1 grudnia 2017

#11/17 Podsumowanie listopada.

Dzień dobry, zapraszam dziś na podsumowanie czytelnicze listopada, w którym udało mi się przeczytać 6 książek. W sumie nawet jestem zadowolona z wyniku, ale mam nadzieję, że grudzień będzie lepszy :)





1. "Terapia" - Kathryn Perez - 484
ocena: 9/10







2. "Dziewczyna mojego brata" tom 1 - K. A. Linde - 300
ocena: 5/10








3. "Wszystkie jasne miejsca" - Jennifer Niven - 424
ocena: 7/10








4. "Stinger. Żądło namiętności" - Mia Sheridan - 430
ocena: 8/10








5. "Rebel" tom 1 - Elle Casey - 289
ocena: 7/10







6. "Listy do utraconej" Brigid Kemmerer - 400
ocena: 9/10










Łącznie 2327 stron. Średnio 77 stron dziennie.


Najlepsza książka listopada: "Terapia" Kathryn Perez / "Listy do utraconej" Brigid Kemmerer
Najgorsza książka listopada: "Dziewczyna mojego brata" K.A. Linde




Ile wam udało się przeczytać w listopadzie? Jesteście zadowoleni z wyniku? :)




18 komentarzy:

  1. Przeczytałam 6 albo 7 książek, jeszcze nie podliczyłam :D A każda z nich mnie zaskoczyła i nie żałuję lektury ;) Udanego grudnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam chyba 6 książek i kilka książek z literatury dziecięcej. Chciałam przeczytać trochę więcej, ale dwie z tych książek miały po ok. 800 stron i dlatego taki wynik. Liczę na to, że w grudniu przeczytam troszkę więcej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super wynik, szczególnie że przeczytałaś dwa wielkie tomiska :)

      Usuń
  3. Może i 6 ale jakie ciekawe tytuły. oby grudzień był dla ciebie owocniejszy i bardziej satysfakcjonujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również przeczytam 6 książek.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jestem ciekawa Twojego zdania o Stingerze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również pokochałam "Listy do utraconej" i zgadzam się z Twoją oceną! Przede mną jednak "Terapia" której - jak widzę - nie mogę sobie odpuścić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam "Terapię", jeszcze się chyba nie spotkałam z negatywną opinią :)

      Usuń
  7. Przeładowanie zadań w pracy, więc tylko 3 książki - ale i tak lepiej niż w miesiącu poprzednim. Liczę na lepszy grudzień :D
    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  8. Listy do utraconej i Terapia za mna :) Bardzo mi się pdoobały. Reszty nie czytalam.
    Moje podsumowanie się robi i naliczylam już 15 ksiązek skończonych w listopadzie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nawet nie mam czasu robić podsumowań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapisuję i tak każdą książkę zaraz po jej zakończeniu, więc taki post zajmuje mi góra 15 minut :)

      Usuń
  10. Listopad byl dla mnie ok - 5, 5 książek.
    Bardzo mnie zachęcilas do Terapii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :) "Terapię" polecam z całego serca. Piękna historia złamanej dziewczyny.

      Usuń