27 grudnia 2016

#1/17 Premiery Stycznia.

   Dzień Dobry, witam ostatni raz w 2016 roku z premierami. Nowy rok zawsze oznacza nowe książki. Pamiętam, że w ubiegłym roku nie mogłam się doczekać stycznia pod względem premier i w tym nie jest inaczej. Zapowiedzi są kuszące  i nie mogę się doczekać, aż niektóre z tych książek przeczytam.
Zapraszam więc na 18 zapowiedzi, które wybrałam.


Po kliknięciu w tytuł, przeniesiecie się do opisu danej książki.



5 stycznia:

10 stycznia:




11 stycznia:




12 stycznia:




18 stycznia:

19 stycznia:

25 stycznia:

26 stycznia:



A wy czego nie możecie się doczekać w styczniu? :)





8 komentarzy:

  1. Z takich obowiązkowych to na pewno nowa Kasie West i Jennifer L. Armentrout oraz trzeci tom "Endgame", którego tutaj nie ma, ale ja niesamowicie mocno oczekuję <3 Poza tym interesuje mnie też Emma Chase, Alice Clayton oraz Amy Harmon- chociaż w przypadku tej drugiej odtrąca mnie okładka, które już została użyta w "Układzie" Elle Kennedy, a nie lubię takiego dublowania, ale cóż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie zauważyłam tą samą okładkę, ale jak zawsze mi również to lekko przeszkadza, tak w tym przypadku nie zwracam na to uwagi :)

      Usuń
  2. W sumie to chcę wszystko, no może oprócz tych z Ambera, Fisher i Anderws. Jakoś nie ciągnie mnie do nich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Making faces" oraz "Ogień, który ich spala" - te dwie muszę przeczytać jak najszybciej :D
    Poza tym kiedyś się skuszę na "P.S. I like You" oraz "To, co najważniejsze" :)
    No i jeszcze te orzeszki Clayton mnie ciekawią ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ''Making faces'' mnie też bardzo ciekawi i to pozycja obowiązkowa. Samantha Young to jedna z moich ulubionych autorek, więc też koniecznie przeczytam. Co do Alice Clayton to nie znam jeszcze jej twórczości, ale zaciekawiła mnie ta książka :).

      Usuń
  4. Wiecie moze kiedy bedzie druga i trzecia część po polsku hudson vslley ?

    OdpowiedzUsuń