alice Clayton - 400
ocena: 7/10 (recenzja wkrótce)






10. ''Falling Away'' tom III - Penelope Douglas - 432
ocena: 8/10






11. ''Moje życie obok'' - Huntley Fitzpatrick - 450
ocena: 6/10 (recenzja wkrótce)










Łącznie: 4242 stron! Średnio 136 stron dziennie.




Czytaliście któreś z tych książek? Jak wam się podobały? :)









4 komentarze:

  1. Oddychaj mną - też przeczytałam w styczniu, ale jeszcze nie robiłam publikacji recenzji. Przeczytałaś jedną książkę więcej niż ja - udany miałaś styczeń pod względem czytelniczym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak odebrałaś "Oddychaj mną", bo dla mnie to niewypał :(. E no to jak przeczytałaś jedną książkę mniej to też miałaś świetny miesiąc :)

      Usuń
  2. Ja zawsze święty wynik :) "Oddychaj mną" sobie odpuściłam, bo nie spodobał mi się opis i zaczęłam tą serię od tomu drugiego. Strasznie nierówny jest ten cykl. Tom 3 był świetny, a czwarty okropny :/
    Powodzenia w lutym! ❤
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Ja słyszałam, że drugi tom jest spoko i trzeci świetny. Aż się boje czytać, bo nie wiem czego się spodziewać.
      Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń