16 grudnia 2016

Christmas Songs Book Tag ;)




Hej, do świąt jeszcze tydzień, ale pomyślałam, że ogólnie grudzień jest dobry na świąteczny tag. Jako, że muzyka w moim życiu jest na tym samym miejscu co książki, postanowiłam zrobić Christmas Songs Book Tag.
Niestety nie znalazłam autora tagu, ale mam nadzieję, że nie obrazi się jeśli i ja się pobawię w tym roku ;). Jeśli chodzi o piosenki to oczywiście jest milion wersji każdej z nich, ale ja wybrałam te, które słucham sama, bądź które najbardziej mi się podobają ;).
A więc zaczynajmy.


1. "You're Mean One Mr. Grinch" - czarny charakter, o którym nigdy nie zapomnisz


Pierwsze pytanie a ja już nie mam odpowiedzi ;D. Zazwyczaj czarny charakter kojarzy się z książkami fantastycznymi a jak wiecie (albo nie) ja nie wiele takich czytam - mimo że mam naprawdę długą listę takich książek do przeczytania. Dlatego stawiam sobie wyzwanie na przyszły rok, aby przeczytać więcej fantasy i wtedy odpowiem na to pytanie ;D.



2. "All I Want For Christmas Is You" - książka, którą chciałbyś zobaczyć pod choinką.


No dobra, mogłabym teraz wypisać listę ok. 400 książek, które chcę mieć i pewnie większość książkoholików ma podobnie. Ciężko wybrać zatem jedną, ale powiedzmy, że chciałabym serię Harrego Pottera w tych pięknych nowych okładkach. Dacie wiarę, że ja nigdy nie miałam swoich egzemplarzy? I mimo, że jest tyle książek, których nie czytałam, to jednak chciałabym w końcu dumnie postawić na półce Harrego ;).



3. "Rudolph the Red Nose Reinder" - bohater, który przezwyciężył wszystkie przeszkody i uwierzył w siebie.


W książkach, które czytam to co drugi bohater tu pasuje ;D. Przykładowo bohaterzy z serii ''Rosemary Beach'' Abbi Glines. Tak zdecydowanie w każdej części bohaterem jest ktoś, kto walczy, aż w końcu wierzy w siebie.


4. "Santa Claus is Coming to Town":


a) Jaki bohater będzie na szczycie listy po rózgę?
Eden z cyku ''Dimily'' Estelle Maskame. Za to co zrobiła Deanowi w drugiej części. Nie akceptuje takiego zachowania, dlatego bohaterka otrzymuje wielką rózgę!

b) Jaki bohater najbardziej zasługuję na prezent?
Dominik z ''Jak powietrze'' Agaty Czykierdy-Grabowskiej. Bo czemu nie? Myślę, że zasłużył.



5. "Frosty the Snowman" - książka, która sprawia, że się rozpływasz.


Bardziej to ja się rozpływam nad bohaterami ;D. Szczerze mówiąc nie mam odpowiedzi na to pytanie. Może w takim razie wy mi napiszcie nad jaką książką się rozpływacie? ;)



6. "Feliz Navidad" - książka, której akcja rozgrywa się w innym państwie, niż w tym w którym obecnie mieszkasz.


Każda ;D. Nie wiele czytam książek Polskich autorów - a to tam zwykle tylko można znaleźć akcję rozgrywającą się w Polsce. Tak więc mogę podać obojętnie jaki przykład, więc może ''November 9'', którą niedawno miałam okazję czytać.



7. "It's the Most Wonderful Time in Year" - książka, którą czytasz w celu wprowadzenia się w świąteczny klimat.


Właściwie to nie czytam typowo świątecznych książek. W świąteczny klimat wprowadzają mnie piosenki. Aczkolwiek w grudniu miałam zacząć w końcu czytać zbiór opowiadań ''Podaruj mi miłość''. Jeszcze nie zaczęłam, ale chcę to zrobić jeszcze przed świętami.



8. "Sleigh Ride" - 3 bohaterów, z którymi spędziłbyś święta.


Kolejny ciężki wybór, a zarazem łatwy, bo jest mnóstwo bohaterów, których uwielbiam i z którymi chciałabym spędzić święta. A więc pierwszy bohater to Gus z ''Gusa'' Kim Holden. Chciałabym, aby przeniósł swoją rodzinną świąteczną tradycję do mojego domu. Kolejna postać to Zander z cyku ''Driven'' K. Bromberg. Mimo, że to bohater z dalszego planu, to chciałabym go przygarnąć w święta i ofiarować ciepło i spokój. Oraz Bena z ''November 9'' Colleen Hoover - bo jestem w nim bezgranicznie zakochana ;D.


9. "Baby it's Cold Outside" - książka, którą byś podpalił, żeby się rozgrzać.


Nie powinnam palić żadnej książki, ale będę wredna i spalę ''Pięknego Drania'' Chrstiny Lauren. Nawet nie chce mi się pisać ponownie jak się przy niej męczyłam.



10. "Do you hear what I hear? - książka, którą musi przeczytać każdy.


Chciałabym napisać, że ''Gus'', ale żeby nie być monotematyczną napiszę, że ''Sprawy do zapomnienia'' Courtney C. Stevens. Pewnie powinnam podać jakiś klasyk, ale coś świątecznego, ale co mi tam. Ja byłam tą książką zauroczona i chciałabym, aby miała większy rozgłos.




A wy jakbyście odpowiedzieli na poszczególne pytania? ;)



3 komentarze:

  1. A właśnie po wczoraj chodził mi po głowie pomysł związany z tagiem ze świątecznymi piosenkami oraz książkami! Właśnie rozwiązałaś mój problem, nie wiedziałam, że taki istnieje. Ale poważnym niedopatrzeniem jest brak Last Christmas, Boże Narodzenie bez tej piosenki nie ma prawa bytu ;) Och, ja też chciałabym dostać Harry'ego Pottera w tych pięknych, nowych okładkach! Rozumiem Eden i jej miłość do Tylera, ale w ogóle nie myślała o Deanie, mimo że był jej chłopakiem, nawet Tyler bardziej martwił się o uczucia chłopaka niż Eden! To było absolutnie nie do przyjęcia, nieważne, jak autorka próbowała to wytłumaczyć, takich świństw się nie robi. Muszę się w końcu zabrać za Gusa (kocham Promyczka i boję się, co znajdę w środku! Ta powieść chyba już doszczętnie mnie zniszczy) oraz November 9.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe też szukałam coś muzycznego ;D. Ktoś w końcu ma takie zdanie jak ja co do Eden. Ja niestety nie mogłam do samego końca o tym zapomnieć, dlatego dla mnie ta bohaterka jest jedną z najgorszych. Koniecznie bierz się za Gusa! Mnie podobała się dużo bardziej od Promyczka, więc jeśli Promyczka kochasz, Gusa też powinnaś ;). November 9 też było dobrze, ale czegoś mi tam zabrakło.

      Usuń
  2. "Piękny drań" też mnie niemiłosiernie wymęczył. Strasznie nudna książka, w której nic się nie działo.
    Gus najlepsza postać w dylogii Holden :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń