25 lutego 2018

#3/18 Zapowiedzi książkowe marca.

   Cześć, zwykle pod koniec miesiąca post z zapowiedziami mam już przygotowany, dzięki czemu nie muszę się martwić czy coś dodam. W tym tygodniu jednak mój tydzień był tak zabiegany, że całkowicie zgubiłam rytm dnia. Wracam już jednak do żywych :D (mam nadzieję) i zapraszam na zapowiedzi książkowe marca. Wybrałam 14 książek :) Cóż, wydawnictwa nie zwalniają tempa - ja nie narzekam!


Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.



2 marca:

7 marca:

  Whitney G. uwielbiam za jej "Sincerely, Carter" (Kobiece wydajcie to jak najszybciej!), ale również za "Turbulencję". Zatem książki autorki biorę w ciemno i nie mogę doczekać się jej kolejnej serii. 
  Znając Filię to "Domek na drzewie" będzie jakimś wyciskaczem łez, ale również jestem jej bardzo ciekawa :).




14 marca:

  "Weteran" to książka, którą mam okazję recenzować i nie mogę się doczekać aż do mnie dotrze. Wiem, że warto czekać, gdyż dawno temu ją czytałam i nie mogę doczekać się, by znów przeżyć tę historię. Okładka również przyciąga wzrok. "Papierowa księżniczka" przede wszystkim również ma przepiękną okładkę <3 Wiem, że wiele osób podchodzi do niej sceptycznie, ze względu na recenzję Bestselerek, jednak ja jestem zachęcona by przeczytać tę książkę. "Intryga" - kolejna pozycja z piękną okładką, ale również opis brzmi intrygująco. Pierwszy tom "Alabama Summer" oceniłam na 5/10, więc bardzo przeciętnie, jednak nie zniechęcił mnie do poznania kolejnych części, szczególnie że każdy tom opowiada o innej parze. A jeśli chodzi o "Nauczyciela tańca", to wiele dobrego czytałam o książkach autorki, więc jestem chętna by w końcu poznać jej twórczość.




16 marca:

  Książki Vi Keeland może nie są jakoś specjalnie wybitne, jednak ja bardzo lubię styl autorki, więc z przyjemnością przeczytam powyższą. Z serii "Sexy Bastard" czytałam tylko pierwszy tom i również nie był zbyt wybitny, ale przyjemny i chcę kontynuować serię. Co do "Małżeńskiej gry", to niby mnie intryguje, ale myślę, że zaczekam najpierw na opinie innych i dopiero zdecyduję.




21 marca:

28 marca:
30 marca:

   Pierwszą książkę wydaną w Polsce Jessici Park, czyli "To skomplikowane, Julie" mam na półce, ale jeszcze nie przeczytaną. Mimo to chętnie zaopatrzę się w jej kolejną pozycję. Mam co do niej dobre przeczucie. "Dziesięć poniżej zera" chcę na już! Podobnie jak "Weterana", czytałam dawno temu i wiem, że warto po nią sięgnąć. Nie mogę się doczekać, by przeczytać ją ponownie. Do książek Laurelin Paige mam pewien dystans, bo raz mi się podobają, by potem mnie zawieść. Jak na razie "Twardziela" chcę przeczytać, ale zobaczymy po premierze, czy mi się nie odmieni.


Jak widać Wydawnictwo Kobiece dominuje w moim zestawieniu, ale jeśli mam być szczera, to najbardziej czekam na pozycje od Wydawnictwa NieZwykłego :)



Napiszcie koniecznie na co wy czekacie w marcu :)







25 komentarzy:

  1. Na większość z tych książek czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobiece dominuje, bo wydają dobre książki, co tu więcej mówić :D ja najbardziej czekam na trzeci tom Krainy Martwej Ziemi Jacka Łukawskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wydawnictwo Kobiece :) czekam na serię "Domniemanie niewinności". Szkoda tylko, że to są takie krótkie tomiki :( Moją uwagę przykuło również "Dziesięć poniżej zera". To może być ciekawe.

    Serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ubolewam nad tym :( "Dziesięć poniżej zera" jest genialna <3

      Usuń
  4. Nie podam ci konkretnych tytułów, które mnie zainteresowały bo to praktycznie wszystkie są :D Ja to jeszcze ze stycznia nie nadrobiłam premier :/ Ale pocieszam się tym, że za trzy miesiące jak już skończę szkołę to będę tylko czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o nadrabianie to ja też mam ogromne zaległości, ale co miesiąc z uśmiechem witam nowe premiery :D

      Usuń
  5. TYLE KSIĄŻEK! W końcu naprawdę dobrych! Na 100% czytam Whitney G., Domek na drzewie, Małżeńska gra, 180 sekund i Dziesięć poniżej zera. Starą mnie kusiłby Nauczyciel Tańca, ale już się zawiodłam na autorce, więc raczej nie. :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo :( Ja jeszcze nie czytałam żadnej książki autorki i muszę to nadrobić :)

      Usuń
  6. Ostatnio czytałam książkę Whitney G. więc nie ukrywam, że z chęcią sięgnę po te dwie książki jej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze wszystkie mnie ciekawią, ale najbardziej to "Domek na drzewie" oraz " NAuczyciel Tańca" hm... musze je mieć :D
    "Papierowa księżniczka" jest cudowna :D

    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej czekam na Testament (ah ta Chyłka), na nowe powieści Whitney G., Bez pożegnania i lekko zainteresowały mnie Małżeńska Gra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od Mroza trzymam się z daleka. Za dużo go wszędzie :D

      Usuń
  9. Najbardziej czekam na "Dziesięć poniżej zera". Jak tylko przeczytałam opis, to przepadłam i nie mogę się doczekać, kiedy w końcu po nią sięgnę. Poza tym ciekawi mnie "Papierowa księżniczka".
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, "Dziesięć poniżej zera" czytałam dawno temu i polecam bardzo mocno <3

      Usuń
  10. W Twoim zestawieniu jest wiele książek na które sama czekam :) Jestem bardzo ciekawa ,,Nauczyciela tańca", bo zapowiada się dobry romans :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie znam stylu autorki, ale również mnie ciekawi :)

      Usuń
  11. Od początku roku pojawiło się na półkach już sporo niezłych pozycji i mamy nadzieję, że takie tempo uda się utrzymać przez cały czas! :) Świetne zestawienie, polecamy szczególnie "Oskarżyciela" i "Niewinną" - książki, które po prostu trzeba przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam autorkę, więc i te książki z pewnością przeczytam :)

      Usuń