1 sierpnia 2019

#7/19 Podsumowanie książkowe czerwca i lipca

Dzień dobry, zapraszam dziś na łączone podsumowanie książkowe dwóch miesięcy. W czerwcu jakoś nie udało mi się tego zrobić i pomyślałam, że przełożę je na kolejny miesiąc. Tym razem postawiłam też na nieco inną formę podsumowania, ale coś mi ciągle nie gra. Może to czas całkiem z tego zrezygnować? W każdym razie zarówno czerwiec jak i lipiec uważam za udane pod względem czytania, choć oczywiście zawsze mogło być lepiej. Moje opinie każdej z książek pojawią się za jakiś czas :)


Zapraszam na przegląd :)



Czerwiec



1.

"Błąd" Elle Kennedy
Cykl: Off-Campus (tom 2)
Liczba stron: 375
Moja ocena: 8/10





2.

"Milioner i bogini" Vi Keeland & Penelope Ward
Liczba stron: 280
Moja opinia: 6/5 / 10






3.


"Punk 57" Penelope Douglas
Liczba stron: 396
Moja ocena: 8/10





4.

"To, co zakazane" Tabitha Suzuma
Liczba stron: 376
Moja ocena: 10/10






5.

"Z dala od świateł" Samantha Young
Cykl: Play On (tom 2)
Liczba stron: 400
Moja ocena: 8/10







Łącznie 1827 przeczytanych stron. Średnio 60 stron dziennie.



Najlepsza książka czerwca: "To, co zakazane" Tabitha Suzuma








Lipiec





1.

"Walcząc z cieniami" Aly Martinez
Cykl: On the Ropes (tom 2)
Liczba stron: 306
Moja ocena: 8/10





2.

"Zbrodnie prawie doskonałe" Iza Michalewicz
Liczba stron: 384
Moja ocena: 7/10






3.

"Save Me" Mona Kasten
Cykl: Maxton Hall (tom 1)
Liczba stron: 384
Moja ocena: 8/10





4.

"Save You" Mona Kasten
Cykl: Maxton Hall (tom 2)
Liczba stron: 400
Moja ocena: 8/10





5.

"Save Us" Mona Kasten
Cykl: Maxton Hall (tom 3)
Liczba stron: 380
Moja ocena: 7/10





6.

"Cena pocałunku" Linda Kage
Cykl: Forbidden Man (tom 1)
Liczba stron: 332
Moja ocena: 9/10







Łącznie 2186 przeczytanych stron. Średnio 70 stron dziennie.



Najlepsza książka lipca: "Cena pocałunku" Linda Kage






Jak u was wyglądał lipiec? :)





3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe książki za Tobą. Z tych, które prezentujesz w lipcu czytałam Walcząc z cieniami i bardzo mi się podobała ta książka, a ogólnie udało mi się przeczytać 7 książek. Bardzo chciałabym przeczytać książkę To co zakazane. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wymienionych czytałam tylko „Błąd" i to dość dawno, bo jakoś po premierze... Liczyłam na coś na poziomie "Układu", ale odniosłam wrażenie, że autorce nie udało się dosięgnąć poprzeczki. Tak samo z „Podbojem", niestety :/ Nie mówię, że były to złe lektury – czytałam wiele gorszych, słabszych książek, dlatego nie narzekam... chociaż szkoda, że to nie było już to samo, co w pierwszym tomie ;)
    Reszty książek nie znam, nawet nie mam ich w planach, bo jakoś nieszczególnie mnie zainteresowały.

    A jeśli idzie o mój lipiec... nawet nie wiem ile książek przeczytałam :P Nie liczyłam i chyba będę musiała zrobić z tym jakiś porządek ;)

    Pozdrawiam cieplutko <3
    Książki Bez Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie punk57 totalnie rozczarował - aż dziw bo Birthday Girl uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń