3 grudnia 2016

#8/16 Mini stosik.

Hej, dziś mam do pokazania zaledwie 5 książek, które trafiły do mnie w październiku i listopadzie. W tych dwóch miesiącach skupiłam się na e-bookach, więc dlatego taki skromny wynik.
Jeśli chodzi o grudzień to też może być ''cienko''. Niestety w moim domu nie ma tradycji wręczania prezentów, a i z funduszami może być cienko, dlatego tych książek może nie być. Liczę więc na jakieś super okazje, przeceny i kto wie, może konkursy ;)


Przechodząc do zdobyczy ;)




1. ''November 9'' Colleen Hoover - Wygrana w konkursie na FB u 1001 romansów.
2. ''Przeznaczenie Violet i Luke'a'' Jessica Sorensen - Zakup na empik.com za karę prezentową, którą wygrałam jakiś czas temu.
3. ''Never Never'' Colleen Hoover, Tarryn Fisher - J.w.
4. ''Gus'' Kim Holden - J.w.
5. ''Do wszystkich chłopców, których kochałam'' Jenny Han - Upolowana w październiku za dyszkę w jednym z supermarketów. 


Jak zawsze dość skromnie, ale ja jestem zadowolona z tytułów ;)



13 komentarzy:

  1. Mam straszną ochotę na każdą z przedstawionych tu książek :* mam nadzieję, że w czasie świąt uda mi się coś z tego przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej November 9, Gus! Same perełki! No takie cuda, że aż CI zazdroszczę, szczególnie N9 od Hoover :)
    Pozdrawiam Justyna Książko, miłości moja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, w tym miesiącu udało mi się same perełki zdobyć ;)

      Usuń
  3. Ciekawy stosik. :) Czytałam November 9 i książkę Jenny Han, do tego z chęcią przeczytam Gusa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jestem w trakcie November 9, co do Gusa - polecam, polecam, polecam! Świetna książka ;)

      Usuń
  4. Skromny, ale jaki zacny! Same perełki tu widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, czasem lepiej mniejszy stosik, ale z samymi perełkami ;)

      Usuń
  5. W ramach oszczędności przeszłam na czytanie e-booków.
    Jednak z miłą chęcią przygarnęłabym ''Gus'' Kim Holden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak zrobiłam, tym bardziej że papier jest dużo, dużo droższy od e-booków. Gusa jak najbardziej polecam ;)

      Usuń
  6. Oj jak ja lubię oglądać zdjęcia nowych nabytków, nawet nie muszą być moje :D
    Żadne z tych mnie tu nie interesuje, ale wygląda to pięknie :D

    OdpowiedzUsuń