29 grudnia 2016

17 książek, które chcę przeczytać w 2017 roku.

   Hej, często pod koniec roku przewijają się posty o książkach, które mamy zamiar przeczytać w kolejnym roku. Tym razem postanowiłam zrobić coś podobnego, z tym wyjątkiem, że nagięłam trochę zasady :D. Mianowicie czasami jako jedną książkę uznam serię - oczywiście w niektórych przypadkach chciałabym ją chociaż zacząć, ale fajnie byłoby przeczytać całość. Wybrałam tylko te książki, które są wydane w Polsce. Jeśli chcecie mogę stworzyć też taki post z zagranicznymi książkami, które chcę przeczytać.
Zatem zapraszam do zapoznania się z 17 książkami, które chcę przeczytać w 2017 roku.
Kolejność przypadkowa.


1. Na pierwszy ogień coś z mojej biblioteczki (oczywiście chciałabym wszystkie z biblioteczki przeczytać, ale sami wiecie jak to jest :D). Mara Dyer. Musicie mi wierzyć, że robiłam kilka podejść do tej trylogii, nawet nosiłam do pracy, a i tak w końcu czytałam coś na czytniku. Chcę w końcu zapoznać się z tymi książkami, tym bardziej, że już tak długo je posiadam.




~~~


2. Kolejne pozycje z mojej biblioteczki, czyli klasyki. Nie wiem czy dwie, ale mam nadzieję na chociaż jedną.




~~~


3. Co prawda nie było jeszcze premiery, ale to pozycja obowiązkowa. Po fenomenalnym Promyczku i Gusie, wszystko co wyjdzie z pod pióra tej autorki muszę przeczytać.





~~~


4. ''Raze'' czyli powieść dla dorosłych. Autorkę znam z jej innej książki i bardzo polubiłam jej styl, więc ''Raze'' również jest pozycją obowiązkową.




~~~


5. ''Plaga samobójców'' przyszła mi na myśl dopiero pisząc ten post, chociaż miałam ją w planach. Szczerze mówiąc aż tak mnie do niej nie ciągnie, ale mimo to chciałabym przeczytać wraz z pozostałymi częściami.




~~~


6. Podobno zabawna seria ''Nie dajesz mi spać''. W prawdzie nie wiem czego się spodziewać, ale mam nadzieję, że w przyszłym roku będę sięgać również po te zabawne historie a nie same dramaty :D.




~~~


7. Oprócz książek Agnieszki Lingas-Łoniewskiej (które również chciałabym przeczytać), chciałabym sięgnąć po inną Polską autorkę Patrycję Gryciuk. Słyszałam sporo pozytywnych opinii na temat tej książki.




~~~


8. Gayle Forman to kolejna autorka, po której książki w końcu muszę się zabrać. Nie wiem jeszcze czy zacznę od ''Ten jeden dzień'', czy od innej, ale wyznaczam sobie za cel jej książki.




~~~


9. Kryminał czy sensacja? Nie wiem i dopiero od jakiegoś miesiąca naszła mnie ochota na tę książkę.




~~~


10. Tak dobrze widzicie :D. W 2017 roku chcę zabrać się za Harrego. Chciałabym też skompletować całą serię w nowych okładkach, ale szczerze mówiąc nie wiem czy mi się uda.

~~~


11. ''Odkąd cię nie ma'' stoi na mojej półce już chyba prawie rok, dlatego mam nadzieję, że doczeka się w końcu przeczytania. Podobnie jak pozostałe książki Morgan Matson.




~~~


12. Coś w stylu kryminału od K.A. Tucker. Autorka serii ''Dziesięć płytkich oddechów'', która bardzo mi się podobała, więc pora na jej nową książkę.




~~~


13. W 2016 roku nie udało mi się nawet zacząć serii ''Dary anioła'', więc mam nadzieję, że w 2017 roku się uda :D.




~~~


14. Chciałabym również dokończyć serię Lux. Dwa pierwsze tomy mam już za sobą, dlatego chciałabym doczytać resztę.




~~~



15. Jeśli nie czytaliście ''Sprawy do zapomnienia'' to zdecydowanie polecam. Dlatego kolejna powieść autorki jest u mnie wysoko na liście do przeczytania.



~~~


16. Chętnie też zapoznam się z krótkimi ''fanfiction'' czyli ''Imagines''.



~~~

17. Kasie West to kolejna i ostatnia w tym zestawieniu autorka, z którą chciałabym rozpocząć swoją przygodę. Ponownie jak w przypadku Gaye Forman, nie wiem czy na pewno zacznę od tej.



~~~



Oczywiście na swojej liście ''do przeczytania'' mam ponad 700 tytułów i wszystkie bardzo chcę przeczytać, ale wybrałam tyko 17, aby pasowało do nowego roku :).



Polecacie którąś z powyższych książek szczególnie? :)
A może też którąś z nich chcecie przeczytać w 2017 roku? :)






16 komentarzy:

  1. Polecam Ci "Chłopak z sąsiedztwa" i przede wszystkim "Plan"! Cudności <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam dużo dobrego o Planie, więc mam nadzieję, że niedługo uda mi się przeczytać :)

      Usuń
  2. Morgan Matson i Alice Clayton to jedne z moich ulubionych autorek, więc jak najbardziej polecam Ci ich książki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że Morgan bardzo lubisz to wiem i dlatego między innymi muszę w końcu zapoznać się z jej twórczością. Co do Alice to słyszałam, że to romanse do pośmiania się. Co prawda ja wolę dramaty i ciągłe rozterki, ale mam ochotę spróbować czegoś innego w końcu :)

      Usuń
  3. Czytałam pierwszą część „Mary Dyer” i chociaż nie była idealna to z pewnością sięgnę po kolejne tomy. Także chciałabym się zapoznać z serią „Dary Anioła”, nawet już raz w tym roku wypożyczyłam z biblioteki pierwszą część, ale jakoś tak wyszło, że nawet jej nie otwarłam.
    Do tej pory czytałam tylko jedną książkę Kasie West - „Chłopak na zastępstwo” i bardzo miło ją wspominam, więc chętnie zapoznam się z kolejnymi powieściami autorki.
    Powodzenia w realizowaniu Twojego planu! :)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to drugi tom Mary jest najlepszy. Dużo osób lubi Dary Anioła i w końcu muszę też się z nimi zapoznać. Ja kiedyś zaczęłam w oryginale Chłopaka na zastępstwo, ale jakoś mi nie podeszła. Po wydaniu w Polsce i praktycznie samych zachwytach sięgnę po nią jeszcze raz, tym bardziej że po nowym roku powinna do mnie przyjść z wymiany :).
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Potter w tym amerykańskim wydaniu jest teraz w Biedronce po jakieś 30/40 złotych, więc może to dobry początek? :D
    A z wszystkich tych książek znam tyko "Plagę samobójców" i średnio mi się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm jeśli już to zamówiłabym w jakiejś księgarni dużo taniej. Ale na pewno teraz nie mogę sobie na niego pozwolić.
      Szczerze mówiąc Plagę najmniej mam ochotę przeczytać, ale kto wie, może akurat najdzie mnie ochota :)

      Usuń
  5. Polecam Ci "Chłopak z sąsiedztwa", "Mare Dayer", Alice Clayton, Armentrout, no i "Odkąd cię nie ma". ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "O wiele więcej"!!! Ależ ja pragnę przeczytać tę książkę!
    "Przez niego zginę" polecam :D Autorka nieźle potrafi namieszać i już nie wiadomo kogo z podejrzanych podejrzewać. Główna bohaterka momentami irytuję swoim zachowaniem, ale książka bardzo przyzwoita :)
    Natomiast "Chłopak z sąsiedztwa" to bardzo przyjemna i lekka młodzieżówka.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! :D Kim Holden z pewnością będzie autorką, której będę mieć wszystkie wydane w Polsce jej książki.:)

      Usuń
  7. Bardzo chciałabym przeczytać Chłopak z sąsiedztwa ♥ A czytałam spośród nich - Harry'ego Pottera (kocham ♥), Odkąd cię nie ma (przyjemna lekturka ;))i cztery pierwsze części Darów Anioła (po resztę niezbyt chcę sięgać :/)

    Pozdrawiam ciepło i życzę Zaczytanego Nowego Roku ;*
    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mówisz, że Dary to średniaki? :)
      Dziękuję i życzę tego samego :)

      Usuń
  8. Sama też planuję przeczytać kilka książek z Twojej listy, na pewno 2, 3, 15 i 17. Czytałam książkę "Przez niego zginę" i mi się bardzo podobała, chociaż widziałam, że są podzielone zdania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie widziałam podzielone zdania, dlatego nie będę wiedziała jak się sama nie przekonam :)

      Usuń