22 grudnia 2016

''Już zawsze razem'' XI - Abbi Glines




Tytuł: Już zawsze razem
Tytuł oryginalny: When You're Back
Autor: Abbi Glines
Cykl: Rosematy Beach (tom 11)
Wydawnictwo: Pascal
Liczba stron: 336
Moja ocena: 6/10



Miłość na przekór całemu światu Reese jest nareszcie szczęśliwa! Nie dość, że odnalazła rodzinę, o której istnieniu nie wiedziała, to ma przy sobie mężczyznę swoich marzeń - Mase`a. To prawdziwy książę z bajki - troskliwy, uroczy i niesamowicie przystojny. Tak, teraz wszystko zaczyna się układać. Gdy Reese odwiedza nową rodzinę w Chicago, Mase spędza ten czas ze swoją "kuzynką" Aidą. Chociaż nie są spokrewnieni, wychowywali się niemal jak rodzeństwo. Kiedy Reese wraca, zauważa, że dziewczyna manipuluje jej ukochanym. I chociaż Mase niczego nie podejrzewa, Reese wie, że Aida nie kocha go tak, jak przystało kuzynce..



źródło opisu: pascal.pl



   Jeśli czytaliście moją recenzje pierwszego tomu o losach Reese i Mase'a (jeśli nie to zapraszam), to wiecie, że to nie była zbyt dobra część. Chociaż powinnam powiedzieć, że była taka jak wszystkie a co za tym idzie - już nudna. Jako, że mam w zwyczaju czytać serie (o tych samych bohaterach) pod rząd, tak też z oporem zrobiłam tym razem. Czemu z oporem? Bo wiedziałam czego się spodziewać i niestety nie myliłam się. 

   Kompletnie nie wiem czemu ta historia jest rozbita na dwa tomy. Dlaczego autorka tak bardzo stara się to przedłużać, skoro i tak niczym nie zaskakuje. Powtórzę się, bo pisałam to ostatnim razem, ale ta część jest pisana pod fanów. Zwyczajnie jest nie potrzeba, wprowadza niepotrzebny chaos, no i tym bardziej że wcześniejsza skończyła się w takim momencie, który można by uznać za zakończenie historii Reese i Mase'a.

  To na czym ta część się skupia, to kuzynka Mase'a - Aida. A przynajmniej tak by mogło się wydawać, bo tak szczerze to za bardzo i tak nie namieszała. Była bo była, czuła co czuła i właściwie tyle. Historia z ojcem Reese - co za wymysł autorki. Wielce odnaleziony, któremu bohaterka od razu się zwierza. A w pierwszej części tak często było podkreślane, że nikomu nie ufa. Dlaczego więc tak szybko zrobiła to z nim. I co ten koleś, w mafii jest czy gangu?

   ''Już zawsze razem'' zrobiła mi z mózgu papkę. Albo była faktycznie tak dziwna i dłużąca się, albo ja jestem tak bardzo już zmęczona tą serią. Dlatego przed kolejną częścią zrobię sobie całkiem długą przerwę, a kto wie może potem inaczej na nią spojrzę.

   Przy tej części za wiele się nawet nie rozpisuję, bo obawiam się, że mogę streścić fabułę. Nie jest to dopełnienie ''Jeszcze się spotkamy'', a po prostu ciąg dalszy, ale jak bardzo lubicie tę serię i nie męczycie się nią, to przeczytajcie. Myślę, że gdybym ja poczekała a nie od razu brała się za nią, inaczej pewnie bym na nią spojrzała.




Cykl Rosemary Beach:
1. Za daleko. Tom 1 - O krok za daleko (Blair i Rush)
2. Za daleko. Tom 2 - Spróbujmy jeszcze raz (Blair i Rush)
3. Za daleko. Tom 3 - Zacznijmy od nowa (Blair i Rush)
4. Za daleko. Tom 4 - Jesteś za daleko (Blair i Rush - perspektywa Rush'a)
5. Perfection. Tom 1 - Przypadkowe szczęście (Della i Woods)
6. Perfection. Tom 2 - Odzyskane szczęście (Della i Woods)
7. Chance. Tom 1 - Grając w miłość (Harlow i Grant)
8. Chance. Tom 2 - Daj nam ostatnią szansę (Harlow i Grant)
9. Byłaś moja (Beth i Tripp)
10. Jeszcze się spotkamy (Reese i Mase)
11. Już zawsze razem (Reese i Mase)
12. Nie pozwól mi odejść (Captain i Rose)
13. Dla ciebie płonę (Nan)


4 komentarze:

  1. Praktycznie codziennie napotykam się gdzieś na recenzję książek tej autorki, więc chyba będę musiała kiedyś w końcu sięgnąć po jakąś jej powieść, zwłaszcza, że jej historie wydają się trafiać w moje klimaty. Mam nadzieję, że uda mi się to zrobić w przyszłym roku ;)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wesołych świąt ^^
    Książki bez tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pierwszy tom ;D. Chociaż mi się podobają te książki, ale kiedy czyta się prawie od razu one po prostu męczą i wydają się takie same. Pewnie gdybym czytała za pół roku czy rok to moja ocena byłaby większa ;)

      Usuń
  2. Co dziwne, nigdy nie słyszałam o tej autorce, ani o teej długaśnej serii.
    Jednak w ogóle mnie nie intryguje, ani fabuła, ani nawet okładki (ten element często ratuje ksiązki w moich oczach xD), także podziękuję :)
    Póki co, mam co czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Wow ja to ciągle gdzieś widzę te książki.

      Usuń